אבן בלימה לרכב

אבן בלימה לרכב

אבן בלימה לרכב, הנקרא גם מעצור חניה, הוא מוצר בטיחות המשמש לבלימת רכב פרטי בקצה החניה ומונע פגיעתו של הרכב החונה בקיר או ברכב החונה מולו. בנוסף, אבני בלימה מסייעים בשמירה על הסדר בחניון.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מעצורי חניה - סרטוני הסבר
נגן וידאו
נגן וידאו

חברת ארבל שטראוס מייבאת ומשווקת מעצורי חניה מפלסטיק, מעצורי גלגל ומעצור למשאית.

מעצור חניה מפלסטיק מתאים לשימוש כמעצור חניה בלבד ואין מיועד לתיחום שטחים, מעבר בין חניות או הפרדת נתיבים.

מעצור חניה מפלסטיק אינו מתאים לבלימת משאיות, מלגזות, אוטובוסים וכדומה.

תכונות מעצור חניה

  • עמידות – מוצר עמיד במיוחד המתאים להתקנה בכל חניון מקורה או חשוף לשמש.
  • אחריות – תקופת האחריות הארוכה ביותר בהשוואה לכל מעצורי החניה.
  • התקנה קלה ופשוטה על כל משטח כבוש.
  • נראות – צבעים בולטים לנראות מרבית.
  • מידות – יחידה באורך של 180 ס”מ מתאימה לרכב אחד בחניה אחת.
  • עלות – מוצר בעל יחס עלות תמורה הגבוהה ביותר מבין כל מעצורי החניה.

יתרונות אבן בלימה לרכב

  1. מונע התנגשות מיותרת של כלי הרכב בקיר החניון או בכלי רכב החונים ממול החניה.
  2. מונע בליטה של כלי רכב לתוך נתיב הנסיעה בחניון ובכך מגביר את הבטיחות.
  3. מגן על תשתיות השונות של הבניין ומסייע להרחיק מהן את כלי הרכב החונים.
  4. מאפשר לכל כלי הרכב החונים בחניון בצורה אחידה ואסתטית.
  5. מונע סגירה של נתיבים להולכי רגל.

לסיכום

חברתנו משווקת אבני בלימה לרכב, תוך דגש על איכות ועמידות. אתם מוזמנים להשאיר פרטים או להתקשר עוד היום ואחד מנציגי המכירות שלנו ישמחו לתת לכם מענה מקצועי.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מעצור חניה מפלסטיק מחיר מול תועלת

מעצור חניה מפלסטיק מחיר מול תועלת

מעצור חניה מפלסטיק נועד לסמן את קצה החניה, ולאפשר חניה נוחה ובטוחה. לפני רכישת מעצור חניה, עולה השאלה, מעצור חניה מפלסטיק מחיר מול תועלת ומה היתרונות? אצלנו בחברת ארבל שטראוס תוכלו לרכוש מעצור חניה מפלסטיק במחיר משתלם ובאיכות בלתי מתפשרת.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מעצור חניה מפלסטיק

מעצור חניה מפלסטיק הינו יחידה באורך 180 ס”מ, המתאימה לרכב אחד, בתא חניה אחד. מעצור החנייה נועד לעזור לנהג להחנות בבטחה את רכבו בתוך תא החניה. מעבר לעובדה שכך הנהג מנצל את מלוא המקום של תא החניה, כך הוא גם בעצם נמנע מלפגוע עם פגוש רכבו בכל עצם שנמצא בקצה החניה, כגון קיר, עציץ, שפת מדרכה מערכת מיזוג ועוד. את מעצור החנייה נוכל להתקין בקלות ופשטות בלי כלים כבדים במיוחד ואפילו בלי ניסיון קודם.

מעצור חניה מפלסטיק מחיר מול תועלת

אז הבנו שמעצור חניה הוא מוצר שעוזר לנו להחנות בקלות יותר, אבל כמה הוא באמת נחוץ לנו בחנייה? ומי מנצח בסוגיה של מעצור חניה מפלסטיק מחיר מול תועלת? ובכן, מעבר ליתרון שמעצור חניה מקל על הנהג להחנות בבטחה. כאשר מדובר בחניון של מספר רכבים, התקנה של מעצורי חניה בכל תאי החניות יסייעו למראה אסתטי ומסודר בחניון. בנוסף, ברגע שכל הרכבים מחנים תוך ניצול מקסימלי של תאי החניה, זה אומר שהרכבים לא יבלטו החוצה. כאשר רכב בולט החוצה מהחנייה זה עלול להיות מסוכן מאוד. חניון לרוב יהיה קטן, עמוס במכוניות וכיוצא בזה, צפוף, כך שכל מקום פנוי או ריק הוא ברכה וזה בדיוק מה שמעצור חנייה יכול לעשות! ברגע שכולם יחנו באותו הקו, כך דרכי הגישה של החניון והמעברים יישארו פנויים. דבר זה עלול למנוע אסון של ממש! המחירים של מעצורי החנייה בשוק נעים בין 150 ₪ ל350 ₪, כאשר מדובר במוצר שהוא גם מסייע למנוע אסון, גם עוזר לנהג להחנות בבטחה וגם מסייע למראה אסתטי בחניון, אין ספק פה שלמעצור חנייה מחיר שווה מול היתרונות שלו.

סרטוני הדגמה לסוגי מעצורי חניה והתקנתם

נגן וידאו אודות מעצור חניה
נגן וידאו אודות התקנת מעצור חניה

לסיכום

כפי שאמרנו בתחילת המאמר, אחרי שתקראו את זה ככל הנראה שלא יהיו לכם שאלות נוספות, וכבר הבנתם שמעצור חניה מחיר שווה כל שקל מול התועלת שבו. אז למה אתם מחכים? כדאי לכם עוד היום לרכוש מעצור חנייה בין אם מדובר בחנייה פרטית שלכם ובין אם מדובר בחניון למספר רב של רכבים.  

כן. ארבל שטראוס משווקת מעצור חניה מפלסטיק שעבר מכון התקנים והוא מגיע עם אחריות של 3 שנים.

ארבל שטראוס משווקת שני סוגים של מעצורי חניה, למחיר ופרטים נוספים על מעצורי חניה כנסו לאתר.

מעצור חניה מפלסטיק מגיע כיחידה אחת באורך של 180 ס”מ המתאימה לרכב אחד בחניה אחת.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מעצור חנייה – שימושים נפוצים

מעצור חנייה – שימושים נפוצים

מעצור חנייה הוא פס העשוי מגומי או פלסטיק, אורכו כ 1.8 מטר והוא מותאם לרוחב של חניה אחת סטנדרטית. את מעצור החניה מתקינים בחלקה הפנימי של החניה וזאת כדי שהוא יעצור את הרכב כאשר הוא הגיע לקצה החניה.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

באיזה מקרים מעצור חנייה יכול לסייע?

  1. סמוך למדרכות – במגרשי חניה הממוקמים במתחמי קניות, מסחר, תעשייה וכדומה, חלקו הקדמי או האחורי של רכב החונה בניצב לחניה, יכול לגלוש לשטח המדרכה ולחסום חלק ניכר משטח המדרכה. חסימה שכזו, יכולה להפריע למשתמשים במדרכה ואף לסכנם, שכן חסימת המדרכה עלולה להביא אותם לרדת לכביש במקום להשתמש במדרכה. מעצור חנייה יעצור את גלגלי הרכב מבלי שהרכב יחסום את המדרכה ובכך יבטיח את ששטחה יהיה פנוי ובטוח לשימוש הולכי הרגל.
  2. מול קירות- בחניונים בהם החניה ממוקמת בניצב לקיר, (לרוב מדובר בחניונים מקורים). בחניות מסוג זה, קיים חשש לפגיעת הרכב בקיר וגרימת נזק לרכב ולקיר עצמו. גם במקרים כגון אלו, התקנה של מעצור חנייה תעצור את הרכב לפני שיפגע בקיר. לעיתים, כאשר מדובר בקיר יוקרתי או ויטרינה מזכוכית, כדאי להוסיף משנה זהירות, וזאת על מנת למגן טוב יותר את הקיר. בנוסף, מומלץ להתקין גם עמודי חסימה מאחורי מעצורי החניה. אלו יוסיפו מקדם בטיחות למקרה של מעבר רכב את מעצור חניה או במקרה של רכב ארוך במיוחד העלול לפגוע בקיר. יש לחדד כי התקנת עמודי חסימה נכונה לא רק בסמיכות לקיר, אלא בכל מקום בו רוצים לבצע הפרדה ברורה של אזורים בחניון. כמו למשל בגבולות מדרכה המיועדת להולכי רגל בלבד וכדומה.
  3. הסדרת החניה בחניון- בחניונים שבהם הרכבים מחנים פנים אל פנים ואין איי תנועה המפרידים בין תאי החניה, עלולים להיווצר מצבים בהם הרכבים פולשים אל החניה ממולם או להפך, בולטים אל חלקה החיצוני של החניה לתוך נתיב המעבר שמיועד לנסיעת הרכבים ובכך עלולים לגרום לחסימה של הנתיב ולהפרעה לסדר התנועה בחניון. מיקום מדויק של מעצורי חניה יפתור את שני המצבים המפורטים לעיל.
  4. חניות פרטיות- לעיתים חניות פרטיות יכולות להיות צרות ומיקום הרכב בתוך החניה קריטי, כדי שהרכב לא יפגע בקיר שבחזית החניה ויאפשר סגירה של שער או מחסום בחלקה האחורי. שימוש במעצור חניה יסיע למקם את הרכב במיקום מדויק בתוך החניה. בנוסף תמנע פגיעה מיותרת ברכב כתוצאה ממיקום לא נכון של הרכב בחניה.

דגשים לשימוש נכון במעצור חנייה

ייעודם של מעצורי חניה הוא בשימוש כמעצור חניה בדומה לדוגמאות המצוינות מעלה. מעצור חנייה מתאים לרכבים פרטיים בלבד ולא למשאיות או אוטובוסים. ובגדול לשימוש כמעצור לרכבים פרטיים בלבד. בנוסף, אין להשתמש במעצור חניה כמפריד נתיבים, לשם כך קיים מוצר שזהו ייעודו. מעצור חניה אינו מיועד לעמוד בדריסה ישירה ומתאים לעצירה של רכבים בנסיעה איטית מאד ולפני עצירה בלבד. חברת ארבל שטראוס מציעה שרותי התקנה וייעוץ בכל הקשור במעצור חניה לרכב. נשמח לעמוד לשרותיכם.

סרטוני הדגמה לסוגי מעצורי חניה והתקנתם

נגן וידאו אודות מעצור חניה
נגן וידאו אודות התקנת מעצור חניה

ארבל שטראוס משווקת 4 סוגים שונים של מעצורי חניה לכל אחד יש את היתרונות שלו וחסרונות שלנו. ללא ספק אם אתם מחפשים עמידות של מעצור חניה לאורך זמן הבחריה הנוכנה היא מעצור חניה מפלסטיק. לפרטים נוספים על מעצורי חניה כנסו לאתר.

עלות מעצור חניה משתנה בהתאם לחומר גלם ממנו עשוי המעצור למחיר ופרטים נוספים כנסו לאתר .

התקנת מעצור חניה קלה ופשוטה, ניתן להיעזר בסרטון בדף זה.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מעצור חניה מחיר? זו השאלה

מעצור חניה מחיר? זו השאלה

אחד החיפושים הנפוצים ברשת האינטרנט, הוא מעצור חניה מחיר.
כיבואנים של מעצורי חניה לישראל, עוד משנת 2008, זוהי שאלה שאנו נאלצים להתמודד אתה יום יום מול מוצרים מוזלים באיכות נמוכה. כמו בכל תחום, מחיר הוא לא הכל ובמיוחד שמדובר במוצרים המותקנים על רצפת החניה שלנו ומשמשים לעצירת כלי רכב ונתונים לעומסים רבים.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מעצור חניה מחיר ואיכות

כאמור השאלה מעצור חניה מחיר, חוזרת ונשאלת לאור הצעות מחיר זולות במיוחד שלקוחות שלנו מקבלים על מוצרים דומים, אשר לרוב מיובאים מסין או ממזרח אירופה, אותם הפסקנו לייבא כבר לפני שנים רבות שכן לצערנו, מחירם הנמוך והמפתה, הביא עימו צרות רבות, בדמות מוצרים תקולים ולקוחות מאוכזבים…

ההתלבטות בין מעצור חניה מחיר לבין איכות מעצור החניה מובנת, אבל לעיתים מעצור חניה במחיר זול לא יתאים לשימוש וייהרס לאחר תקופת שימוש קצרה. במקרה כזה אנו בטוחים שהשאלה מעצור חניה מחיר לא תחזור על עצמה יותר…

מעצור חניה מחיר? - יש פתרון!

בחברת ארבל שטראוס ניתן למצוא מעצור חניה המשלב את כל היתרונות יחידו!
מבין מגוון מוצרי הבטיחות אותם חברתנו משווקת, ניתן למצוא מגוון מעצורי חניה, כאשר המומלץ מבניהם הוא מעצור חניה מפלסטיק מדגם 12231 המיוצר ע”י חברת EVELUX אותה חברתנו מייבאת באופן בלעדי לישראל.

מעצור חניה מדגם זה מרכז מגוון רב של יתרונות ההופכים אותו למעצור חניה המשתלם ביותר

  • מחיר אטרקטיבי במיוחד בעיקר ביחס למחירו הנמוך יחסית.
  • חומרים איכותיים ועמידות מבנית גבוהה.
  • עמידות מרבית בכל תנאי מזג אוויר.
  • מדות אידיאליות לרכבים פרטיים (1.8 מטר).
  • מתאים להתקנה על גבי מגוון משטחים כגון: אספלט, בטון או אבן משתלבת.
  • התקנה קלה ופשוטה.
  • עיגון באמצעות 5 ברגים לקרקע המבטיח אחיזה אולטימטיבית לאורך זמן.
  • צבעים ניגודיים (צהוב / שחור) המבטיחים נראות בולטת במיוחד מעל רצפת החניה.

את מעצור החניה מדגם 12231 אנו מייבאים לישראל עוד משנת 2013 וכאמור זאת לאחר 5 שנים של ניסיונות עם מוצרים אחרים שהתיימרו ואף למראית עין נראו איכותיים ועמידים. כיום אנו יכולים לומר בבטחה שמעצור החניה עליו אנו ממליצים הוא מעצור החניה הטוב והמשתלם בישראל וזאת לאחר התקנה של מאות אלפי יחידות בפרויקטים שונים ברחבי הארץ, בין אם בחניונים ציבוריים או חניות פרטיות, המעצור מעולם לא אכזב. כן חשוב לציין שהמעצור מתאים לשימוש רק כמעצור חניה ואינו מתאים לשמש כמפריד נתיבים. בנוסף מעצור החניה מתאים לשימוש על ידי רכבים פרטיים ואינו מיועד לשימוש ע”י משאיות ואוטובוסים וכן אינו מתאים לדריסה ישירה.

סרטוני הדגמה לסוגי מעצורי חניה והתקנתם

נגן וידאו
נגן וידאו

לסיכום

אם אתם עדיין מתלבטים בין מעצור חניה מחיר או איכות? כמובן שלדעתנו התשובה ברורה. בכל שאלה נוספת, צוות המכירות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם.

כן. ארבל שטראוס משווקת מעצור חניה מפלסטיק מאושר מכון התקנים והוא מגיע עם אחריות של 3 שנים.

ארבל שטראוס משווקת 4 סוגים של מעצורי חניה, למחיר ופרטים נוספים על מעצורי חניה כנסו לאתר.

כן בהחלט, אפשר להתקין על מעצור חניה שלט שעשוי מלוקובונד המסמן את שם המותג או שם בעל החניה השמורה.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

פסי בלימה – הזול עולה ביוקר!

פסי בלימה – הזול עולה ביוקר!

פס בלימה, הנקרא גם מעצור חניה, הינו מוצר בטיחות המותקן בקצהו הפנימי של מקום החניה ומשמש לעצירה הרכב החונה במקומות בהם יש צורך להתריע מפני התקרבות לסף המדרכה או לקיר. לרוב, פס בלימה יהי צבוע בצבעים שחור וצהוב, או לפחות עדיף שיהיה בצבעים ניגודיים למשטח עליו הוא מותקן, אורכו 180 סנטימטרים והוא מתאים בעיקר לשימוש בחניונים.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מהם פסי בלימה

בעבר ניתן היה למצוא בשוק הישראלי פסי בלימה מגומי בלבד, יחד עם זאת, השוק התפתח והיום אנו מוצאים מגוון רחב של פסי בלימה מפלסטיק, בטון וכן, גם המעצור הוותיק מגומי כמובן.

עם התפתחות השוק הופיעו דגמים מוזלים של מעצורי חניה מגומי והשוק הפך לתחרותי יותר. בחלוף הזמן ולאחר תקופת שימוש קצרה יחסית בפסי הבלימה “הזולים” מגומי, ראינו שמעצורי חניה אלו מתחילים להינזק ולצאת מכלל שימוש.

לצד פסי הבלימה מגומי “הזולים” הופיעו גם פסי בלימה מפלסטיק ובטון שלכל אחד מהם יתרונות וחסרונות.

פסי בלימה מגומי

אז כפי שהוסבר בפתח הדברים, פסי בלימה מגומי הם מוצר וותיק ומוכר בנוף הישראלי, אך הבעיה היא שלא כל המעצורים מגומי עמידים. בעולם קיימים יצרנים רבים של פסי בלימה מגומי והגורם המשפיע והמשמעותי ביותר הוא איכות החומרים מהם עשוי מעצור החניה. הבעיה היא שלא כל היצרנים מקפידים על איכות החומרים והייצור ובסופו של יום אומנם הם מספקים מוצר במחיר אטרקטיבי במיוחד, אך האיכות נמוכה ואינה מספקת. בעבר חברת ארבל שטראוס הייתה מייבאת פסי בלימה תוצרת סין ואף פסי בלימה תוצרת פולין, שעל פניו היו נראים איכותיים וטובים. כאמור לאחר התקנתם ותקופת שימוש קצרה, הם פשוט נשברו ויצאו מכלל שימוש…

כיום חברתנו משווקת פסי בלימה מגומי תוצרת קנדה באיכות ועמידות מספקת. על פסי בלימה אלו, אנו נותנים אחריות לתוקפה של שנה.

פסי בלימה מבטון

פסי בלימה מבטון הם מוצר וותיק לא פחות ולרוב הוא מיוצר בישראל על ידי יצרניות מוצרי הבטון.


מחירם של פסי בלימה מבטון נמוך יחסית בקניה, אך יש להביא בחשבון מספר גורמים נוספים אשר בסופו של יום יעלו יותר. לדוגמא:
– עלות הובלה ושינוע גבוהה שכן מדובר במוצר נפחי כבד
– התקנה לא פשוטה, שוב בעקבות המשקל הכבד


ונקודה חשובה לא פחות היא עמידות פסי הבלימה מבטון, שלמרות שבטון נתפס אצל רובנו כחומר חזק, דווקא מעצורי חניה מבטון הם מעצורים שבירים באופן יחסי למתחרים

פסי בלימה מפלסטיק

פסי בלימה מפלסטיק הם המוצר החדש ביותר בשוק בישראל ובעולם בכלל. מדובר במעצור חניה עמיד ואיכותי ביותר, וכראיה לכך הוא מסופק עם אחריות של 3 שנים!!! יותר מכל מעצור חניה אחר בשוק!

בנוסף, מחירו של מעצור חניה מפלסטיק נמוך יחסית (יותר גבוה מבטון, אך יותר נמוך מגומי איכותי) וזאת בזכות תהליך ייצור וחומרי גלם שאינם יקרים וזמינים ביותר. מעצורי חניה מפלסטיק משווקים בישראל משנת 2014 ללא כל תקלה ותלונה מה שהופך אותם למוצר כדאי במיוחד.

סרטוני הדגמה לסוגי מעצורי חניה והתקנתם

נגן וידאו
נגן וידאו

לסיכום

אם נבחן את שלושת מעצורי החניה שסקרנו, מגומי, בטון ומפלסטיק, ניתן לומר שלכל אחד מהם יתרונות וחסרונות. אם בוחנים את נושא מעצור חניה מחיר, ברור שפס בלימה מגומי לא איכותי או פס בלימה מבטון, יהיו זולים יותר בקניה, אך כאמור לא תמיד מחיר הקניה הראשוני הוא הגורם המשמעותי בבחינת כדאיות פס הבלימה לאורך זמן. לרוב, עדיף יהיה לשלם מחיר גבוה במעט, אבל לקבל מוצר איכותי, מבית טוב ועם אחריות לתקופה ממושכת, מה שמביא למסקנה שהבחירה הנכונה ביותר תהיה בפס הבלימה מפלסטיק.

אם בכל זאת אתם מעוניינים לברר פרטים נוספים על מעצורי חניה אלו, או על מעצורי חניה נוספים המשווקים בחברת ארבל שטראוס, אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף.

חד משמעית פס בלימה מפלסטיק יותר טוב! פס בלימה מפלסטיק הוא מוצר עמיד במיוחד העשוי מחומרים איכותיים וכראיה לכך, מסופק עם אחריות ל- 3 שנים!

פס בלימה מפלסטיק מגיע כיחידה אחת באורך של 180 ס”מ. לפרטים נוספים על פסי בלימה כנסו לאתר.

עלות פס האטה משתנה בהתאם לחומר ממנו הוא עשוי. ארבל שטראוס משווקת שלושה סוגים שונים של פסי האטה: פסי האטה מגומי, פסי האטה מפלסטיק ופסי האטה מתרכובת PVC. למחיר ומידע נוסף כנסו לאתר.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

איך מתאימים מעצור חניה לחניה

איך מתאימים מעצור חניה לחניה

מעצור חניה לחניה, הוא מוצר המיועד לעצור כלי רכב בחניה. בעת חניית רכב במקום חניה מוגדר, לעיתים יתקשה הנהג להעריך היכן נמצאת קצה החניה, דבר שעלול לגרום לנהג להחנות את הרכב כאשר הוא בולט יתר על המידה מתא החניה ולהפריע לתנועה, או לחילופין לפגוע בעצמים הממוקמים מחוץ לתא החניה או לחסום שטחים כגון מדרכות, ארונות כיבוי ויציאות מבניינים, דבר העלול להפריע למשתמשים בשטח הציבורי.
כאשר נהג מחנה את רכבו בתא חניה אשר מותקן בו מעצור חניה יוכל הנהג בעת חניית הרכב (בחניה קדמית או אחורית) להרגיש כאשר הוא מגיע לקצה החנייה וכך הוא יידע לעצור את הרכב בדיוק במקום המיועד, דבר אשר יאפשר ניצול מלא של מגרש החניה מבלי שתגרם הפרעה להולכי רגל ומכוניות סביב לתא החניה המוגדר בו חונה כלי הרכב.

חברתנו משווקת מגוון רחב של מעצורי חניה. לצפייה בדגמים השונים מומלץ לבקר בעמוד מעצורי החניה בקטלוג המוצרים שלנו.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מהו מעצור חניה לחניה

בישראל קיימים מספר דגמים של מעצורי חניה לחניון. השוני בין הדגמים יהיה לרוב במידות מעצור החניה, מחיר מעצור החניה, טווח האחריות ועמידות המוצר בהתאם לשימוש המיועד.
מעצורי החניה הנפוצים ביותר בישראל, הם מעצורי חניה אשר עשויים מקשה אחת, לרוב ברוחב של 180 ס”מ, מידה סטנדרטית אופיינית אשר מתאימה למרבית כלי הרכב. מעצורים שכאלה מתאימים לשימוש בכל סוגי החניות, פרטיות וציבוריות כאשר יחידת מעצור חניה אחת מתאימה לתא חניה אחד.

סוג אחר של מעצורי חניה הוא מעצורי גלגל, לרוב באורך של 50 ס”מ ליחידה כאשר נדרשות שתי יחידות של מעצור גלגל לכל תא חניה. שימוש במעצורי גלגל בחניונים ציבוריים פחות נפוץ בישראל ומתאים בעיקר לשמש כמעצור חניה לחניה פרטית.
בעת בחירת מעצור החניה לרכב, יש להביא בחשבון מספר גורמים חשובים: גודל תא החניה, סוג כלי הרכב המתוכננים להחנות בתאי החניה, תנאי הסביבה (חניון מקורה או פתוח), אופי התנועה בשטח וכמובן התקציב העומד לרשות בעל החניה או החניון כאשר לכל דגם של מעצור חניה קיימים יתרונות וחסרונות.
חברת ארבל שטראוס מספקת מספר דגמים של מעצורי חניה. אנשי המכירות שלנו יודעים להתאים את מעצור החניה המתאים לכל לקוח בתאם לצרכים ולתקציב שלו.

מעצור חניה מפלסטיק דגם 12231 באורך של 180 ס"מ

מעצור חניה מפלסטיק באורך של 180 ס”מ הוא כנראה מעצור החניה הטוב ביותר הנמכר בישראל.
מעצור החניה מיוצר ע”י חברת EVELUX – טורקיה, יצרנית מוצרי בטיחות מפלסטיק לחניונים וכבישים המובילה בעולם.

כאמור אורך מעצור החניה הוא 180 ס”מ ויחידת מעצור אחת מספיקה לתא חניה אחד בו חונה רכב סטנדרטי.
עמידותו של מעצור החניה מפלסטיק היא הגבוהה ביותר מבין כל מעצורי החניה הנמכרים בישראל והוא נמכר עם אחריות לתקופה של 5 שנים, אשר זוהי התקופה הארוכה ביותר שאיזשהו יצרן / משווק נותן על מעצור חניה!
ניתן להתקין את מעצור החניה מפלסטיק בחניונים מקורים וכן בחניונים לא מקורים בחשיפה מלאה לקרני השמש ולכל פגעי מזג האוויר.
עיגונו של מעצור החניה למשטח מתבצעת ע”י 5 ברגים, יותר מכל מעצור חניה אחר בשוק! וזאת כדי להבטיח את עיגונו בצורה מקסימאלית לקרקע מבלי שיזוז בעת חניית רכב ופגיעת גלגלים.
מומלץ להתקין את מעצור החניה באמצעות אביזרי החיבור המסופקים ע”י היצרן (בורג מתכת מאסיבי ודיבל פלסטיק מק”ט 12104) אך ע”ג בטון ניתן להשתמש גם בברגי ג’מבו 5/16 כפולים או בעוגני חץ 12X120 מ”מ.
משקלו הקל של מעצור החניה מפלסטיק מאפשר לצוות ההתקנה להתקין כמות גדולה של מעצורי חניה ביום עבודה נתון וכן הובלת מעצורי חניה לאתר, בעיקר שמדובר בהתקנה של מספר רב של מעצורי חניה בחניון אחד קלה ופשוטה יותר מכל מעצורי החניה הנמכרים בשוק.
מעצור החניה לחניון העשוי פלסטיק מגיע בצבע שחור עם חלקים ניגודיים צהובים וזאת לצורך ניראות מקסימאלית תוך יצירת קונטרסט עם מרבית המשטחים עליו הוא יותקן.
למרות כל היתרונות הנ”ל, מחירו של מעצור החניה מפלסטיק אינו הגבוה ביותר מבין כל מעצורי החניה והוא מהווה את התמורה הטובה ביותר לכסף, בין אם מדובר בהתקנה של מעצור חניה לחניה פרטית אחת או חניון מרובה חניות.
חברתנו מחזיקה מלאי גדול ביותר של מעצורי חניה מפלסטיק (מינימום מלאי של 600 י”ח) כאשר זמן האספקה לכמויות גדולות יותר הינו 2-3 שבועות. בנוסף לדגם האמור ניתן להזמין בהשמנה מיוחדת גם מעצורי חניה באורכים שונים: 180 / 110 / 55 ס”מ וכן בצבע שונה, כאשר גוף המעצור צהוב עם קוביות שחורות

מעצור חניה מגומי תוצרת קנדה באורך של 180 ס"מ

עד לפני זמן לא רב, לפני שחברת EVELUX השיקה את מעצור החניה מפלסטיק, מעצורי החניה הקנדיים מגומי, היו המוצר השולט בשוק, כאשר תמיד המגבלה העיקרית שלהם הייתה המחיר, שכן הייבוא שלהם ארצה (מקנדה) היה יקר ביותר וכן תהליך הייצור. כמו כן בעבר מעצורי החניה יוצרו ע”י חברת GNR אשר לאחרונה נקנתה על ידי חברת CHECKERS האמריקאית המייצרת אותם כיום.
מעצור החניה לחניון העשוי גומי באורך של 180 ס”מ מתאים גם הוא לשימוש כמעצור חניה לחניה אחת.
עמידותו גבוהה ביותר אך ניתנת עליו אחריות לתקופה של 3 שנים בלבד. תקופה ארוכה מספיק, אבל קצרה בשנתיים מזו הניתנת על מעצור חניה מפלסטיק…
מעצור החניה מגומי מיוצר מצמיגי מכוניות ישנים, הנגרסים לפתיתים ונדחסים לתוך תבנית בלחץ גבוה ובחום בתוספת של חומרים פולימריים לצורך חיזוק והדבקת הגומי לכדי מוצר איכותי ועמיד.
אחד היתרונות של מעצורי חניה מגומי הוא בכך שמעצור זה הינו מוצר “ירוק” וידידותי לסביבה.
השימוש במעצור חניה מגומי מתאים לחניונים חיצוניים, בכל תנאי מזג האוויר וכן בחניונים מקורים.
לצורך התקנת מעצור חניה מגומי יש להשתמש בארבעה ברגים מיוחדים וארוכים במיוחד שכן החורים בגוף מעצור החניה ממוקמים גבוה יחסית.
בהתקנה ע”ג משטח אספלט יש להשתמש בדיבל פלסטיק ייעודי + בורג מתכת 3/8X150 מ”מ ודיסקית מתכת בקוטר של 35 מ”מ בהתאמה לבורג וזאת כדי שהמעצור לא “ישלף” מהבורג המהדק אותו לרצפה. בהתקנה על משטח בטון, ניתן השתמש באותם אביזרי חיבור המתאימים לאספלט או לחילופין בעוגני חץ במידה מינימאלית של 12X120 מ”מ, בתוספת דיסקית מתכת שקוטרה החיצוני הינו 35 מ”מ.
מעצור חניה מגומי מגיע בצבע שחור בתוספת מדבקות רפלקטיביות בצבע צהוב לסימון והבלטת מעצור החניה, כדי שהולכי רגל לא יתקלו בו.
כאמור, מחירו של מעצור החניה מגומי הינו הגבוה ביותר מבין כל מעצורי החניה שכן הוא מיוצר בקנדה, משקלו גבוה והליך הייצור שלו איטי יחסית.
כמו כן התקנתו קשה יותר והובלתו לאתר עקב משקלו הרב בעייתית.

היזהרו מחיקויים: בשוק בישראל קיימים דגמים נוספים של מעצורי גומי. למראית עין כולם נראים טוב. הבעיה היא בתרכובת החומר, אשר לרוב איכותה תהיה נמוכה וכך גם איכות ועמידות מעצור החניה.
מעצורים באיכות נמוכה ישברו תחת עומס קל וכן הם אינם עמידים בתנאי מזג אוויר חיצוניים. מעצורי מגומי שאיכותם נמוכה לרוב מיוצרים בסין או במזרח אירופה (יצרן פולני). לחברתנו ניסיון רב עם מעצורי גומי מאיכות נמוכה והאם בפירוש אינם מומלצים!
אם בוחרים במעצור גומי יש לוודא שהוא מתוצרת קנדה ומוטבע עליו לוג של חברת GNR.

מעצורי גלגל באורך 50 ס"מ

כאמור, מעצורי גלגל הם בעצם מעצורי חניה לכל דבר בדיוק כמו מעצורי החניה באורך של 180 ס”מ, רק שאורכם קצר ויש צורך בשתי יחדות לכל תא חניה.
מעצורי גלגל אינם נפוצים בישראל למרות שהם נותנים פתרון איכותי כתחליף למעצורי החניה הארוכים. מחירם נמוך יותר והם עושים בדיוק את אותה העבודה!
חברתנו משווקת ומתקינה מעצורי גלגל איכותיים מתוצרת EVELUX העשויים PVC איכותי המצוייד במדבקות רפלקטיביות לניראות מירבית.
מעצורי הגלגל מתוצרת EVELUX מסופקים עם תעודת אחריות לתקופה של שלוש שנים.
התקנת מעצור גלגל למשטח החניה יתבצע באמצעות שלושה ברגים ייעודיים לכל מעצור בהתאם למשטח עליו הם מותקנים. ברגי מתכת ודיבל פלסטיק (מק”ט 12104) למשטחי אספלט ואבן משתלבת וברגי ג’מבו 5/16 כפולים למשטחי בטון. כדי לדייק במיקום התקנת מעצורי הגלגל, מומלץ להעמיד את הרכב במקום הרצוי בתא החניה ולמקם את מעצור הגלגל מתחת ובמרכז כל גלגל. לאחר מיקום מעצור הגלגל, יש לנהוג את הרכב לאחור ולהדק את מעצור הגלגל למשטח החניה.
גם בשוק מעצורי הגלגל, מספר רב של דגמים באיכויות שונות. מעצורי הגלגל אותם חברתנו משווקת הינו האיכותי ביותר וכראיה לכך הוא מסופק עם תעודת אחריות. יש להיזהר במיוחד ממעצורי גלגל העשויים גומי מתוצרת סינית. עמידותם נמוכה במיוחד והם אינם מומלצים לכל שימוש ובכל מחיר!

מעצור חניה מברזל אורך של 180 ס"מ

מעצור חניה מברזל יכול להוות תחליף למעצורי חניה מפלסטיק או גומי, אך יש להביא בחשבון את מגבלותיו. לרוב מעצורי חניה מברזל יהיו חלשים יחסים ועלולים להימעך לתחת משקל גלגלי מכוניות.
פיתוחו של מעצור החניה מברזל הגיע מדרישה של השוק למעצורי חניה מוזלים.
גוף מעצור החניה מברזל הוא בעצם צינור עגול בקוטר של 2.5 צול אשר מרותכות אליו שתי תושבות לצורך עיגונו לקרקע באמצעות 4 ברגים בהתאם למשטח עליו הוא מותקן. צבעו של מעצור החניה מברזל הוא צהוב אשר צבוע בצביעה אלרקטרוסטטית עמידה במיוחד.
מחיר מעצור חניה מברזל מ הוא הנמוך ביותר מכל מעצורי החניה באורך של 180 ס”מ ואחת הסיבות לכן היא שהוא מיוצר בישראל.
כאמור עמידותו של מעצור החניה מברזל היא נמוכה ולכן השימוש בו מומלץ רק בחניות פרטיות, לשימוש עם רכבים “קלים” ובהחלט לא בחניונים ציבוריים.

סרטוני הדגמה לסוגי מעצורי חניה והתקנתם

נגן וידאו
נגן וידאו

לסיכום

מעצור החניה המומלץ ביותר הוא מעצור חניה מפלסטיק. עמידותו ומחירו הם התמורה הטובה ביותר לכסף.
באם רוצים לחסוך כסף ולקבל מוצר איכותי בהתאמה מומלץ גם להשתמש במעצורי גלגל איכותיים.
מחיר מעצור חניה מגומי הינו גבוה אך התמורה לכסף בהתאם. מעצור חניה מגומי מתוצרת GNR (ומתוצרת זו בלבד) הוא מוצר מצוין ולכן הוא גם מוצר מומלץ, למרות שקיימות אלטרנטיבות טובות יותר במחיר נמוך.
בנוסף, חשוב מאוד לדעת שמעצור חניה, מתאים לשימוש רק כמעצור חניה ורק לשימוש בחניות המיועדות למכוניות!
מעצורי חניה סטנדרטיים אינם מתאימים למשאיות, אוטובוסים וכלים כבדים אחרים, אינם מתאימים לשימוש כמפריד נתיבים וכן אינם מתאימים לשימוש כהגנה מפני פגיעת מלגזות.
אנשי המכירות של חברתנו ישמחו להעמיד לרשותכם את מלוא המידע, הניסיון והמוצרים העומדים לרשותנו כדי לתת לכם את מעצור החניה המתאים ביותר עבורכם ובמחיר הטוב ביותר.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מהן אבני בלימה ומהן הסיבות שכדאי להתקין אותן?

מהן אבני בלימה ומהן הסיבות שכדאי להתקין אותן?

במאמר זה נלמד מה הן ומה הם הדגמים השונים של אבני בלימה שקיימים ובמה הם נבדלים זה מזה. כמו כן נלמד מה הן הסיבות שכדאי להתקין אותם.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מהם אבני בלימה?

אבני בלימה הנקראים גם מעצורי חניה או סטופר לחניה נמנים מבין מגוון אביזרי הבטיחות לחניון אשר תורמים להגברת הבטיחות בחניון וכן מקלים על הנהג להחנות את רכבו. אבן בלימה לחניה היא בעצם יחידה קשיחה ברוחב של 180 ס”מ (המידה המקובלת לתא חניה) המיועדת להתקנה בקצה החניה כפי שיוסבר בהמשך.

כיצד אבני בלימה יסייעו לנהג להחנות את רכבו? כאשר נהג רוצה להחנות את רכבו בתא החניה, ובקצה החניה ניצב קיר או עצם אחר, פעמים רבות לנהג קשה להעריך היכן נגמר הרכב ומתי עליו לעצור אותו מבלי לפגוע בעצם הנמצא בקצה החניה. מעצור חניה המותקן בקצה תא החניה במרחק מתאים מהעצם שעלול להיפגע, יעצור את הרכב בטרם זה יפגע בו ובכך יסייע לנהג להחנות את רכבו בבטחה.

ואיך זה תורם לבטיחות בחניון? חניונים מטבעם הם צרים וצפופים ולכן חשיבות מכרעת לחניית הרכבים בעומק תאי החניה וזאת כדי שקצוות הרכב לא יבלטו לדרכים הראשיות בחניון ויצמצמו אותן עוד יותר. התקנה של אבני בלימה בחניון כאמור תסייע לנהגים לדעת היכן נגמרת החניה דבר שיסייע להם להחנות את הרכב בעומק המקסימאלי של תא החניה.

אילו דגמים של אבני בלימה קיימים ומה ההבדל ביניהם?

ישנם מספר דגמים של אבני בלימה והם נבדלים זה מזה בחומר ממנו הם עשויים, בנראותם, במשך האחריות עמם הם מסופקים ובעמידותם:

ארבל שטראוס משווקת 3 דגמים עיקריים של אבני בלימה: הדגם הראשון והמומלץ הינו אבן בלימה מפלסטיק בצבעים שחור וצהוב המסופקת עם אחריות לתקופה של 3 שנים! דגם זה של אבן בלימה, עמיד ביותר לשימוש כאבן בלימה לרכבים פרטיים.
דגם נוסף של אבן בלימה אותו אנו משווקים הינו אבן בלימה מגומי תוצרת קנדה המסופק עם אחריות ל 12 חודשים. דגם זה עשוי צמיגים ממוחזרים, צבעו שחור והוא בעל מדבקות צהובות כדי להבטיח את נראותו מעל פני הקרקע. כמו כן דגם זה עמיד במיוחד אך מחירו גבוהה במעט.

בנוסף לשני הדגמים הנ”ל אנו משווקים גם מעצור גלגל. מעצור גלגל מיועד לאותו התפקיד בדיוק וההבדל הוא שמדובר ביחידות קצרות של 50 ס”מ להתקנה לפני גלגלי הרכב לפי רוחב הרכב המיועד. מעצור גלגל עשוי PVC ומסופק עם אחריות לתקופה של 12 חודשים. מחירו של מוצר זה אטרקטיבי אך השימוש בו אינו שכיח בישראל.

התקנת כלל אבני הבלימה הינה קלה ופשוטה ואינה מצריכה הכשרה מיוחדת. כל שיש לעשות זה למקם את אבן הבלימה הנבחרת במיקום הרצוי בתא החניה ולעגן אותה היטב לקרקע. בסרטון מטה ניתן לראות כיצד עושים זאת בצורה נכונה.

סרטוני הדגמה לסוגי מעצורי חניה והתקנתם

נגן וידאו
נגן וידאו

לסיכום

בין אם מדובר בחניון ציבורי ובין אם מדובר בחניה פרטית, מעצור חניה הוא מוצר חשוב שיסייע בחניה קלה, בטיחותית ונוחה. נשמח לעמוד לשירותכם ולהציע לכם ממגוון אבני הבלימה שברשותנו

אבן בלימה המומלצת ביותר היא מפלסטיק. מעצור מפלסטיק הינו עמיד במיוחד ומתאים להתקנה בכל חניון מקורה או חשוף לשמש.

בוודאי. ארבל שטראוס משווקת מעצור חניה מאושר מכון התקנים והוא מגיע עם תקופת האחריות הארוכה ביותר בהשוואה לכל מעצורי החניה בישראל.

ארבל שטראוס משווקת מעצור חניה מפלסטיק אשר מגיע כיחידה אחת באורך של 180 ס”מ המתאימה לרכב אחד בחניה אחת.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מתי כדאי לעשות שימוש בסטופר לחניה

מתי כדאי לעשות שימוש בסטופר לחניה

סטופר לחניה המכונה גם מעצור חניה, הוא מוצר המשמש לסימון קצה החניה לרכבים במקרים בהם יש לעצור רכב במקרה של קירבה לקיר או במקרים בהם לנהג אין שדה ראיה מספק לקביעת קצה החניה. בדרך כלל אנחנו ניתקל בסטופר לחניה בחניונים, במרכזי קניות ובחניות בבנייני מגורים. למעצור חניה מספר דגמים וקביעת הדגם תלויה בצורך השימוש במעצור, סוג הרכב החונה בחניה ותקציב הקניה.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

סטופר לחניה בחניונים

נוחות החניה בחניון היא הדבר העיקרי לנהג הרכב, לכן, מומלץ לעשות שימוש בסטופר לחניה על מנת להבטיח חניה נוחה ובטוחה לכל רכב. השיקול בבחירת מעצור החניה במקרה זה יהיה עמידות מעצור החניה לאורך זמן. לכן, לרוב נבחר במעצור חניה מפלסטיק, שכן זהו מעצור החניה העמיד והאיכותי ביותר וניתן לעשות בו שימוש הן בחניונים סגורים והן בפתוחים.

מכיוון שסוגי הרכבים החונים בחניונים מגוון, מומלץ להתקין את מעצורי החניה במרחק של 60-100 ס”מ מהקיר או מקצה החניה. מרחק זה יבטיח חניה נוחה לכל סוגי הרכבים. בכל מקרה לפני קביעת מיקום מעצור החניה, מומלץ לבצע ניסוי עם כלי רכב כדי לקבל החלטה מושכלת.

סטופר לחניה בבנייני משרדים

בבנייני משרדים רבים ישנן חניות שמורות לעובדי החברות השונות בבניין. כאן כבר ניתן לתכנן את התקנת מעצור החניה לפי הרכב החונה בחניה באופן קבוע, כך שיתאים בדיוק לסוג הרכב. אצלנו בארבל שטראוס תוכלו אף למתג את מעצורי החניה לפי לוגו החברה, שם החונה בחניה וכדומה.

סטופר לחניה בחניית נכים

הרבה שואלים אותנו מה התקן לשימוש בסטופר לחניה בחניית נכים. אז למיטב ידיעתנו, תקן כזה לא קיים, יחד עם זאת, ישנם רכבי נכים רבים המצריכים שימוש במעצור חניה שכן הם גבוהים ואינם מאפשרים ראיה נוחה לקצה החניה. בנוסף, מיתוג מעצור החניה עם סימן של רכב נכה יבטיח עוד סימון שהחניה בשימוש נכה. לחצו כאן למידע על מוצרי נגישות לנכים במקומות ציבוריים.

סרטוני הדגמה לסוגי מעצורי חניה והתקנתם

נגן וידאו
נגן וידאו

לסיכום

בין אם אתם בעלי חניון, או בין אם אתם בעלי חברה או בעלי מוגבלות עם רכב נכה, השימוש בסטופר לחניה כנראה יאפשר לכם חניה ממותגת, נוחה ובטוחה יותר.
למידע על מעצורי החניה השונים המשווקים ע”י חברתנו, אתם מוזמנים לפנות לאחד מנציגי המכירות שלנו שישמחו לתת לכם מידע מקצועי ואדיב.

ארבל שטראוס משווקת 3 סוגים של סטופרים לחניה. למחיר ופרטים נוספים על סטופרים לחניה כנסו לאתר.

כן. סטופר לחניה הנפוץ ביותר הוא סטופר חניה מפלסטיק מאושר מכון התקנים והוא מגיע עם אחריות של 3 שנים.

סטופר חניה מפלסטיק הוא באורך של 180 ס”מ והוא מתאים לחניה אחת ורכב אחד.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מעצור חניה לרכב, היכן למקם אותו בחניה?

מעצור חניה לרכב, היכן למקם אותו בחניה?

לנו בחברת ארבל שטראוס ניסיון רב עם מעצורי חניה לרכב, שכן כבר שנים רבות שאנו משווקים מגוון מעצורי חניה מסוגים שונים.
לא אחת, בין אם לקוחותינו הם חניונים ציבוריים, חניונים פרטיים או לקוח אשר רכש מעצור חניה לרכב לחניה הפרטית שלו, עולה ונשאלת השאלה, היכן בדיוק להתקין את המעצור בתא החניה?

שאלה זו נשאלת מהסיבה הפשוטה, שכן את הצורך במעצור חניה לרכב כולם מבינים אבל את אופן ההתקנה, יש לחדד לעיתים. אז ראשית, אנשי המכירות המנוסים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם, לתת הסברים מפורטים ולהמליץ לכם על אביזר החיבור המתאים.
בנוסף: ניתן להיכנס לדף הוראות התקנה למעצור חניה באתר ולקרוא את ההוראות שבדף ואף לצפות בסרטון המדגים את אופן ההתקנה.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מעצור חניה לרכב

מעבר לכך, מלבד ההנחיות היבשות, חשוב להבין את ההיגיון העומד מאחורי מיקום התקנת מעצור חניה לרכב, כדי להימנע מטעויות.
אז כדי להבין בדיוק מה המיקום המדוייק להתקנת מעצור חניה לרכב, יש להבין את תפקידו:
תפקידו של מעצור חניה לרכב, הוא לעצור פיזית את גלגלי הרכב בתוך תא חניה. עצירת גלגלי הרכב במיקום ספציפי חיונית בהרבה מקרים לדוגמא: חניה של רכב בניצב למדרכה, עלולה לגרום למצב בו פגוש הרכב בולט לתוך שטח המדרכה, דבר העלול לגרום לחסימה חלקית או מלאה של המדרכה ובכך לגרום לסיכון של הולכי רגל. דוגמא נוספת הינה, בתאי חניה צפופים, שקיר בקצה אחד של תא החניה ומחסום בקצה השני, לנהג הרכב קשה להעריך מתי הוא פוגע בקיר, ומתי המחסום יכול להיסגר מבלי לפגוע ברכב.
דוגמא נוספת ואחרונה, (כי באמת יש מצבים רבים בהם מעצור חניה לרכב הכרחי) הוא במקרה של חניון בו כלי הרכב חונים פנים אל פנים או גב אל גב, מעצור חניה לחניה, מסייע לחלק ולמקם את הרכבים בחניון וכן למנוע פגיעה של רכב חונה בשכנו.

אז בכל זאת, איפה מתקינים מעצור חניה לרכב?

המקרה הקלאסי והפשוט ביותר הוא של נהג, אשר רוכש מעצור חניה לרכב לחניה הפרטית שלו, המיועדת רק לו ולאותו הרכב. במקרה כזה, אנו יודעים את גודל הרכב, אם הנהג מחנה את הרכב כאשר פני הרכב לכיוון היציאה או לתוך החניה. כל שיש לעשות הוא למקם את הרכב במקום הרצוי, להחליק את מעצור החניה מתחת לגלגלי הרכב וזה המיקום!

במקרים אחרים ובעיקר בחניונים ציבוריים בהם אנו לא תמיד יודעים את סוגי הרכבים החונים, הדרך הטובה ביותר לקבל החלטה, היא לבצע סיור בחניון ולדגום באמצעות סרט מדידה מספר מכוניות חונות בחניון ולנסות לנתח את ממוצע המרחק בין קצה פגוש הרכב לבין קצה הגלגלים. לרוב מרחק זה ינוע בין 60 ל 100 ס”מ במקרה של חניה מול קיר או שפת מדרכה. המלצתנו היא גם שנעשה ממוצע לקחת מקדם ביטחון של 5-10 ס”מ נוספים בתנאי שהמצב בחניון לא צפוף במיוחד.
בנוסף ובמקרה דומה, כאשר קיים חניון בו מכוניות חונות גב אל גב או פנים אל פנים, יש לקחת את הממוצע מהמדגם ולהכפיל שכן יש לקחת בחשבון ששני הרכבים בולטים…

התשובה היא לא חד משמעית, שכן אין מיקום אחד מתאים להתקנת מעצור חניה לרכב אלא, שהמיקום משתנה בין חניון לחניון וכן בין סוגי כלי רכב ואופי החניה שלהם בתא החניה.
העיקרון הבסיסי המורה על המיקום הוא המרחק בין קצה פגוש הרכב לקצה גלגלי הרכב, כלומר איפה האוטו מתחיל (או נגמר) ואיפה הגלגלים בהתאמה. המיקום של מעצור חנייה, יהיה ביחס לקו הגלגלים, במקום בו רוצים שפגוש הרכב לא יבלוט ממנו.

בכל מקרה ומצב בו מכוונים את המרחק של מעצור החניה לרכב מקצה החניה, יש לקחת בחשבון גם את מיקום המעצור במרכז תא החניה (מימין ומשמאל). את המרכז ניתן לחשב במספר דרכים, המלצתנו היא לקחת את רוחב תא החניה בין קווי החניה להפחית את רוחב מעצור החניה (לרוב 180 ס”מ) ולחלק ב 2. התוצאה תיתן את מרחק המעצור מכל צד של תא החניה. חושבים שפיספתם? כדי להיות בטוחים, הניחו את המעצור לפי החישוב שביצעתם ותמדדו שוב משני צידי המעצור כדי להיות בטוחים.

סרטוני הדגמה לסוגי מעצורי חניה והתקנתם

נגן וידאו
נגן וידאו

אז רכשתם מעצור או מעצור חניה לרכב?

במידה וההסברים הנ”ל, בתוספת הוראות ההתקנה והסרטון עדיין לא ברורים? אנשי המגירות שלנו המסיירים בשטח ישמחו להגיע אליכם, לעזור ולייעץ על פי ניסיונם הרב מחניונים אחרים ולעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה כך שהסטופר לחניה שלכם יותקן בצורה אופטימלית

אין לראות בכתוב במאמר זה ייעוץ מקצועי או המלצה. לפני התקנה של כל מוצר בדרך יש להתייעץ עם גורם מוסמך. כל האמור במאמר זה הינו דעתו האישית של הכותב ואינו מהווה יעוץ מקצועי

ארבל שטראוס משווקת 4 סוגים שונים של מעצורי חניה. לכל אחד יש את היתרונות שלו וחסרונות שלנו. ללא ספק אם אתם מחפשים עמידות של מעצור חניה לאורך זמן, הבחריה הנכונה היא מעצור חניה מפלסטיק. לפרטים נוספים על מעצורי חניה כנסו לאתר.

כן. מעצור חניה העמיד ביותר הוא מעצור חניה מפלסטיק והוא מגיע עם אחריות ל- 3 שנים.

מעצור חניה מפלסטיק מגיע באורך של 180 ס”מ והוא מתאים לחניה אחת ורכב אחד.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

סקירת שוק למעצור גלגל לרכב

סקירת שוק למעצור גלגל לרכב

תפקידו של מעצור גלגל לרכב הוא לסייע לנהג “להרגיש” היכן עליו לעצור בעת החניה ועל מנת לשמור על גחון הרכב מפגיעה באבן השפה של המדרכה או בעצמים אחרים הניצבים בקצה החניה כגון קירות, עציצים, מערכות מיזוג, ברזי כיבוי ועוד. במאמר זה תמצאו סקירה של הדגמים הקיימים והמלצות לבחירת סטופר לחניה המתאים.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מעצורי חניה מברזל

לרוב מיוצר בישראל, בעל ארבע נקודות עיגון. מתאים להתקנה על בטון או אספלט. מעצור הברזל בנוי כיחידה אחת באורך 180 ס”מ . כל מעצור מתאים לחניה אחת.

עמידותו מעצור חנייה זה לפגעי מזג האוויר ולפגיעה נמוכה יחסית, שכן הברזל עלול להימעך תחת עומס גלגלי הרכב.

מעצורי חניה מגומי ממוחזר

מעצורי חניה מגומי מיוצרים ע”י יצרנים שונים בעולם, כאשר הנפוצים שבהם מגיעים משלושה מקומות: סין, פולין וקנדה. לרוב, בעלי ארבע נקודות עיגון, מעצורי חניה מגומי מתאימים להתקנה על בטון או אספלט. לרוב יותקן באמצעות יתדות או ברגים ארוכים במיוחד. מעצור הגומי יצוק כיחידה אחת באורך 180 ס”מ. כל מעצור מתאים לחניה אחת. עמידותו של מעצור החניה מגומי לרוב תלויה ביצרן ובחומר הגלם ממנו עשוי המעצור.
ישנם הבדלים מהותיים במחירם ואיכותם של מעצורי חניה מגומי. מעצורי חניה המיוצרים בסין לרוב יהיו עשויים גומי ממוחזר מאיכות נמוכה ביותר אשר תוך זמן קצר יישברו או יתפוררו.
מעצורי חניה לחניה המיוצרים בפולין, איכותיים יותר ממעצורי החניה מגומי המיוצרים בסין, ומיוצרים מגומי ממוחזר באיכות מעט גבוהה ממעצור החניה הסיני. מעצורי חניה אלו יחזיקו מעמד לתקופה ארוכה מעט יותך אך גם הם נוטים להישבר ולהתפורר.

מעצורי החניה המיוצרים בקנדה או בארה”ב, מיוצרים מגומי ממוחזר באיכות גבוהה בתוספת פוליאוריתן, המקנה למעצורים עמידות יוצאת דופן בפגיעה ובתנאי מזג האוויר לאורך זמן. מעצור החניה מיוצר ע”י ענק מוצרי הבטיחות GNR ומיובא לישראל באופן בלעדי ע” ארבל שטראוס בע”מ. מעצור החניה הקנדי מסופק עם אחריות לשנה.

מעצור חניה מפלסטיק (PPC)

מעצורי חניה מפלסטיק מיוצרים באירופה, מחומרים תרמופלסטיים עמידים במיוחד. מעצור החניה בעל חמש נקודות עיגון, מתאים להתקנה על בטון או אספלט. התקנת המעצור מתבצעת באמצעות ברגים ייעודיים בהתאם לסוג המשטח. יחידה אחת באורך 180 ס”מ ומתאימה לחניה אחת.

עמידות של מעצור החניה מפלסטיק היא הגבוהה ביותר לאורך זמן. מעצורי החניה מפלסטיק אינם נשברים או מתפוררים. מעצור חניה לרכב מפלסטיק מסופק עם שלוש שנות אחריות.

מעצורי גלגל

מעצורי הגלגל מיוצרים משני חומרים: גומי ממוחזר ו-PVC. לרוב מעצורי הגלגל העשויים גומי מיוצרים בסין באיכות ייצור ורמת חומרי גלם נמוכה יחסית. מעצורי הPVC מיוצרים באירופה מחומרי גלם איכותיים המקנים למעצור החניה עמידות גבוהה. במעצורי הגלגל 3-4 נקודות עיגון בהתאם לדגם והם מתאימים להתקנה על בטון או אספלט . אורכם של מעצורי הגלגל הוא 50 ס”מ כאשר דרושות שתי יחידות לחניה. מרחק ההתקנה בין שתי היחידות יהיה בהתאם לבסיס גלגלי רכב.

עמידותו של מעצור גלגל הוא בהתאם לדגם. לרוב, עמידות מעצורי הגלגל מגומי תהיה נמוכה יחסית והם עלולים להישבר ולהתפורר תוך זמן קצר. עמידותם של מעצורי החניה מPVC היא גבוהה ביותר, והם עמידים לאורך זמן לפגעי מזג האוויר ולפגיעה.

סרטוני הדגמה לסוגי מעצורי חניה והתקנתם

נגן וידאו
נגן וידאו

בחירת מעצור החניה

שאלת מעצור חניה מחיר או איכות תלויה במיקום המבוקש להתקנה, בתנאי הסביבה, השימוש ובתקציב. כמו כן כדאי להביא בחשבון את משך תקופת האחריות.
המעצורים המומלצים להתקנה בחניונים בהם קיים עומס גבוה ותחלופה גבוהה של כלי רכב חונים כגון חניונים ציבוריים, הם מעצורי הפלסטיק או הגומי הקנדי כאשר יש עדיפות למעצור הפלסטיק עליו האחריות ארוכה יותר – למשך שלוש שנים לעומת שנת אחת על מעצור הגומי הקנדי.
בחניות פרטיות ניתן להשתמש במוצרים הזולים יותר כגון מעצורי גלגל, או מעצור חניה מברזל.

בכל מקרה, מעצורי הגומי באיכות נמוכה אינם מומלצים לשימוש בגלל עמידותם הנמוכה.

אין לראות בכתוב במאמר זה ייעוץ מקצועי או המלצה. לפני התקנה של כל מוצר בדרך יש להתייעץ עם גורם מוסמך. כל האמור במאמר זה הינו דעתו האישית של הכותב ואינו מהווה יעוץ מקצועי

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

ארבל שטראוס