עמודי חניה גמישים – מאמר השוואתי

עמודי חניה גמישים – מאמר השוואתי

תפקידם של עמודי חניה גמישים, הוא לתחום או לסמן שטחים. היתרון הברור והבולט בעמודים אלו, הוא כמובן הגמישות שלהם אשר מקנה להם עמידות בפני דריסת כלי רכב. אך מה קורה כאשר העמודים הגמישים אינם באיכות גבוהה? בפעמים רבות, ללקוח אין את היכולת להבדיל מהו עמוד איכותי ומהו עמוד באיכות נמוכה.

חשוב להבין שלמראית עין מרבית העמודים הגמישים נראים אותו דבר, אך כמו במשפט הידוע “אין להסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו” זה נכון במיוחד כשמדובר בעמודים גמישים. אז כאמור למראית עין כלפי חוץ עמוד גמיש נראה כמו עמוד גמיש. אפילו שמקפלים את העמוד במעמד המכירה ומראים כמה העמוד גמיש וחוזר לצורתו המקורית, אין זו הוכחה לטיב המוצר ולעמידותו בתנאי חוץ לתקופה ממושכת.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

עמודי חניה גמישים

אז בכל זאת איך יודעים שהעמוד הגמיש אותו מציעים לכם הוא איכותי?

  1. מחיר: אם חברה מסוימת הציעה לכם עמוד חניה גמיש במחיר X נניח 100 ₪ וחברה אחרת הציעה לכם מחיר Y, נניח 30 ₪, ראו הוזהרתם. מחירם של עמודי חניה גמישים איכותיים נא בין 150 ל 200 ₪. כמובן שקיימים גם עמודים במחירים אחרים החל מ 50 ₪, אך אין מדובר באותו המוצר!!!
  2. יצרן: וודאו שהעמוד אותו אתם רוכשים הוא של יצרן מוכר. ארבל שטראוס מייבאת את המותג EVELUX לישראל מזה מספר שנים. EVELUX הינה יצרנית מובילת דעה, ופיתוחיה הם מקור השראה וחיקוי ליצרנים מתחרים. העמודים הגמישים המקוריים של EVELUX!!! כל היתר הם חיקויים!!! בשוק הישראלי קיימים יבואנים שמהיאים מותגים כמו HUSTON ZEPELIN ועוד, שמחירים נמוך משמעותית וכמובן שהאיכות בהתאם.
  3. חומר גלם: עמוד גמיש איכותי יהיה עשוי מפוליאוריטן טהור!!! תבקשו לראות אסמכתא מהיבואן שאכן מוכרים לכם כזה. אנו יודעים לספר שהעמודים המתחרים של עמודים שאינם מיוצרים על ידי EVELUX אינם עשויים פוליאוריטן טהור אלא מכילים אחוז מסוים של פוליאוריטן והיתר זה חומרים אחרים… המחיר? בהתאם כמובן.
  4. משקל: בעולם הפלסטיק מה שמשפיע על איכות המוצר הוא לא רק חומר הגלם אלא גם המשקל של המוצר (בהנחה ומדובר בחומרי גלם זהים כמובן) עמוד מחומר גלם איכותי במשקל גבוה יהיה יקר יותר מעמוד מחומר גלם זהה במשקל נמוך יותר בהתאמה.

דוגמאות לעמודי חניה גמישים של המתחרים

סרטוני הדגמה לעמידות עמודים גמישים והתקנתם

נגן וידאו אודות עמידות עמודים גמישים
נגן וידאו אודות התקנת עמודים גמישים

אז מה אנחנו מציעים?

ראשית, אין להתפתות למחיר. במידה ואתם מחפשים עמוד גמיש איכותי, כאמור המוצרים הזולים בשוק הם באיכות נמוכה!!! היצרן EVELUX אותו חברתנו מייבאת לישראל מכירה היטב את התחרות העולמית והחיקויים שבשוק ומיהרה לתת מענה למוצרים שהעתיקו ממנה. המענה מתבטא בסדרות שונות של עמודים גמישים שונים, לפי חומרי גלם ומשקל.

הצעתנו הטובה ביותר היא שתשוו תפוח לתפוח כי יש הרבה “פירות” שם בחוץ ואתם בקלות יכולים לרכוש תפוח רקוב…

חברתנו יודעת להציע 4 רמות של עמודים גמישים מהרמה הנמוכה ביותר ועד למוצרי פרימיום.

מבין המוצרים ניתן למצוא עמודים גמישים מסדרת הפרימיום האיכותית ביותר, אחריה מגיעה סדרת ה ECONOMY המציגה עמודים איכותיים במחיר משתלם ולבסוף את סדרת העמודים המוזלים המכילה 2 דגמים המקבילים למוצרים של היבואנים / היצרנים המתחרים.

בתמונות מטה תוכלו להתרשם מעמודים של יבואן מתחרה שמחירם נמוך, אך את האיכות אתם יכולים לאמוד בעצמכם.

בכל שאלה ועזרה הנוגעת לעמודי פלסטיק לחניה אנחנו כאן כדי לייעץ. אנו מתחייבים להציע לכם את המוצר המתאים לכם ביותר ובמחיר המשתלם ביותר. רק שלא תעשו סלט פירות

ארבל שטראוס משוקת מגוון רחב של עמודים גמישים לחניה, אם אתם שואלים מה הכי טוב, אז ללא ספק עמודים גמישים “פרימיום” הם הסוג המומלץ ביותר. רוצים עוד מידע על עמודים גמישים? כנסו לאתר.

שאלת המחיר תלויה בסוג העמוד ובכמות הרכישה. לקבלת מידע נוסף, כנסו לאתר או צרו אתנו קשר.

כן בהחלט. לארבל שטראוס יש צוותי התקנות ואנו מבצעים התקנות בכל הארץ.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חמישה שימושים בעמוד כתום גמיש

חמישה שימושים בעמוד כתום גמיש

עמוד כתום גמיש הינו עמוד בולט בצבעו, עמיד בפני דריסה המצויד במחזירי אור ומיועד למגוון שימושים.

במאמר זה נסקור חמישה שימושים מרכזיים לעמוד כתום גמיש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

תיחום חניות אופנועים בעזרת עמוד כתום גמיש

לעיתים, נהגי רכבים מתעלמים מקיומן של חניות אופנועים ואינם מיחסים חשיבות שלטי בטיחות או לסימון החניות שעל הכביש וחונים בחניית האופנועים. תיחום חניות אופנועים בעזרת עמוד כתום גמיש יאפשר לנו סימון בולט ויעיל יותר של שטח החניה ואף יבטיח חניה נוחה יותר של רוכבי האופנועים, שכן, אם נשתמש בעמודי חסימה קשיחים לתיחום חניית אופנועים, רוכבי האופנועים עלולים להיפגע מהעמודים בעת הכניסה או היציאה מהחניה. בעת תיחום חניות אופנועים, מקובל לעשות שימוש בעמודים גמישים בגובה 75 ס”מ או 45 ס”מ.

עמוד כתום גמיש כתוספת למפריד נתיבים

מפרידי נתיבים הם מוצר בטיחות חשוב המיועד ליצור הפרדה ברורה בין נתיבים דו סיטריים, בעיקר בחניונים בהם הדרכים צפופות ובמעברים בין קומות החניון, בכדי למנוע מעבר של כלי רכב בין הנתיבים. מפרידי נתיבים הם מוצר נמוך (עד 10 ס”מ) ולכן לא תמיד הם בולטים מספיק. להבלטת מפרידי הנתיבים ישנה חשיבות רבה ולרוב אנו ניצור את ההבלטה הזו בעזרת עמוד כתום גמיש המחובר למרכז מפריד הנתיבים. בנוסף, בחניונים רבים נבנים איי תנועה לצורך הפרדת נתיבים ותיחום שטחים, איים אלו נמוכים מפני המיסעה ועלולים לפגוע בצמיגי הרכב אשר לא תמיד נצליח להבחין בהם עקב גובהם הנמוך. שימוש בעמודים גמישים יתרום משמעותית להגבהתם ולצמצום נזקים ופגיעות רכבים. בעת חיבור עמודים גמישים למפרידי נתיבים, מקובל לעשות שימוש בעמודים גמישים בגובה 75 ס”מ או 45 ס”מ.

תיחום שטחים, לרבות רחבת כיבוי אש, בעזרת עמוד כתום גמיש

בכל בניין מסחרי ישנו אזור המחויב שיהיה פנוי במקרה חירום בו ידרש להיכנס למקום רכב כיבוי אש. אזור זה הנקרא רחבת כיבוי אש מומלץ לתחום באופן שיבלוט ויזהיר מפני חניה במקום. השימוש בעמוד כתום גמיש הוא התשובה האידיאלית לתיחום השטח באופן בולט ויעיל. בעת תיחום רחבת כיבוי אש, מקובל לעשות שימוש בעמודים גמישים בגובה 75 ס”מ. בנוסף, חברתנו משווקת עמוד ייעודי לחסימת רחבות כיבוי אש הנקרא עמוד ירון והוא מאושר ע”י תחנות הכיבוי.

שימוש בעמוד כתום גמיש לסימון בשטחים חשוכים

בארץ ישנן דרכים מסוימות אשר אינן מצוידות בתאורה מספקת ותוואי הדרך אינו ברור. כאמור, עמודים גמישים מצוידים במחזירי אור ויכולים לסייע בסימון תוואי הדרך. בנוסף, ניתן לחבר לעמודים אלו נצנץ סולארי להבלטתם עוד יותר בשעות החשיכה. היתרון בשימוש בעמודים גמישים במקרים אלו הוא שגם אם עמוד נדרס, הוא אינו ניזוק וממשיך לבצע את עבודתו נאמנה. בעת סימון בשטחים חשוכים, מקובל לעשות שימוש בעמודים גמישים בגובה 75 ס”מ או 45 ס”מ.

סימון שבילי הולכי רגל בעזרת עמוד כתום גמיש

במפעלים רבים בהם ישנה תנועה ערה של משאיות וכלי תחבורה כבדים, מומלץ לסמן באופן בולט וברור את אזורי הולכי הרגל למען שמירה על ביטחונם. השימוש בעמוד כתום גמיש יבליט את האזור הרצוי ויצור חייץ ברור הן להולכי הרגל והן לנהגי הרכבים. בעת סימון שבילי הולכי רגל, מקובל לעשות שימוש בעמודים גמישים בגובה 75 ס”מ או 45 ס”מ.

סרטוני הדגמה לעמידות עמודים גמישים והתקנתם

נגן וידאו אודות עמידות עמודים גמישים
נגן וידאו אודות התקנת עמודים גמישים

לסיכום

שימוש בעמוד כתום גמיש לתיחום וסימון שטחים ואזורים במגוון רחב של מקומות, יבטיח שמירה על בטיחות הכלל. למידע נוסף על מוצר זה, כמו גם על מוצרים נוספים, פנו לאחד מנציגי המכירות שלנו.

עמוד כתום גמיש מיועד לתיחום וסימון שטחים. העמוד עמיד בפני דריסות ומגיע במספר גבהים. למידע נוסף כנסו לאתר.

שאלת המחיר תלויה בדגם העמוד ובכמות הרכישה. למידע נוסף, כנסו לאתר או צרו אתנו קשר.

כן בהחלט. עמוד כתום גמיש מסדרת פרימיום, שהוא גם המומלץ ביותר, מגיע עם אחריות לשנה.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

עמוד חניה מתקפל גמיש לתיחום שטחים בחניונים

עמוד חניה מתקפל גמיש לתיחום שטחים בחניונים

כאשר אנו חושבים על תיחום שטח בחניון לצורך: סימון נתיבים להולכי רגל, הפרדה בין נתיבים, סימון פתחי מחסנים, או לתיחום חניית רכב שירות או חניית אופנועים, לרוב נשתמש בעמוד חניה מתקפל גמיש. קיימים מגוון עמודים גמישים בגבהים שונים ובאיכויות שונות בהתאמה לכל צורך.

החומר האלסטי ממנו עשוי העמוד הגמיש (פוליאוריטן), הופך אותו לאידיאלי לשימושים רבים וזאת מפני שהעמודים עמידים בפני דריסה – כלומר לא נגרם להם נזק לאחר דריסת רכב והם אינם גורמים נזק לרכב הדורס או למשטח עליהם הם מותקנים. בנוסף צבעם ניגודי ובולט והם מצויידים במחזירי אור, דבר המבטיח שהם יבלטו בכל תנאי ראות. בנוסף, עמודים גמישים עמידים בכל תנאי מזג אוויר.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

יתרונות השימוש בעמוד חניה מתקפל גמיש

שלא כמו עמודי חסימה או עמודי סימון ניידים, עמוד חניה מתקפל גמיש מאפשר דריסה שלו על ידי רכבים בעת הצורך. החשיבות בתכונות הגמישות של העמוד הגמיש באה לידי ביטוי כאשר אנו בוחנים את צורכי החניון לדוגמא:

בואו ניקח מקרה בו אנו מעוניינים לתחום שטח של חניית רכב שירות בחניון. אנו לא נרצה עמודי סימון ניידים, שכן הם ניתנים להזזה ועל כן אינם מבטיחים את שמירת החנייה. וכן סימון תא חניה בעמודי חסימה קשיחים גם הוא לא אידיאלי שכן רכבים עלולים להתנגש בהם ולגרום נזק לעמודים ולרכב עצמו. סימון תא החניה של רכב השירות על ידי עמודים גמישים יבטיח סימון ברור שהאזור המסומן מיועד לחניית רכב החירום מבלי שיהיה סיכוי שמי מהרכבים בחניון יפגע מעמודים שאינם גמישים.

דוגמא נוספת לשימוש בעמודים גמישים לתיחום הוא בחניית אופנועים ואופניים. רגליהם של רוכבי אופניים ואופנועים חשופות. שימוש בעמודי חסימה קשיחים אומנם יעיל מבחינת תיחום שטח החניה המוגדר לאופנועים אך בעת כניסת רוכב אופנוע או אופניים לשטח, רגליו עלולות להיפגע מעמוד החסימה הקשיח. באם שטח החניה לאופנועים יתוחם בעמודים גמישים גם אם רוכב האופנוע פגע בטעות ברגלו בעמוד החסימה, לא יגרם לו כל נזק שכן העמוד יתקפל ויחזור למקומו.

כמו מרבית מוצרי הבטיחות אותם חברתנו משווקת, באמצעות מתאם ייעודי או בחלק מהדגמים באמצעות תבריג אינטגרלי בראש עמוד חניה מתקפל גמיש ניתן להרכיב מוצרים בטיחות נלווים כגון שרשרת פלסטיק, שילוט מודולרי, נצנץ סולרי ועוד…

התקנה ותחזוקה

התקנת עמוד גמיש הינה קלה ופשוטה:

  1. יש למקם את העמוד במיקום הרצוי ולקדוח דרך החורים שבבסיס העמוד חורי סימון.
  2. יש להזיז את העמוד ולקדוח בקוטר המתאים בהתאם לאביזר החיבור הנבחר.
  3. יש לנקות את אבק הקידוח, למקם את העמוד מעל החורים, להכניס את אביזר החיבור הנבחר דרך החורים ולהדק את העמוד למקומו.
  4. חברתנו גם מספקת שירותי התקנה בתשלום במידת הצורך.

לא אחת עולה השאלה, האם ניתן להשתמש בעמוד גמיש בתור מחסום חניה, כלומר להעמיד אותו בכניסה לחניה ושרכב ידרוס אותו בכניסה והיציאה מהחניה.
התשובה היא חד משמעית לא! חשוב להבין, שעמוד חניה גמיש מתקפל אינו מיועד ואינו עמיד בפני דריסות חוזרות ונשנות על בסיס יומיומי. מצב של דריסה יומיומית מכוונת, יקצר משמעותית את אורך חייו של העמוד. בנוסף, אין להישען על העמוד, שכן הוא גמיש ואינו יכול להחזיק כובד ומשקל הנשענים כנגדו, לכן מומלץ תמיד ליידע ע”י שלט מתאים כי אין להישען על העמוד.

סרטוני הדגמה לעמידות עמודים גמישים והתקנתם

נגן וידאו אודות עמידות עמודים גמישים
נגן וידאו אודות התקנת עמודים גמישים

לסיכום

לעמוד הגמיש יתרונות רבים בשימוש בחניונים וללא ספק זהו מוצר בטיחות הכרחי לשמירה על הסדר, כמו גם על נראות החניון.
אצלנו בארבל שטראוס תוכלו למצוא מגוון רחב של עמודים גמישים המיועדים למגוון צרכים. תוכלו להתייעץ עם אחד מאנשי המכירות שלנו שישמחו לייעץ ולהמליץ על המוצר הנכון ביותר עבורכם.

ארבל שטראוס משוקת מגוון רחב של עמודים מתקפלים גמישים לחניה. אם אתם שואל מה הכי מתאים לחניה, אז ללא ספק עמודים גמישים מסוג “פרימיום” הם הסוג המומלץ ביותר. רוצים עוד מידע על עמודים גמישים, כנסו לאתר.

ארבל שטראוס משווקת מגוון רחב של עמודי חניה גמישים, מחיר של עמוד חניה מתקפל גמיש משתנה בהתאם לחומר הגלם ממנו עשוי העמוד, כמו גם כמות ההזמנה. למחירים ומידע נוסף כנסו לאתר.

בוודאי. לארבל שטראוס יש צוותי התקנות ואנו מבצעים התקנות בכל הארץ.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

עמודי פלסטיק לחניה

עמודי פלסטיק לחניה

עמודי פלסטיק לחניה הם בעצם עמודים גמישים העשויים מחומר פלסטיק גמיש המיועדים להתקנה בחניונים לצורך סימון ותיחום כאשר לעמודים אלו יתרון בגמישותם היודעת לספוג דריסות ופגיעות מבלי שיגרם נזק לעמוד או לרכב הפוגע.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מבולבלים? לא יודעים באיזה עמוד לבחור?

התשובה היא שאין תשובה אחת חד משמעית. כפי שהוסבר לכל סדרה היתרונות שלה. לפני בחירת עמוד גמיש לחניון ראשית יש להגדיר את הגובה הנדרש ולהבין את כמות החשיפה של העמוד לפגיעות. באם דרגת הפגיעות הצפויה היא גבוהה אז סדרת הפרימיום תהיה המומלצת ביותר ובהתאמה ככל שדרגת הפגיעות הצפויה תהיה נמוכה יותר, כך ניתן יהיה “להתפשר” על עמידות העמוד ולחסוך בעלויות. בכל מקרה צוות המכירות המנוסה שלנו וסוכני השטח ישמחו לעזור לכם לאפיין את המוצר המתאים לכם ביותר.

מהם הדגמים של עמודי פלסטיק לחניה

חברת ארבל שטראוס משווקת סוגים ודגמים שונים של עמודי פלסטיק לחניה השונים זה מזה בעמידותם, מידותיהם ויכולת הספיגה שלהם אל מול פגיעות ודריסות.

כל עמודי הפלסטיק לחניה אותם חברתנו משווקת הם בעלי מחזירי אור ולהגברת נראותם בתנאי חשיכה ובנוסף בראש העמודים ניתן להוסיף אבירי בטיחות כגון תמרורים, שרשרת פלסטיק או נצנץ סולארי באמצעות תבריג אינטגרלי הנמצא בראש העמוד (בדגמים מסוימים) או באמצעות מתאם ייעודי.

סדרת הפרימיום – העמודים בסדרה זו הינם העמודים האיכותיים והעמידים ביותר בקטגוריה וגם בהשוואה למוצרים מתחרים של יצרנים אחרים. העמודים עשויים תרכובת פוליאוריטן טהור המקנה להם את עמידותם וגמישותם. בסדרה זו ניתן לבחור מבין ארבע גבהים 30 – 45 – 75 – 100 ס”מ. כדי להתקין על עמודים אלו אביזרי בטיחות נוספים יש להשתמש במתאם.

סדרת האקונומי – סדרה זו היא מציעה עמודים גמישים באיכות טובה ובמחיר אטרקטיבי. חומר הגלם מהם עשויים העמודים בסדרה זו זהה לסדרת הפרימיום וההבדל העיקר הוא בכמות חומר הגלם (המשקל) לעמודים גמישים אלו דופן דקה יותר וכן בסיס קטן במעט ולכן מחירם נמוך יותר מבלי להתפשר הרבה באיכות. יתרון נוסף לעמודים אלו הוא בזה שהם מצוידים בתבריג אינטגרלי בראשם לצורך אביזרי בטיחות נוספים מבלי שיידרש לכך מתאם בעלות נוספת. בסדרה זו ניתן לבחור מבין 2 גבהים 45 – 75 ס”מ.

עמודים מוזלים – סדרת עמודי פלסטיק לחניה מוזלים יוצרה כדי לתת מענה ללקוחות המחפשים מוצר זול ובעיקר כדי להתמודד עם התחרות בשוק המציעה עמודים גמישים במחירים נמוכים. כאמור ניתן למצוא בשוק עמודים גמישים שנראים איכותיים במחיר נמוך אך מחירם הנמוך נובע בעיקר משימוש בחומרי גלם נחותים המשפיעים על עמידות העמוד לאורך זמן. על פי כן באם העמוד הגמיש אשר ברצונכם לרכוש אינו מיועד להתקנה במקום בו קיימת תנועה ערה, הבחירה בעמוד פלסטיק לחניה מסדרה זו יכולה להתאים. בסדרה זו ניתן לבחור מבין 2 גבהים 45 – 75 ס”מ וכן גם העמודים בסדרה זו מצוידים בתבריג אינטגרלי להתקנת אביזרי בטיחות בראשם.

סרטוני הדגמה לעמידות עמודים גמישים והתקנתם

נגן וידאו אודות עמידות עמודים גמישים
נגן וידאו אודות התקנת עמודים גמישים

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

ארבל שטראוס משוקת מגוון רחב של עמודי פלסטיק לחניה, אם אתם שואל מה הכי מתאים לחניה, אז ללא ספק עמודי פלסטיק מסוג “פרימיום” הם הסוג המומלץ ביותר. רוצים עוד מידע על עמודי פלסטיק לחניה כנסו לאתר.

כן בהחלט. עמוד פלסטיק לחניה מסדרת פרימיום שהוא גם המומלץ ביותר מגיע עם אחריות לשנה.

בוודאי. באתר תוכלו למצוא הוראות התקנה למרבית המוצרים, לרבות לעמודי פלסטיק לחניה.

עמודים גמישים לחניה – שאלות ותשובות

עמודים גמישים לחניה – שאלות ותשובות

עמודים גמישים לחניה, ריכזנו את מיטב השאלות ששאלתם וענינו עליהם בצורה המפורטת ביותר, כך שתוכלו לקבל את כל המידע הדרוש להחליט איזה עמוד גמיש מתאים לצרכים שלכם.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

עמודים גמישים לחניה – שאלות ותשובות

שאלה שנשאלת רבות, היא השאלה האם עמוד גמיש יכול לשמש כמחסום חניה?

אז התשובה המהירה היא – לא. וההסבר הוא פשוט למדיי, על אף שעמוד גמיש לחניה עמיד בפני דריסה, הוא אינו מיועד לדריסה יומיומית של כלי רכב. מצב זה יקצר משמעותית את אורך חייו של העמוד הגמיש ויוציא אותו מכלל שימוש. ישנם פתרונות טובים בהרבה לחסימת החניה והם מפורטים באתר במאמרים רבים, דוגמת המאמר ‘מחסום חניה אישי’.

שאלה נוספת היא שאלה כללית אך מעניינת: מה ניתן לסמן בעזרת עמודים גמישים לחניה?

אז בגדול, תפקידם של העמודים הגמישים, הוא סימון ותיחום שטחים והשימוש בהם רב ומגוון, החל מסימון שבילי הולכי רגל, הפרדה בין תנועת הולכי רגל לבין תנועת רכבים או מלגזות באזורי מפעלים, תיחום איי תנועה בחניונים או על מדרכות, תיחום שטחי חניה ועוד…

לקוחות רבים מתעניינים ושואלים, האם ניתן לרכוש עמודים גמישים בצבעים שונים מהצבעים המוצגים באתר.

התשובה היא כן. כל העמודים הגמישים המוצגים באתר (בצבע כתום ושחור) נמצאים אצלנו במלאי. בהזמנה כמותית מרוכזת, ניתן לרכוש גם עמודים גמישים בצבע צהוב או לבן.

כשמשתמשים בעמודים גמישים כחלק מציוד בטיחות לחניונים, חשוב מאוד לדעת, איזה עמוד גמיש הוא העמיד ביותר ולפני רכישה, צריך להגדיר את השימוש הרצוי בעמוד.

תשובה: באם מדובר בעמוד שמשמש לסימון בלבד ולא קיימת לו סכנה של דריסה ניתן להשתמש בעמוד סימון גמיש פשוט מדגם 300109. באם קיימת סכנה של דריסה מועטה, ניתן להשתמש בעמוד גמיש מפוליאוריטן דגם ECONOMY מק”ט 12281 ואם מדובר בעמוד בעל סיכון דריסה גבוה, מומלץ להשתמש בעמוד גמיש האיכותי ביותר מדגם 12212. בנוסף קיימים עמודים בגבהים אחרים ויש לבחור את הגובה המתאים בהתאם לצרכים בשטח. יש להביא בחשבון שככל שהעמוד גבוה יותר כך עמידותו בדריסה תהיה פחותה.

ושאלה אחרונה המתקשרת לחניונים, ולהתקנת עמודים גמישים בהם הינה, באיזה גובה של עמוד גמיש כדאי לבחור?

התשובה היא שהגובה המומלץ לסימון חניות בחניון, הוא 75 ס”מ. וזאת משום שגובה זה של עמוד ניתן לראיה ברורה גם מתוך תא הנהג ברכב.

סרטוני הדגמה לעמידות עמודים גמישים והתקנתם

נגן וידאו אודות עמידות עמודים גמישים
נגן וידאו אודות התקנת עמודים גמישים

לסיכום

ענינו על מגוון שאלות שנציגי המכירות שלנו נתקלים בהם ביומיום, יחד עם זאת, אם יש לכם שאלה נוספת שלא נענתה כאן, אתם מוזמנים לפנות לנציגי המכירות שלנו ולקבל מענה מקצועי ואדיב.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

עמוד גמיש המומלץ ביותר לחניה הוא מסוג “פרימיום” עמודי פרימיום מבית EVELUX אשר מיובאים באופן בלעדי ע”י ארבל שטראוס. לפרטים נוספים על עמודים גמישים לחניה כנוס לאתר.

כן בהחלט. עמוד גמיש מסדרת פרימיום שהוא גם המומלץ ביותר מגיע עם אחריות לשנה.

וודאי. באתר תוכלו למצוא הוראות התקנה למרבית המוצרים, לרבות לעמודי פלסטיק לחניה.

עמוד גמיש לחניון מול עמוד גמיש לכביש

עמוד גמיש לחניון מול עמוד גמיש לכביש

עמוד גמיש לחניון הינו מוצר בטיחות נפוץ ובעל שימושים רבים, הוא עשוי חומר פלסטי גמיש מה שמקנה לו עמידות בדריסה ומאפשר שימוש נוח באזורים בהם ישנו צורך ביצירת הפרדה, תיחום שטחים או הצבת שילוט. יחד עם זאת, כשמדובר במיקום התקנתו של העמוד הגמיש, יש להתחשב ולהבחין בין התקנה בכביש או בחניון, שכן לכל אחד צרכים, שימושים ותקנים נפרדים.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

עמוד גמיש לכביש

זהו עמוד גמיש המשולב בלוח התמרורים החדש, מספרו 149 והוא חלק אינטגרלי מלוח התמרורים. צבעו של עמוד גמיש זה הינו שחור, עם מחזיר אור לבן והוא דורש תקן מיוחד ואישור של הוועדה הבין משרדית לבחינת התקני תנועה ובטיחות. מחיפוש ברשת האינטרנט, משרד התחבורה אמנם לא מפרסם הנחיות מדויקות לגבי ההתקן, למעט מסמך פרוטוקול של הוועדה לבחינת התקני תנועה ובטיחות שאומר: ” עמודי הכוונה גמישים (תמרור 149) – דרישות מכאניות: דרישות החלות על התקן זה במדינות אירופה, אוסטרליה, ארה”ב לפי המקרה. יריעות מחזירות אור: תקן ישראלי ת”י, 12899 חלק 1, תמרורי דרך אנכיים” רשאים לבדוק ולאר את העמוד הם מכון התקנים או מעבדה מוסמכת (נלקח מתוך הנחיות לבחינת עמודונים גמישים של הוועדה הבין משרדית להתקני תנועה ובטיחות)
עמוד גמיש לכביש, לרוב ישמש למטרות כגון: הפרדת נתיבים – בעיקר במעברי חירום בכבישים מהירים לדוגמא כביש 6, על גבי מפרדות נתיבים כדי להבליט את ניראותן ולהפרדת נתיבים כתוספת לסימונים על פני המיסעה ויצירת הפרדה טובה יותר.

עמוד גמיש לחניון

כאן אנו מגיעים למקום בו האפשרויות רבות ומגוונות והצורך בתקנים ואישורים מיוחדים, כמעט ולא קיים. בניגוד לעמוד הגמיש לכביש, עמוד גמיש, לרוב יהיה בצבע כתום בשילוב עם מחזירי אור לבנים. המגוון הרחב בעמודים הגמישים מאפשר בחירה בעמודים בגבהים שונים, הנעים מגובה 30 ס”מ ועד לגובה 100 ס”מ. עמודים בקטרים שונים ועמודים גמישים בעלי סימונים ותמרורים. המגוון הגדול מאפשר התאמה של העמוד הגמיש בצורה מדויקת לצרכי החניון והלקוח.
עמוד גמיש לחניון ישמש בעיקר לסימוני קצוות חניה, להצבת שילוט ותמרור במקומות בהם השלטים עלולים להידרס, להפרדה בין נתיבים בעיקולים ועוד…
על גבי העמוד הגמיש לחניון, ניתן לחבר מוצרי בטיחות נוספים כגון: שרשרת פלסטיק ליצירת תיחום ברור יותר, שילוב של תמרור להגברת הבטיחות בחניון ועוד.

סרטוני הדגמה לעמידות עמודים גמישים והתקנתם

נגן וידאו אודות עמידות עמודים גמישים
נגן וידאו אודות התקנת עמודים גמישים

לסיכום

אמנם עמוד גמיש הינו שם כולל למוצר בטיחות, אך הבחירה בעמוד גמיש זה או אחר מותנית באופי השימוש בו ובמקום התקנתו.
יש לציין כי מאמר זה נכתב על סמך הניסיון שלנו ואינו בשום אופן תחליף להתייעצות עם גורמים מוסמכים. אין לראות את הכתוב במאמר זה כהמלצה או ייעוץ מקצועי.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

עמוד נחום תקום – שימושים ויתרונות

עמוד נחום תקום – שימושים ויתרונות

עמוד נחום תקום המכונה בשפה המקצועית עמוד גמיש, או עמודון גמיש, הינו עמוד גמיש המיועד לסימון ותיחום שטחים.
היתרון המובהק של עמוד גמיש הוא ביכולת שלו להידרס פעמים רבות על ידי רכבים מבלי שיגרם לו נזק ובלי לגרום נזק לרכב הדורס.
קיימים דגמים רבים של עמודים גמישים מחומרי גלם, מידות וצבעים שונים. במאמר זה נסקור עמודים גמישים העשויים פוליאוריתן מתוצרת EVELUX.
פוליאוריתן (TPU) הינו חומר עמיד במיוחד, המאפשר לעמוד להתקפל ולחזור לצורתו המקורית מבלי לפגום באיכותו ובעמידותו של העמוד הגמיש.
מרבית דגמי העמודים הגמישים מגיעים בצבע כתום וכן מצוידים במחזירי אור (גמישים) תכונה אשר מקנה להם נראות גבוהה בכל תנאי תאורה ומזג אוויר ולכן הם מומלצים להתקנה באזורים תפעוליים, חניונים וחניות פרטיות.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

עמוד נחום תקום – דוגמאות לשימושים

סימון שבילים להולכי רגל במפעלים – במפעלים רבים לצורך הגברת הבטיחות במפעל שמים דגש רב על הפרדת תנועת הולכי הרגל לבין תנועת המלגזות ויתר הכלים הנוסעים במפעל. ניתן לסמן שבילים להולכי רגל באמצעות צביעה של קו הפרדה, אבל קו הפרדה לרוב אינו בולט מספיק. כדי להדגיש את ההפרדה בין שטח השביל המיועד להולכי רגל ניתן להתקין עמודים גמישים במרווחים של 1 – 2 מטר לאורך קו ההפרדה המסומן ובכך להבליט את תוואי השביל.

תיחום סלחני של איי תנועה ומדרכות אסורות לחניה – לרוב, בעיקר בחניונים ועל מדרכות בעלי החניון מעוניינים שלא יחנו על המדרכות ואיי התנועה בחניון וזה כדי למנוע את חסימתם וכדי להטיח את זרימת התנועה והסדר בחניון. אחד הדרכים המקובלות למניעת חניה על מדרכות היא שימוש בעמודי חסימה. הבעיה עם עמודי חסימה היא שהם מתעקמים בעת פגיעת רכב וגם גורמים נזק לרכב ולא תמיד בעלי החניון מעוניינים “להעמיס” קשיים וסכנות בחניון העלולים לגרום נזק לרכבים. כדי להימנע מנזקים אבל כן למנוע חניה, ניתן להתקין עמודים גמישים כדי לסמן את השטח האסור לחניה ובנוסף ניתן גם להוסיף שרשרת ולחבר בין העמודים (כפי שמופיע בתמונה למטה)

יתרונות נוספים לעמוד נחום תקום

עמידות בדריסה – עמודי נחום תקום מפוליאורטין תוצרת EVELUX הם העמודים הגמישים האיכותיים ביותר בישראל. לא כל עמוד גמיש מסוגל לספוג דריסות ישירות חוזרות ונשנות. השילוב של מבנה העמוד דמוי אקורדיון בשילוב עם חומר גלם איכותי מבטיחים את הישרדות העמוד גם בתנאים קשים במיוחד. היזהרו מחיקויים!!!
עמידות בכל תנאי מזג אוויר – חומר הגלם ממנו מיוצרים העמודים הגמישים אותם חברתנו משווקת מחוזק בתוספים “אנטי UV” המקנים לו עמידות בכל תנאי מזג אוויר לרבות שמש ישירה אשר גורמת לדהייתם של העמודים הגמישים המתחרים.
התקנה – התקנת עמוד גמיש הינה קלה ופשוטה ויכולה להתבצע על גבי כל משטח סלול כגון: בטון, אספלט או אבל משתלבת באמצעות ברגים ייעודיים בקלות ובמהירות.
תמורה למחיר – כפי שצויין בתחילת המאמר, בשוק קיימים דגמים רבים וכן מחירים רבים של עמודי נחום תקום. חברת ארבל שטראוס הינה היבואן הבלעדי לישראל של חברת EVELUX. אל תתפתו לרכוש מוצרים מקבילים זולים שכן עמודים אלה אינם עמידים כמו העמודים אותם אנו משווקים.
תקן – עמודי נחום תקום תוצרת EVELUX מאושרים בתקן EN13422+A1 14..0.30.4.42.00/TSE-64862 שהוא התקן האירופאי הרלוונטי לעמודים מסוג זה.

סרטוני הדגמה לעמידות עמודים גמישים והתקנתם

נגן וידאו אודות עמידות עמודים גמישים
נגן וידאו אודות התקנת עמודים גמישים

לסיכום

לעמוד גמיש נחום תקום יתרונות רבים וכן הוא מתאים למגוון יישומים. חשוב להקפיד על רכישת עמוד גמיש מתאים ואיכותי ולא להתפתות לרכוש מוצרים גמישים שכן הם לא עמידים ויהרסו תוך זמן קצר.
למידע נוסף על עמודים גמישים או מוצרי בטיחות נוספים, אתם מוזמנים ליצור קשר עם אנשי המכירות של חברת ארבל שטראוס לקבלת מידע מקצועי ואדיב.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

עמוד נחום תקום המומלץ ביותר הוא עמוד מסדרת PREMUM, של המותג EVELUX אשר מיובאת באופן בלעדי לישראל על ידי חברת ארבל שטראוס עוד משנת 2010. לפרטים נוספים על עמודים גמישים כנסו לאתר.

ארבל שטראוס משווקת מגוון רחב של עמודי נחום תקום, מחיר של עמוד משתנה בהתאם לחומר הגלם ממנו עשוי העמוד, כמו גם בהתאם כמות ההזמנה. למחירים ומידע נוסף כנסו לאתר.

בוודאי. לארבל שטראוס צוותי התקנות המתמחים בהתקנת כל המוצרים. ניתן להזמין התקנה לכל חלקי הארץ.

עמודים לחניה – פתרונות למגוון צרכים

מהם בעצם עמודים לחניה? זהו למעשה ביטוי כולל למגוון מוצרים. יש שמתכוונים לשומר חניה, יש כאלו שעבורם הכוונה היא לעמודים גמישים ויש את אלו שיתכוונו לעמודי חסימה. אז חוזרת השאלה ונשאלת, מהם בעצם עמודי חניה? אז התשובה היא, כל המוצרים שהוזכרו, כולם נופלים תחת הקטגוריה ‘עמודים לחניה’. במאמר זה נסביר בקצרה על כל מוצר, מה אופן השימוש בו ומה מטרתו.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

עמודים לחניה – שומר חניה

שומר חניה הוא מוצר פשוט ויעיל שמטרתו העיקרית היא לשמור על מקום החניה הפרטית, כך שרכבים שאינם מורשים לחנות בחניה, לא יחנו בה. שומר החניה יודע לעמוד זקוף במצב נעול כך שרכב אינו יכול להיכנס לחניה ובעת הצורך ניתן לקפל את שומר החניה לרצפה ולאפשר כניסה של רכב לחניה. מחירו של שומר החניה אטרקטיבי והשימוש בו מתאים ללקוחות פרטיים המעוניינים בפתרון יעיל וחסכוני לשמירת החניה הפרטים שלהם.

עמודים לחניה – עמודים גמישים

עמודים גמישים הם עמודים שייעודם העיקרי הוא לצורכי תיחום שטחים. למרות שהם עמידים בפני דריסה, אין להתקינם בפתח החניה כתחליף לשומר חניה, שכן הם אינם עמידים בפני דריסות יומיומיות ומרובות. בנוסף שימוש בעמוד גמיש כתחליף לשומר חניה יכול לגרום לנזקים בגחון הרכב כתוצאה מחיכוך העמוד בחלקים המותקנים בגחון הרכב. כשמדובר בהתקנת עמודים גמישים בחניון, תפקידם של עמודים גמישים הוא לתחום את שטח החניה ולמנוע מרכבים החונים בסמוך לחניה לפלוש לחניה שלכם. שימוש נפוץ נוסף בעמודים גמישים בחניון הוא תיחום חניות אופנועים ואופניים.

עמודים לחניה – עמודי חסימה

עמודי חסימה בעצמם מתייחסים למגוון רחב של מוצרים, וכאן, קצרה היריעה מלהכיל את כל מגוון עמודי החסימה המוצעים באתר ‘ארבל שטראוס’, לכן, נקצר ונאמר שעמודי חסימה נועדו הן בכדי למנוע חניה במקומות אסורים, הן לצורך תיחום אזור החניה (בדומה לעמודים גמישים) והן לחסימת רחבות לכיבוי אש. עמודי חסימה לרוב, אינם בשימוש פרטי ולכן ניתקל בהם באזורי חניונים ושטחים ציבוריים.

סרטוני הדגמה לעמידות עמודים גמישים והתקנתם

נגן וידאו אודות עמידות עמודים גמישים
נגן וידאו אודות התקנת עמודים גמישים

לסיכום

סקרנו כאן שלושה מוצרים העונים כולם על ההגדרה ‘עמודים לחניה’, אז בפעם הבאה שאתם רוצים לתחום, לסמן או לחסום את החניה הפרטית או הציבורית, חישבו היטב מה הצורך שלכם ומה המוצר הנכון עבור אותו צורך.

להתייעצות והכוונה אתם מוזמנים לפנות לצוות המכירות שלנו, שם ישמחו לענות על כל שאלה במקצועיות ובאדיבות.

המחיר תלוי בסוג העמוד ובכמות הרכישה. למידע נוסף, כנסו באתר וצרו אתנו קשר.

כן, לארבל שטראוס יש צוותי התקנות ואנו מבצעים התקנות בכל הארץ.

עמודי החניה מגיעים בשני צבעים סטנדרטיים, יחד עם זאת, בעת הזמנה מיוחדת ובתנאי שהכמות מצדיקה, ניתן להזמין עמודים בצבע לפי בחירה.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

ארבל שטראוס