מחסום חניה חשמלי לעומת מחסום חניה מכני

מחפשים מחסום חניה? הגעתם למקום הנכון!
מחסום חניה הוא פתרון אידיאלי לבעיית תפיסת מקום החניה.
מטרתו היא שמירה על מקום החניה שלנו וחסימת רכבים פולשים למקום החניה שלנו.

קיימים שני סוגים של מחסומי חניה: חשמליים ומכאניים
אנחנו מוכרים מחסום חניה מכאני.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

השוואה בין מחסום חניה חשמלי ומחסום חניה מכאני

 מחסום חניה חשמלימחסום חניה
 הפעלה – עם שלטהפעלה – ידני
 תפעול – קל לתפעולתפעול – קל לתפעול
 נוח וניתן להפעלה גם מהרכבלא נזקק למנגנון חיצוני
 צבע בולט צהוב ושחור לרובצבע בולט צהוב ושחור לרוב
 עמידות – עלול להינזק בתנאי מזג אוויר סוערים ובתנאי לחות.עמידות – עמיד בכל תנאי מזג האוויר.
 עלות – יקר יותר מהמכאני ודורש החלפת מנגנון בעלות נוספת.עלות – עלות חד פעמית במחיר שווה לכל נפש.
 אביזרים נלווים – שלטאביזרים נלווים – מנעול ושלושה מפתחות
 תחזוקה – כל תקלה מצריכה קריאה לטכנאי.תחזוקה – אינו מצריך תחזוקה.

תפעול והתקנת המחסום

ארבל שטראוס משווקת מחסום חניה מתקפל סטנדרטי עם שלוש רגלים המעגנות את המחסום בצורה העמידה ביותר לקרקע. בנוסף, ניתן לרכוש מחסום חניה מוזל, בעל שתי נקודות אחיזה בקרקע.

  • כשרכב נכנס המחסום יהיה במצב שכיבה על הרצפה.
  • כשרכב יוצא המחסום יהיה במצב עמידה.
  • הכנסת המנעול בחור הממוקם בחלקה העליון של הרגל התומכת האחורית.
  • כשרכב חונה ביצוע הפעולות זהה אך בסדר הפוך.
נגן וידאו אודות שומר חניה

לסיכום

אם אתם מחפשים פתרון לשמירה על החניה שלכם, חשבו היטב לפני שאתם רוכשים מחסום חניה חשמלי. לפעמים הנוחות עלולה להפוך לחיסרון גדול. מחסום חניה רצפתי מכאני, אמנם פחות נוח לשימוש, אך עמידותו לאורך זמן מעניקה תמורה מעולה להשקעה. לרכישה, צרו אתנו קשר.

שומר חניה

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

כל מה שצריך לדעת על מחסום חניה רצפתי

מחסום חניה רצפתי או בשם המקצועי שומר חניה, הינו מחסום המיועד להתקנה בחזית החניה שלנו ותפקידו הוא לשמור על החניה שלנו בפני פלישת רכבים זרים.
בעיה מוכרת מאוד וכואבת למדי הינה של תפיסת החנייה שלנו .בשנים האחרונות נושא החנייה בערים הגדולות הינו בעייתי מכיוון שמספר מקומות החנייה הזמינים הינו נמוך, וחלק מהמקומות לא קיים כלל. לכן תפיסת מקום החנייה הפרטי שלנו עלול לאלץ אותנו לחפש זמן רב חנייה פנויה סביב הבית שלנו או ליד מקום עבודה. למזלנו קיים פתרון קל ויעיל לכך והוא מחסום חניה רצפתי. שומר חניה נועדו להבטיח לנו כי נוכל לחזור לביתנו בנחת לאחר יום עבודה או לחנות בחניון המשרד ללא חשש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

כל היתרונות של מחסום חניה רצפתי מכני

– מחירו של מחסום חניה רצפתי אינו יקר ביחס מחסומים חשמלאים, או כל מוצר דומה בשוק.
– גאווה ישראלית תוצרת כחול לבן: מחסום חניה מיוצר כולו בישראל.
– מחסום החניה שלנו הינו פשוט וקל לתפעול, בשביל לפתוח אותו כל מה שיש לעשות זה לפתוח את המנעול להשכיב את המחסום ולהיכנס לחניה, כאשר נרצה לצאת מהחניה נעשה בדיוק את ההפך נצא מהחניה עם הרכב, נרים את המחסום ונסגור עם המנעול, כך שומר החניה שלנו ישמור לנו על החניה.
– קלות התקנה, את מחסום החניה שלנו ניתן להתקין באמצעות כלים בסיסיים, או לחילופין להזמין מתקין עד הבית.
– עיגון אידיאלי לקרקע, המחסום חניה רצפתי מגיע עם שישה ברגים היוצרים אחיזה חזקה ויציבה לקרקע.
– אמינות ובלאי, ביחס למוצרים דומים או מתחרים מחסום חניה רצפתי אשר אנו משווקים בארבל שטראוס, אינו דורש תחזוקה שותפת לאומת מחסום חשמלי, וזה הופך אותו עמיד לאורך זמן.
– עמיד לכל תנאי מזג האוויר, מחסום חניה רצפתי של ארבל שטראוס עשוי מברזל בעובי של 2.5 מ”מ הצבוע בצבע שחור ועמיד במיוחד לכל תנאי מזג האוויר לרבות לשמש.

מה עוד חשוב לדעת על מחסום חניה רצפתי

מחסום חניה רצפתי של ארבל שטראוס מגיע עם מנעול ושתי מפתחות כמו כן יחד עם המחסום מצורפים ברגים בהתאמה לקרקע שבה תואמה ההתקנה כגון: בטון, אספלט, אבן משתלבת. אין שום צורך לרכוש מוצרים נלווים למחסום חניה אישי שלנו.
בזכות צורתו הייחודית חוסם חניה שלנו זוכה לביקורות טובים מאוד מקהל הלקוחות שלנו. מה שהופך את מחסום החניה שלנו לעמיד כל כך ולארוך זמן, זה העיגון שלו המפזר את העומס לשלוש נקודות. לאומת מוצרים דומים לו אשר העיגון יהיה על רגל אחת בלבד.

סרטוני הדגמה להתקנת שומר חניה ואריזתו

נגן וידאו אודות התקנת שומר חניה
נגן וידאו אודות איך אורזים שומר חניה

לסיכום

אם בבעלותכם חניה פרטית, אין כל ספק שמחסום חניה רצפתי הוא הפתרון האידיאלי עבורכם. ארבל שטראוס מייבאת ומשווקת מגוון רחב של אביזרי בטיחות לחניונים, מפעלים ומוסדות. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום ואחד הנציגים שלנו אשמחו לתת לכם מענה לכל שאלה. 

ללא ספק מחסום חניה רצפתי המומלץ ביותר הוא ישראלי הוא עשוי מחומרים איכותיים עמידים וחזקים במיוחד בהשווה למוצרים אחרים.

ארבל שטראוס משווקת 3 סוגים של מחסומי חניה. הראשון הוא תוצרת כחול לבן, הוא הוותיק והמוכר ביותר בישראל, ושניים נוספים חדשים יותר אשר מיובאים ע”י ארבל שטראוס. למחיר ומידע נוסף כנסו לאתר.

מחסום החינה מסופק עם מנעול ושלושה מפתחות.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מחסום לחניה – מה כן ומה לא!

כחברה המוכרת מחסומי חניה משנת 2007, אנו מרשים לעצמנו לחשוב שכבר ראינו הכל, בכל הקשור למחסומי חניה. בין אם מדובר במוצרים מכאניים, רגל אחת, 3 רגליים, צירים משונים, מסילות, מנעולים פנימיים, מנעולים חיצוניים, המצאות חשמליות, סולאריות, דיגיטליות, סלולאריות, תוצרת סין / טורקיה / ארה”ב, הכל עבר לנו תחת היד בשלב כזה או אחר. כיום, יש לנו ניסיון רב בתחום ובמאמר זה נשמח לספק לכם אינפורמציה מתוך הניסיון הרב שלנו.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

אז נתחיל ממה לא, או בעצם נסביר בצורה אובייקטיבית למה לא...

מחסום לחניה פרסה בעל נקודת עיגון רוחבית

מחסום זה הופיע בישראל בשנת 2016 והוא בעצם חיקוי המתיימר להתחרות במחסום החניה בעל 3 רגליים. למראית עין נראה שמדובר במוצר עמיד ואיכותי, אך למוצר זה חיסרון אחד משמעותי והוא שיטת העיגון שלו לקרקע. החיבור של מחסום חניה זה מתבצע רק באמצעות 3 ברגים שזהו חסרון משמעותי, אך גרוע מכך היא נקודות ואופן העיגון. שיטת העיגון הנפרסת לרוחב, נותנת מענה רק לפגיעה צידית בעוד שמרבית הפגיעות של שומרי החניה מתבצעות מהחזית. במקרה של פגיעת רכב מהחזית במחסום החניה, אין כל חיזוק אחורי המבטיח את הישארות המחסום במקומו, אפילו לא במקרה של וונדליזם מינימאלי כגון בעיטה לדוגמא. נכון שכל עוד אף אחד לא נוגע במחסום החניה כאשר הוא מותקן היטב, לא יקרה לו כלום, אבל מרבית מחסומי החניה סובלים מפגיעות מעת לעת ומחסום זה “ייפול” בקלות בכל פגיעה גם עם היא קלה שתפגע בו מהחזית ולכן מוצר זה, על אף מחירו המפתה, אינו מומלץ.

מחסום לחניה בעל רגל אחת

דגם זה הוא אולי הוותיק ביותר ולחברתנו ניסיון היסטורי רב עם דגמים שונים שלו, בעיקר מיובאים. במוצר זה. קשת המוצרים והמחירים רחבה במיוחד ונראה שיש אין ספור דגמים. מבלי להיכנס לעלויות, חשוב לשים לב למספר חסרונות:

  1. בראש ובראשונה, עוד יותר מהדגם הקודם, שומר חניה בעל רגל אחת הוא הפגיע ביותר 360 מעלות מפני פגיעות. נקודת האחיזה של שומר חניה בעל רגל אחת היא נקודתית ובודדת דבר המשאיר את כל הכוח במקרה של פגיעה, לחסדי ברגי העיגון או למשטח אליו שומר החניה מבוטן (לעיתים נהוג להתקין דגם זה ביציקת בטון).
  2. מנגנון הנעילה – מוצרים אלו לרוב יהיו מצויידים במנגנון נעילה אוטומטי. ברמת התפעול, מנגנון נעילה אוטומטי הוא נוח במיוחד אבל במבחן התוצאה, המנגנונים האלה, בעיקר במוצרים הזולים יותר פשוט לא מחזיקים מעמד. במקרה של תקלה, כמעט בלתי אפשרי להשיג חלקי חילוף ונדרשת החלפה של המוצר כולו.
  3. איכות החומרים: המוצרים היקרים יותר לרוב לא “יסבלו” מייצור באמצעות חומרי גלם “גרועים” אבל אלו הזולים, מפתיעים בעובי דופן נמוך במיוחד, פלטות עיגון חלשות ומנעולים ברמה נמוכה במיוחד.
  4. אופן ההתקנה: התקנתם של הדגמים ביציקת בטון, לרוב תהיה מסובכת ויקרה.

מחסמים חשמליים למיניהם

מחסומי חניה חשמליים הם אולי המוצר הכי בעייתי הנמכר בתחום. על פניו, זהו המוצר הנוח ביותר לשימוש. לחיצה קטנה על הכפתור והמחסום נפתח ונסגר. בפועל התמונה שונה לגמרי… קיימים בשוק מגוון דגמים, חלקם אף במחירים מפתים במיוחד! כאשר המחסום חדש, ביום קיץ, הכל עובד. הבעיות מתחילות לרוב לאחר תקופת שימוש קצרה. מוצר חשמלי בעל מנגנונים אלקטרוניים, סוללה / פאנל סולארי לצד מנוע חשמלי וגלגלי שיניים עדינים, כל אלה פגיעים במיוחד. פגיעה ולו הקלה ביותר, לרוב תגרום לנזק בלתי הפיך למנגנון המכני, כנ”ל לגבי דריסה או פגיעה של רכב. האלקטרוניקה לא מספיק עמידה, מחסום החניה מותקן על גבי רצפת החניה וחשוף לתנאי מזג אוויר הכרוכים בשמש, גשם ולכלוך מזיקים לרכיבים הרגישם ומוצאים את המחסום מכלל שימוש. בשורה התחתונה מחסום חניה חשמלי הוא מוצר לא אמין ולא מומלץ.

מה כן?

נכון, אנחנו לא אובייקטיבים, כי מתוך הניסיון שלנו פיתחנו מוצר שפשוט עובד! אנו משווקים מחסום חניה פרטית בעל 3 רגליים, שהעיקרון העומד מאחוריו הוא הנדסה בסיסית על בסיס מה שאין לא מתקלקל!

  1. אופן העיגון לקרקע מתבצע על ידי 6 ברגים! יותר מכל מוצר אחר בתחום.
  2. מחסם החניה שלנו הוא בעל 3 רגליים המאפשרות פיזור מיטבי של האנרגיה במקרים של פגיעה, לא משנה מאיזה כיוון! דבר ההופך אותו למחסום החניה היציב והעמיד ביותר בשוק!
  3. היעדר מנגנונים מכאניים מסובכים: המחסום שלנו הוא מוצר פשוט ביותר! אין מקום לתקלות. בסופו של יום זה ברזל מאסיבי, עם צירים מרותכים ומנעול חיצוני. אין מה שיתקלקל!

ועכשיו את האמת כולה

אין בעולם מחסום חניה בלתי שביר! אנו נוהגים לומר ללקוחותינו שהפתרון היחידי לשמירה על חניה הוא שומר עם אקדח וגם זה לא 100%. כל מוצר המותקן בחזית חניה, פגיע ברמה כזו או אחרת. במרבית המקרים בקרב בין רכב למחסום חניה, המנצח יהיה הרכב, וההבדלים בין כל מחסומי החניה הם כמה נזק ייגרם לרכב וכמה נזק ייגרם למחסום. הדגמים שאינם מומלצים כפי שמפורטים כנ”ל, יגרמו נזק קל במיוחד (אם בכלל) במקרה של פגיעה, וכן במקרה של וונדליזם הם חשופים, פגיעים וניתנים לפגיעה בקלות יחסית ולכן הם לא מומלצים. מחסום החניה אותו אנו משווקים (בעל 3 רגליים) הוא פרי פיתוח ישראלי ונוצר מתוך ניסיון של שנים רבות וזאת לאחר שכאמור, עברנו מוצרים רבים ודגמי פיתוח שונים עד שהגענו למוצר המוגמר אותו אנו מוכרים בתוצורתו הנוכחית משנת 2010 בהצלחה מרובה עם כמעט 0 תקלות. כיום אנו מציעים 2 דגמים של מחסומי חניה העובדים על אותו עיקרון הנדסי של 3 רגליים. אחד מיוצר בישראל והשני מיובא. שני הדגמים מוצלחים במיוחד ונמכרים על ידינו במחיר משתלם במיוחד. קיימים חיקויים בשוק באיכות נמוכה יותר ולכן חשוב לבדוק היטב מה קונים ואצל מי קונים.

לסיכום

אם כבר החלטתם לרכוש מחסום לחניה, חשוב שתהיו מודעים למגרעות של המוצרים המוצעים בשוק. אנו מקווים שבמאמר זה הצלחנו לשפוך מעט אור ולהסביר מה לא מומלץ כי במקרה של שומרי חניה, מה לא חשוב לא פחות מ מה כן. למידע נוסף והסברים נוספים צרו קשר עם צוות המכירות המיומן שלנו שישמח לעמוד לרשותכם.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

כיצד תשמרו על שכנות טובה גם בחניה

עם יד על הלב, מי מאיתנו לא התרגז אף פעם על שכן? פעם בגלל מוסיקה רועשת בשעות לא נוחות, פעם השכן מלמעלה גורר כיסאות בשעה מוקדמת ופעם שכן אחר מתעייף באמצע הדרך אל הפח ומשאיר את השקית הריחנית היכנשהו באמצע הדרך. אם עד עכשיו הזכרנו סיטואציות שיכולות להתרחש מידי פעם ולהסתים בלחיצת יד בין שכנים, הרי שיש מקום אחד בו הריבים הופכים ליריבויות והכעס לשנאה של ממש. אני כמובן מדבר על החניה המשותפת בבניין.
בין אם יש לכם מגרש חניה בסמוך לבניין ובין אם זכיתם להתגורר בבניין עם חניה תת קרקעית, החניון מהווה מקור לא אכזב ל”אקשן” בין השכנים בבניין. נסקור בקצרה בעיה אחת מרכזית ואת דרך הטיפול בה:

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

השכן תפס לי את החניה

אם זה היה מופע סטנד אפ אז הייתי מתחיל את השורה ב “מכיר את זה ש..” אתה חוזר הביתה בתום יום עבודה או לאחר קניות, הגלידה נמסה לה לאיטה בשקית מהסופר ואתה ממהר להחנות את הרכב בחניה הפרטית? אתה כבר מתכנן את העליה לדירה בנתיב הקצר ביותר ועם מינימום עיכובים. אתה מגיע לחניה וחושכות עיניך, הרכב של השכן מלמעלה חונה לו בנחת בחניה שלך או גרוע מזה, רכב לא מוכר חונה שם. אתה בודק מקרוב ורואה שלא טרחו להשאיר מספר טלפון. זהו, הלכה הגלידה וגם הלכו לבעלים של אותו רכב החיים אם הוא רק נופל בידים שלך. מכיר?
אז זהו, שזה לא מופע סטנד אפ וסיטואציות כאלה בחיים האמיתיים נגמרות הרבה פעמים בריב חמור ומיותר עם השכן ולעיתים לא כ”כ רחוקות גם באלימות. כמו שאמרתי, מיותר.
תפיסת חניה פרטית ע”י רכב זר היא בעיה נפוצה מאוד, בעיקר במקומות בהם קיימת מצוקת חניה. זה יכול לקרות לכל אחד ולא משנה כמה שלטים חניה פרטית תציב במקום. ככה זה ישראלים, לפעמים קשה להם לקרוא… מבחינה חוקית אין לך הרבה מה לעשות, אפילו אם החניה שלך רשומה בטאבו. אתה יכול לאתר את הנהג ולבקש ממנו בנימוס להזיז את הרכב או להתקשר למשטרה שיבואו לתת לו דו”ח. בכל מקרה, עד שזה ייפתר כך או כך, אתה יכול לשכוח מהגלידה שקנית. עד שתגיע למקרר תוכל כבר לשווק אותה לילדים בתור מילקשייק.
עוד דבר מרגיז שמאפיין את התופעה המאוד-לא-יפה הזו של תפיסת חניות, הוא שעושים את זה הרבה פעמים בכוונה למי שלא יכול לריב עם הנהג הפולש; קרי, לאנשים מבוגרים. ואם לאותם שכנים מבוגרים אין רכב, “אימוץ” החניה הפרטית שלהם ע”י אחד השכנים זו רק שאלה של זמן.

אז בכל זאת, איך אני שומר על החניה?

אם הגעת עד כאן, ודאי לא חשבת שנשאיר אותך עם הדילמה של כיצד לפתור את הבעיה. חשוב לדעת שיש פיתרון אחד יעיל ומוכח. הפיתרון הוא התקנה של שומר חניה ידני מברזל בחניה הפרטית שלך. מדובר על מין שער קטן המותקן בחלקה הקדמי של החניה שלכם. ניתן להרים ולהוריד אותו בקלות כך שאם אתם רוצים לחנות בחניה הוא לא יפריע לכם לחנות ואם אתם יוצאים מהחניה הוא ננעל וימנע מרכבים פולשים להכנס אליה.

מה שהמוצר הזה עושה זה בעצם לשמור לך על החניה ולמנוע את האפשרות של רכב זר לפלוש לך לחניה. אנו לא מדברים על לבקש ממישהו להזיז את הרכב בנימוס או לשים שלט או לסכם עם השכן שהוא מיז את הרכב 5 דקות לפני שאתה מגיע. התוצאה של התקנה של המוצר הזה בחניה שלך תהיה חניה פנויה וזמינה לך מתי שתרצה. אם זה נשמע לך כמו חלום, כנראה שאתה באמת צריך להתקין שומר חניה כזה…

ישנם מספר דגמים של המוצר כולל שומר חניה חשמלי שנפתח עם שלט רחוק לעצלנים שבינינו, אבל לאחר בחינה של הנושא, מסתבר שנהגים ישראלים אוהבים “לבדוק” אם השומר שהתקנתם באמת מספיק חזק כדי לעצור את הרכב שלהם. דגמים חשמליים מתוחכמים של שומרי חניה חשמליים אולי עושים את העבודה באנגליה אבל במסתבר שבארץ הקודש, הכלל של “החזק שורד” חל גם על שומרי חניה ואם אתם רוצים ששומר החניה שלכם יחזיק מעמד גם כאשר השכן מנסה אותו “בטעות”, רצוי שהוא יהיה עשוי מצינורות ברזל בקוטר רציני ובלי יותר מידי טכנולוגיה עדינה בקרביים (לא השכן, שומר החניה. כן?).

לסיכום

בקיצור ולסיכום נזכיר שעדיף תמיד לשמור עם השכנים על יחסים טובים והיות שהחניה היא אחד מאזורי החיכוך המשמעותיים, שמירה על החניה הפרטית שלך עם מחסום חניה פרטית תוכל לצמצם פוטנציאל לריבים מיותרים עם אותם שכנים.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

עמוד חניה מתקפל ידני ראש בראש מול עמוד חניה מתקפל חשמלי

רבות כבר דובר כאן על הצורך בהגנה על מקום החניה מפני רכבים זרים. הסיטואציה המוכרת הזו של תפיסת מקום החניה שלכם וודאי כבר מזמן העלתה בכם את הרצון לפתור את הבעיה אחת ולתמיד, אז הפתרון המושלם הוא עמוד חניה מתקפל שמטרתו היחידה היא לשמור על מקום החניה. הוא עושה זאת כי הוא יודע לעמוד זקוף ולהתקפל בעת הצורך.

עכשיו נשאלת השאלה: איזה מחסום חניה לרכוש? ידני או חשמלי? מה עדיף? למי חיים ארוכים יותר ותחזוקה מינימלית יותר? והכי חשוב: מי יעשה עבודה טובה יותר?

הרעיון בשני המקרים הוא רעיון זהה, ובגדול ההבדל המשמעותי ביניהם הוא אופן תפעולם. אז ריכזנו עבורכם את היתרונות וחסרונות של שני המוצרים, ועל אף שדעתנו משוחדת לטובת עמוד חניה מתקפל ידני, ניסינו להישאר אובייקטיביים ומקצועיים ולהשאיר את הבחירה בידכם.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

עמוד חניה מתקפל חשמלי / סולארי

זהו עמוד חניה מתקפל בעל מנוע פנימי וסוללה הנטענת או באמצעות אנרגיה סולארית, או כזו שיש להחליף מידיי פעם.

יתרונות:

היתרון הבולט והמשמעותי ביותר ברכישת עמוד חניה מתקפל מסוג זה, הוא בכך שאים צורך לצאת מהרכב כדי לתפעלו. הוא מופעל ע”י שלט.

ועכשיו לחסרונות:

מוצרים המותקנים לריצפה חשופים יותר לרטיבות ולפגיעות וככל שהמוצר משוכלל יותר ומצויד במנועים חשמליים או בלוחיות סולאריות הוא פגיע יותר ואמין פחות, ולכן במצב של פגיעה במנגנון התפעול של המוצר, סביר להניח שתמצאו את עצמכם תקועים מחוץ לחניה בלי יכולת להיכנס אליה.

דבר נוסף, מכיוון שמדובר במוצר המונח בפתח מקום חניה, הוא חשוף לפגיעת כלי רכב ומכיוון שהמנגנון המכני האחראי להרמת והורדת עמוד החניה המתקפל הוא מנגנון עדין, כל פגיעה בעמוד תזעזע את מערכת התפעול ותוציא אותה מכלל שימוש.

נקודה נוספת שיש להתחשב בה, היא במקרה של תקלה. כשמדובר בתקלה של מנגנון מכני, יש צורך בטכנאי שיגיע לתקן את התקלה.

במקרה של מנגנון סולארי, אם אין מספיק שמש הסוללה עלולה להתרוקן ובכלל בכל מצב של שימוש בסוללה יש לקחת בחשבון שבשלב מסוים תצטרכו לרכוש סוללה חדשה במקום זו שסיימה את חייה.

חיסון נוסף, התפעול של העמוד חניה המתקפל החשמלי נעשה ע”י שלט ושלטים, סופם להתקלקל. זוהי עובדה בשטח!

חיסון אחרון, מבלי להעליב, מרבית העמודים האלו מיוצרים ומיובאים מסין ואיכותם נופלת מהמוצר המקביל המיובא מאירופה.

עמוד חניה מתקפל ידני

אצלנו תוכלו למצוא שני דגמים עיקריים תחת קטגורית מחסום חניה. מחסום חניה פרטית ומחסום חניה מתקפל.

יתרונות:

זהו מוצר פשוט אשר אינו פגיע וחלש מאוד הסיכוי להוציא אותו משימוש בעקבות פגיעת רכב.
עמוד חניה מתקפל ידני, מעוגן למשטח בשלוש נקודות כדי לפזר את עוצמת הפגיעה במקרה של דריסה.
זהו מוצר תוצרת ישראל והוא עמיד וחזק במיוחד בהשוואה לכל עמוד חסימה אחר.
התקנתו פשוטה והוא עמיד בפני כל תנאי מזג האוויר.
עם מוצר זה אין צורך לרכוש כמה שלטים, מספיר לשכפל את המפתח למנעול, ובכל מקרה, בעת רכישת עמוד החניה המתקפל, תקבלו שלושה מפתחות.

חסרונות:

וואלה, לא מצאנו כאלו! יש לנו הכל: עמידות, נוחות שימוש, ייצור מקומי, נראות ומחיר אטרקטיבי.

סרטוני הדגמה להתקנת עמוד חניה מתקפל ואריזתו

נגן וידאו אודות התקנת שומר חניה
נגן וידאו אודות איך אורזים שומר חניה

לסיכום

נכון, יצאנו משוחדים, אין מה לעשות, כשמדובר בהובלת השוק הישראלי, אנחנו לא מתפשרים! איכות היא מעל הכל ואנו עומדים מאחורי כל מוצר שאנו מוכרים.

לבירור על המוצר שלנו אתם מוזמנים לפנות לאחד מנציגי המכירות המקצועיים והאדיבים שלנו.

עמוד החניה המתקפל המומלץ ביותר הוא הישראלי. עמוד זה עשוי מחומרים איכותיים, עמידים וחזקים במיוחד בהשוואה למוצרים אחרים. למידע נוסף כנסו לאתר.

ארבל שטראוס משווקת 3 סוגים של עמודי חניה מתקפלים. הראשון הוא תוצרת כחול לבן והוא הוותיק והמוכר ביותר בישראל ועוד שניים נוספים, חדשים יותר, אשר מיובאים ע”י ארבל שטראוס. למחיר ומידע נוסף על כל עמוד חניה מתקפל כנסו לאתר.

בוודאי. לארבל שטראוס יש צוותי התקנות ואנו מבצעים התקנות בכל הארץ.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חוסם חניה – מוצר חדש בשוק הישראלי

חוסם חניה הוא בעצם מוצר חדש המיובא על ידי חברת ארבל שטראוס לישראל.
חוסם החניה החדש הוא בעצם דגם מוזל של מחסום החניה הוותיק והמוכר המיוצר בישראל.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מי אתה חוסם חניה?

חוסם חניה הוא בעצם מוצר המיועד לחסום רכבים מלחנות בתוך תא חניה פרטי.
התקנת חוסם חניה על ידי הבעלים החוקיים של החניה, תבטיח שהחניה תישאר פנויה לבעליה.
תפעולו של שומר חניה קל ופשוט: כל שיש לעשות כדי לנעול את החניה זה לצאת מהרכב, להעמיד את המחסום ולנעול אותו במצב זקוף. כאשר רוצים לחנות את הרכב בחניה, יש לצאת מהרכב לפתוח את המנעול ולהשכיב את המחסום.
להוראות התקנה, המלצות וסרטון ניתן לבקר בדף הוראות התקנת שומר חניה

אז מה חדש וההבדלים בין הדגמים?

כאמור מחסום חניה של ארבל שטראוס המיוצר בישראל הוא מוצר ותיק בשוק, שכבר מוכיח את עצמו במשך שנים רבות. עשרות אלפי מחסומי חניה כבר נמכרו והותקנו על ידינו ואנחנו יכולים לדווח על אפס תקלות למעט מקרים אשר מחסומי החניה ניזוקו כתוצאה מוונדליזם או דריסה.
הצורך בחוסם חניה חדש, הגיע מתוך הרצון של ארבל שטראוס להביא ללקוחותיה מוצר נוסף איכותי ואמין במחיר נמוך יותר.
מבחינה טכנית, תפעולית ורעיונית חוסם החניה חדש עובד על אותם עקרונות בדיוק. מחסום בצורת פרסה בעל 3 רגליים, עם רגל טלסקופית אחורית, ציר בבסיס כל רגל וחור למנעול. הרעיון הוא לשמור על מוצר פשוט עם כמה שפחות נקודות כשל פוטנציאליות.
אז איפה הצלחנו לחסוך?
ארץ הייצור היא סין – אפילו אחרי הפלגה בים, המוצר עדיין זול יותר מאשר ניתן לייצרו בישראל. ארבל שטראוס מעודדת תעשייה ישראלית, אבל את הסינים קשה לנצח במחיר…
קוטר הצינור – קוטר הצינור בחוסם החניה החדש קטן מעט, אבל בהחלט עמיד וחזק מספיק כדי לעשות את העבודה
גימור – חומר הגלם ממנו עשוי חוסם החניה החדש הוא ברזל מגולוון. גילוון הוא ללא ספק ציפוי חזק ועמיד, אך הסיבה להוזלה היא שחומר הגלם ממנו עשוי חוסם החניה מגולוון מראש והיצרן רק חותך ומעגל אותו לצורה הנדרשת, לעומת מחסום החניה מתוצרת ישראל הדורש צביעה לאחר היצור שהיא תהליך יקר יותר מרק צינור מגולוון
עודי דופן חומר הגלם – הצינור ונקודות העיגון של חוסם החניה עשויים מעובי דופן דק יחסית בהשוואה למחסום החניה תוצרת ישראל.
בקיצור- אותו מוצר ברעיון רק בנוי מחומרים ותהליך ייצור זולים יותר.

אז מי עדיף?

מבחינת איכות, שומר החניה תוצרת ישראל הוא מוצר פרימיום בהשוואה לחוסם החניה הסיני, אך לא כל הלקוחות צריכים מחסום פרימיום.
חוסם החניה הסיני יעשה את אותה העבודה רק במחיר נמוך יותר.
שני חוסמי החניה, הסיני והישראלי כאחד, עושים את העבודה וכן שניהם פגיעים לוונדליזם ולדריסה, כלומר שניהם ידרשו תיקון או החלפה מי יותר ומי פחות…
הבחירה לא פשוטה ושקולה להשוואה בין רכישת מכונית חדשה או כל מוצר אחר… תמיד יש יותר טוב וכל אחד רוכש לפי יכולתו והצרכים שלו.
מה שלא תחליטו לרכוש, אתם יכולים להיות רגועים שיש לכם מוצר טוב.
בכל מקרה, אנשי המכירות של ארבל שטראוס ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה בנוגע לחוסם חניה. יש לנו שפע של ניסיון ואת המוצרים במלאי לאספקה מיידית.
נשמח לעמוד לרשותכם.

סרטוני הדגמה להתקנת חוסם חניה ואריזתו

נגן וידאו אודות התקנת שומר חניה
נגן וידאו אודות איך אורזים שומר חניה

ארבל שטראוס משווקת שני סוגים של חוסמי חניה. הראשון הוא תוצרת כחול לבן הוא הוותיק והמוכר ביותר בישראל והשני חדש יותר הוא מיובא על ידי חברת ארבל שטראוס ומחירו זול יותר, למחיר ומידע נוסף כנסו לאתר.

כמובן! על חוסם חניה ישראלי יש שנה אחריות.

בוודאי שכן. התקנת חוסם החניה קלה ופשוטה על גבי כל משטח יצוק.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

כמה עולים עמודי חנייה?

לבעלי חניות פרטיות נמאס שתופסים להם את החניה.
העצבים שאתם מקבלים ברגע שהגעתם עם הרכב לחניה שלכם וגיליתם שרכב אחר מחנה שם הם אדירים.
בטח שזה קורה בצורה תדירה. לכל אחד שתופסים לו שוב ושוב את החניה, יש את הרגע הזה שבו הוא מבין שהוא חייב לעשות מעשה.
השלב האקטיבי מתחיל בחיפוש פשוט באינטרנט עם השאלה: “כמה עולים עמודי חנייה?”.
אז לאלו שנמצאים כעת בשלב החיפוש והשוואת העלויות, קיצרנו לכם את התהליך בכמה שלבים ובמאמר זה נציג לכם את התובנות אליהן הגענו אנחנו ומתוך ניסיון של שנים עם לקוחות רבים.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

עמודי חנייה - סוגים

קיימות בשוק מגוון חלופות ומגוון וטווח רחב של עלויות.
כך שלשאול כמה עולים עמודי חנייה, זה בערך כמו לשאול כמה עולה אוטו אדום.
במילים אחרות, כדאי קודם כל להבין מה הצרכים שלכם.
ספקים רבים מציעים מחסומי חניה הנפתחים ונסגרים באמצעות שלט ומופעלים על ידי מנוע חשמלי.
כמובן שבשיחת מכירה הפתרון האלקטרוני נשמע מצוין: נוח ופשוט לתפעול, יחד עם זאת אנשי מכירות לרוב שוכחים לספר לכם שיש גם חסרונות בבחירת שומר חניה מסוג זה:

  • מה קורה שהמוצר מפסיק לעבוד – וזה קורה… מדובר במכשיר חשמלי העלול להתקלקל מעט לעט.
  • כמה המוצר עמיד בפני פגיעת רכב וונדליזם, לעומת שומר חניה מכאני?
  • איך מטעינים את הסוללה ולכמה זמן היא מספיקה?
  • מה היא האחריות הניתנת על המוצר?
  • כמה זמן הוא נמכר בשוק והאם ניתן לקבל מספרים של לקוחות ממליצים?

כך שלפני שאתם בוחרים באפשרות המופעלת באמצעות שלט, יש לוודא איזה שירות תיקונים תקבלו, באילו עלויות, מה משך האחריות על המוצר והאם יש צורך בהתקנת ציוד לחניונים נוסף.
בדקו היטב על מנת שלא ייווצר מצב שלא רק שתשלמו מחיר גבוה בעבור המוצר אלא שגם תמשיכו לשלם על תיקונים וחלקי חילוף. על אחת כמה וכמה רצף העצבים ימשך, אם לא תוכלו להחנות בחניה הפרטית שלכם כי התקנתם מחסום חניה פרטית והוא לא נפתח….

יש מגוון עמודי חנייה, מה מומלץ?

כאן אנחנו מגיעים לחלק המעניין… קיים היום בשוק מחסום חניה פרטית מכאני מברזל.
אמנם אומרים שצרת רבים היא נחמת טיפשים, אבל במקרה הזה צרת הרבים הביאה עמה גם חכמת מנוסים.
זו הסיבה שחברת ארבל שטראוס משווקת שומר חניה או מחסום חניה מברזל שעושה את העבודה ובעלות של מאות שקלים בודדים. את המחסום יש למקם בחלקה הקידמי של החניה.
המחסום הוא בעל שלוש רגליים מה שהופך אותו קודם כל ליציב אמין וחזק במיוחד יותר מכל מוצר מתחרה אחר.
הוא עשוי מברזל צבוע ומגיע עם תוספות של מחזרי אור שתורמים לנראותו.
מחסום החניה ננעל במנעול פשוט שאפשר למצוא בכל חנות לחומרי בניין במקרה של תקלה או חבלה מכוונת במנעול.
כשאתם יוצאים מהחניה אתם מרימים את המחסום ונועלים אותו. כשהרכב חונה בחניה המחסום שוכב.

סרטון התקנת שומר חניה

נגן וידאו אודות כיסוי תמונה מחסום חניה

לסיכום

אז שאלנו כמה עולים עמודי חנייה? לפעמים התשובה פשוטה ולא צריך להסתבך… אלא להשאיר את הדברים פשוטים וזולים.
כמה מאות שקלים בסך הכל, חסכתם הוצאות מיותרות ובעיקר חסכתם עצבים.

כיום קיימים מגוון פתרונות לשמירת החניה. ארבל שטראוס משווקת יותר מעשור עמודי חנייה ועם הניסיון הגיעו למסכנה חד משמעית שהדגם המומלץ ביותר הוא מחסום חניה מכאני לפרטים נוספים כנסו לאתר.

עלות של עמוד חניה משתנה בהתאם לארץ הייצור שלו למחירים ופרטים נוספים המשווקים ע”י ארבל שטראוס כנסו לאתר.

בוודאי. ניתן לרכוש את העמוד בתוספת התקנה.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

שומר חניה – הקץ לפלישת רכבים זרים

שומר חניה הידוע גם בשמו מחסום חניה, הינו מוצר בטיחות המשמש למניעת חניית רכבים זרים למקום החניה הפרטי שלכם.
זהו מוצר פשוט לתפעול ובעל תמורה גבוהה ביחס לעלותו הנמוכה יחסית, בעיקר בהשוואה לשערים חשמליים.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

שומר חניה – מה אנחנו משווקים:

בחברת ארבל שטראוס תוכלו למצוא שני דגמים של שומר חניה:
הדגם הראשון הינו מחסום חניה פרטית (דגם 300110) המיוצר בישראל.
הדגם השני הינו מחסום חניה מתקפל (דגם 300110C) מוצר מיובא.
מחסום חניה פרטית הינו דגם שפותח במיוחד ע”י חברת ארבל שטראוס ושוכלל במהלך השנים וזאת מתוך ניסיון עשיר של החברה במכירה ושיווק מוצרים דומים עוד משנת 2007. הדגם הנוכחי הינו מוצר עמיד, יציב וחזק במיוחד יותר מכל דגם אחר (או חיקויים) הנמכרים בישראל. המחסום עשוי מצינורות מתכת היוצרות מבנה בעל שלוש רגליים. רגלי המחסום מעוגנות למשטח עליו הן מותקנות (אספלט, אבן משתלבת או מדרכה) ולאחר התקנת שומר חניה, ניתן לקפלו ולהרימו לפי הצורך. מקופל כאשר רכבכם חונה בחניה וניצב כאשר החניה ריקה ואתם מעוניינים לחסום אותה לכניסת רכבים זרים.
עמודי חנייה הינו מוצר דומה לקודמו מבחינת צורה, אופן השימוש, התקנה ותפעול ועיקר השוני עומד על קוטר הצינורות ממנו הוא מיוצר. בנוסף מידותיו שונות מעט וכן צבעו שונה. שומר חניה זה, אמנם אינו מאסיבי כקודמו, אך הוא בהחלט יציב ומשתלם.

למי מיועד שומר חניה?

שומר חניה מיועד לבעלי חניות פרטיות, בין אם בחניה בחניון במקום העבודה, או בין אם בחניה פרטית בבניין מגורים. כל חניה העלולה להיתפס ע”י רכב זר, זקוקה לאחד מדגמי שומר החניה שיש לנו להציע.

שימוש ויתרונות

כפי שכבר ציינו, תפעול שומר החניה קל ונוח ואינו מצריך שימוש בשלטים או אמצעים טכנולוגיים אחרים. כל שנדרש כדי לתפעל את שומר החניה הוא מנעול ומפתח. ברכישת שומר חניה, אנו מספקים מנעול מתאים ושלושה מפתחות בהתאמה.
אז מה היתרון של שומרי החנייה שלנו?

  1. התמורה המשתלמת ביותר עבור הכסף – 2 הדגמים נמכרים במחירים משתלמים במיוחד. בין אם מדובר בהתקנה עצמית (שיווק באמצעות משלוח עד הבית) או בין אם בחרתם בהתקנה שלנו, אנו נספק לכם את שומר החניה במחיר אטרקטיבי במיוחד.
  2. מוצר פשוט – מניסיוננו, פשטות היא שם המשחק. שומר החניה שלנו הינו מוצר פשוט, ללא מנגנונים מכאניים או מנעולים מיוחדים. ברזל בתוך ברזל, צירים מאסיביים ומנעול חיצוני. אין צורך בתחזוקה. היה וקרתה תקלה במנעול? אין בעיה, ניגשים לחנות חומרי הבניין הקרובה וקונים מנעול חלופי!
  3. אמינות בתפעול בכל תנאי – בניגוד לשומרי חניה המופעלים ע”י חשמל / סוללה / אנרגיה סולארית, שומר החניה של ארבל שטראוס ניתן לתפעול ללא קשר למזג אוויר או תנאי ראות, דבר ההופך אותו לאידיאלי לשימוש בחניות מקורות או חניונים תת קרקעיים.
  4. אחריות – שומר חניה שלנו מגיע עם אחריות לשנה! (לא כולל דריסה או וונדליזם).
  5. שירות וזמן אספקה – 2 הדגמים נמצאים במלאי בכמויות גדולות. אנו מתחייבים למשלוח עד 3 ימי עסקים (לרוב מגיע תוך 24-48 שעות) והתקנה על ידי צוות המתקינים שלנו עד 6 ימי עסקים! (לרוב לפני).

סרטוני הדגמה להתקנת שומר חניה ואריזתו

נגן וידאו אודות התקנת שומר חניה
נגן וידאו אודות איך אורזים שומר חניה

לסיכום

אם אתם עדיין מתלבטים, אם גם אתם זקוקים לשומר חניה, פנו לאחד מנציגי השירות והמכירה שלנו שישמחו לסייע ולענות על כל שאלה באדיבות ובמקצועיות.

שומר החניה העמיד ביותר הוא שומר חניה ישראלי העשוי מחומרים איכותיים, עמידים וחזקים במיוחד בהשוואה למוצרים אחרים בשוק. למידע נוסף על שומר חניה ישראלי כנסו לאתר.

ארבל שטראוס משווקת 3 סוגים של שומרי חניה. למחיר ופרטים נוספים על שומרי חניה כנסו לאתר.

בוודאי. לארבל שטראוס יש צוותי התקנות ואנו מבצעים התקנות בכל הארץ.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מחסום עמוד חניה

מחסום עמוד חניה או בשמו המקצועי יותר- שומר חניה, הינו מוצר המיועד להתקנה בחזית החניה ותפקידו הוא להגן על החניה ולשמור עליה מפני פלישה של רכבים לחניה הפרטית שלנו.
יתרון נוסף של מחסום עמוד חניה הוא הבלאי, בהשוואה למחסום חניה חשמלי אין צורך בתפעול ואחזקה שוטפת של המוצר.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

אז מה הם יתרונותיו של מחסום עמוד חניה של חברת ארבל שטראוס:

  • מחיר – מחירו של מחסום עמוד חניה אינו יקר, במיוחד בהשוואה למחסומים חשמליים או מוצרים דומים בשוק.
  • תוצרת כחול לבן: מחסום עמוד חניה מיוצר כולו בישראל כולל חיתוך בלייזר, כיפוף, ריתוך, צביעה, הדבקת מחזירי אור ואריזה!!!
  • מחסום החניה של חברת ארבל שטראוס הינו פשוט לתפעול: כל שיש לעשות זה לפתוח מנעול ולהשכיב או לנעול את המחסום לפי הצורך.
  • קלות התקנה: ניתן להתקין את מחסום עמוד חניה באמצעות כלים בסיסיים, או להזמין את המוצר עם מתקין מוסמך של ארבל שטראוס.
  • עיגון אולטימטיבי לקרקע: המחסום מעוגן לקרקע בשישה ברגים, היוצרים קיבוע אולטימטיבי לקרקע.
  • בלאי ואמינות: בהשוואה למוצרים מקבילים מחסום עמוד חניה המשווק על ידי ארבל שטראוס אינו דורש תחזוקה או טיפול כן הוא אמין ויפעל לאורך שנים.
  • מחסום עמוד חניה של ארבל שטראוס מסופק עם מנעול ושתי מפתחות וכן אביזרי עיגון לאספלט, בטון או אבן משתלבת. אין צורך לרכוש מוצרים נלווים.
  • המחסום של חברת ארבל שטראוס עמיד במיוחד, כיוון שהוא בעל שלוש רגליים המפזרות את עומס העיגון בשלוש נקודות באמצעות שישה ברגים. עיגונם של מוצרים מתחרים יתבצע לרוב באמצעות רגל אחת בלבד.
  • עמידות בכל תנאי מזג אוויר: מחסום חניה של ארבל שטראוס עשוי ברזל בעובי 2.5 מ”מ הצבוע בצבע שחור עמיד במיוחד (צביעה אלקטרוסטטית).
  • תיקון תקלות: קרתה תקלה במנעול של המחסום או חיבלו לכם במכוון? אין בעיה, המנעול הינו מנעול תליה פשוט שניתן לרכוש בכל חנות חומרי בנין.

מידע נוסף על מחסום עמוד חניה:

  • מידות: רוחב 28 ס”מ גובה 60 ס”מ עובי הברזל 2 מ”מ.
  • מבנה: המחסום הינו מחסום מתקפל בעל שלוש רגליים.
  • אחריות: אחריות לשנה, למעט במקרים של דריסה או פגיעה מכוונת.
  • ציוד נדרש להתקנה עצמית: פטישון, מקדח 17 מ” מ לבטון, פטיש ומפתח 17 לחיזוק הברגים. לסרטון הדגמה של התקנת שומר חניה לחצו כאן.

סרטוני הדגמה להתקנת שומר חניה ואריזתו

נגן וידאו אודות התקנת שומר חניה
נגן וידאו אודות איך אורזים שומר חניה

לסיכום

מחסום עמוד חניה של חברת ארבל שטראוס הוא המוצר האולטימטיבי הוא פשוט, קל לתפעול, עמיד, התקנתו פשוטה ומחירו זול ביחס לתמורה.

ארבל שטראוס משווקת 3 סוגים של מחסום עמוד חניה. למחיר ופרטים נוספים על מחסום חניה, כנסו לאתר.

בוודאי. לארבל שטראוס יש צוותי התקנות ואנו מבצעים התקנות בכל הארץ.

מחסום עמוד חניה העמיד ביותר הוא מחסום החניה הישראלי. מחסום זה עשוי מחומרים איכותיים, עמידים וחזקים במיוחד בהשוואה למוצרים אחרים בשוק. למידע נוסף על מחסום עמוד חניה ישראלי כנסו לאתר.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

עמודים לחניה – פתרונות למגוון צרכים

מהם בעצם עמודים לחניה? זהו למעשה ביטוי כולל למגוון מוצרים. יש שמתכוונים לשומר חניה, יש כאלו שעבורם הכוונה היא לעמודים גמישים ויש את אלו שיתכוונו לעמודי חסימה. אז חוזרת השאלה ונשאלת, מהם בעצם עמודי חניה? אז התשובה היא, כל המוצרים שהוזכרו, כולם נופלים תחת הקטגוריה ‘עמודים לחניה’. במאמר זה נסביר בקצרה על כל מוצר, מה אופן השימוש בו ומה מטרתו.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

עמודים לחניה – שומר חניה

שומר חניה הוא מוצר פשוט ויעיל שמטרתו העיקרית היא לשמור על מקום החניה הפרטית, כך שרכבים שאינם מורשים לחנות בחניה, לא יחנו בה. שומר החניה יודע לעמוד זקוף במצב נעול כך שרכב אינו יכול להיכנס לחניה ובעת הצורך ניתן לקפל את שומר החניה לרצפה ולאפשר כניסה של רכב לחניה. מחירו של שומר החניה אטרקטיבי והשימוש בו מתאים ללקוחות פרטיים המעוניינים בפתרון יעיל וחסכוני לשמירת החניה הפרטים שלהם.

עמודים לחניה – עמודים גמישים

עמודים גמישים הם עמודים שייעודם העיקרי הוא לצורכי תיחום שטחים. למרות שהם עמידים בפני דריסה, אין להתקינם בפתח החניה כתחליף לשומר חניה, שכן הם אינם עמידים בפני דריסות יומיומיות ומרובות. בנוסף שימוש בעמוד גמיש כתחליף לשומר חניה יכול לגרום לנזקים בגחון הרכב כתוצאה מחיכוך העמוד בחלקים המותקנים בגחון הרכב. כשמדובר בהתקנת עמודים גמישים בחניון, תפקידם של עמודים גמישים הוא לתחום את שטח החניה ולמנוע מרכבים החונים בסמוך לחניה לפלוש לחניה שלכם. שימוש נפוץ נוסף בעמודים גמישים בחניון הוא תיחום חניות אופנועים ואופניים.

עמודים לחניה – עמודי חסימה

עמודי חסימה בעצמם מתייחסים למגוון רחב של מוצרים, וכאן, קצרה היריעה מלהכיל את כל מגוון עמודי החסימה המוצעים באתר ‘ארבל שטראוס’, לכן, נקצר ונאמר שעמודי חסימה נועדו הן בכדי למנוע חניה במקומות אסורים, הן לצורך תיחום אזור החניה (בדומה לעמודים גמישים) והן לחסימת רחבות לכיבוי אש. עמודי חסימה לרוב, אינם בשימוש פרטי ולכן ניתקל בהם באזורי חניונים ושטחים ציבוריים.

סרטוני הדגמה לעמידות עמודים גמישים והתקנתם

נגן וידאו אודות עמידות עמודים גמישים
נגן וידאו אודות התקנת עמודים גמישים

לסיכום

סקרנו כאן שלושה מוצרים העונים כולם על ההגדרה ‘עמודים לחניה’, אז בפעם הבאה שאתם רוצים לתחום, לסמן או לחסום את החניה הפרטית או הציבורית, חישבו היטב מה הצורך שלכם ומה המוצר הנכון עבור אותו צורך.

להתייעצות והכוונה אתם מוזמנים לפנות לצוות המכירות שלנו, שם ישמחו לענות על כל שאלה במקצועיות ובאדיבות.

המחיר תלוי בסוג העמוד ובכמות הרכישה. למידע נוסף, כנסו באתר וצרו אתנו קשר.

כן, לארבל שטראוס יש צוותי התקנות ואנו מבצעים התקנות בכל הארץ.

עמודי החניה מגיעים בשני צבעים סטנדרטיים, יחד עם זאת, בעת הזמנה מיוחדת ובתנאי שהכמות מצדיקה, ניתן להזמין עמודים בצבע לפי בחירה.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

ארבל שטראוס