שומר חניה – הקץ לפלישת רכבים זרים

שומר חניה

שומר חניה הידוע גם בשמו מחסום חניה, הינו מוצר בטיחות המשמש למניעת חניית רכבים זרים למקום החניה הפרטי שלכם.
זהו מוצר פשוט לתפעול ובעל תמורה גבוהה ביחס לעלותו הנמוכה יחסית, בעיקר בהשוואה לשערים חשמליים.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

שומר חניה – מה אנחנו משווקים:

בחברת ארבל שטראוס תוכלו למצוא שני דגמים של שומר חניה:
הדגם הראשון הינו מחסום חניה פרטית (דגם 300110) המיוצר בישראל.
הדגם השני הינו מחסום חניה מתקפל (דגם 300110C) מוצר מיובא.
מחסום חניה פרטית הינו דגם שפותח במיוחד ע”י חברת ארבל שטראוס ושוכלל במהלך השנים וזאת מתוך ניסיון עשיר של החברה במכירה ושיווק מוצרים דומים עוד משנת 2007. הדגם הנוכחי הינו מוצר עמיד, יציב וחזק במיוחד יותר מכל דגם אחר (או חיקויים) הנמכרים בישראל. המחסום עשוי מצינורות מתכת היוצרות מבנה בעל שלוש רגליים. רגלי המחסום מעוגנות למשטח עליו הן מותקנות (אספלט, אבן משתלבת או מדרכה) ולאחר התקנת שומר חניה, ניתן לקפלו ולהרימו לפי הצורך. מקופל כאשר רכבכם חונה בחניה וניצב כאשר החניה ריקה ואתם מעוניינים לחסום אותה לכניסת רכבים זרים.
עמודי חנייה הינו מוצר דומה לקודמו מבחינת צורה, אופן השימוש, התקנה ותפעול ועיקר השוני עומד על קוטר הצינורות ממנו הוא מיוצר. בנוסף מידותיו שונות מעט וכן צבעו שונה. שומר חניה זה, אמנם אינו מאסיבי כקודמו, אך הוא בהחלט יציב ומשתלם.

למי מיועד שומר חניה?

שומר חניה מיועד לבעלי חניות פרטיות, בין אם בחניה בחניון במקום העבודה, או בין אם בחניה פרטית בבניין מגורים. כל חניה העלולה להיתפס ע”י רכב זר, זקוקה לאחד מדגמי שומר החניה שיש לנו להציע.

שימוש ויתרונות

כפי שכבר ציינו, תפעול שומר החניה קל ונוח ואינו מצריך שימוש בשלטים או אמצעים טכנולוגיים אחרים. כל שנדרש כדי לתפעל את שומר החניה הוא מנעול ומפתח. ברכישת שומר חניה, אנו מספקים מנעול מתאים ושלושה מפתחות בהתאמה.
אז מה היתרון של שומרי החנייה שלנו?

  1. התמורה המשתלמת ביותר עבור הכסף – 2 הדגמים נמכרים במחירים משתלמים במיוחד. בין אם מדובר בהתקנה עצמית (שיווק באמצעות משלוח עד הבית) או בין אם בחרתם בהתקנה שלנו, אנו נספק לכם את שומר החניה במחיר אטרקטיבי במיוחד.
  2. מוצר פשוט – מניסיוננו, פשטות היא שם המשחק. שומר החניה שלנו הינו מוצר פשוט, ללא מנגנונים מכאניים או מנעולים מיוחדים. ברזל בתוך ברזל, צירים מאסיביים ומנעול חיצוני. אין צורך בתחזוקה. היה וקרתה תקלה במנעול? אין בעיה, ניגשים לחנות חומרי הבניין הקרובה וקונים מנעול חלופי!
  3. אמינות בתפעול בכל תנאי – בניגוד לשומרי חניה המופעלים ע”י חשמל / סוללה / אנרגיה סולארית, שומר החניה של ארבל שטראוס ניתן לתפעול ללא קשר למזג אוויר או תנאי ראות, דבר ההופך אותו לאידיאלי לשימוש בחניות מקורות או חניונים תת קרקעיים.
  4. אחריות – שומר חניה שלנו מגיע עם אחריות לשנה! (לא כולל דריסה או וונדליזם).
  5. שירות וזמן אספקה – 2 הדגמים נמצאים במלאי בכמויות גדולות. אנו מתחייבים למשלוח עד 3 ימי עסקים (לרוב מגיע תוך 24-48 שעות) והתקנה על ידי צוות המתקינים שלנו עד 6 ימי עסקים! (לרוב לפני).

סרטוני הדגמה להתקנת שומר חניה ואריזתו

נגן וידאו אודות התקנת שומר חניה
נגן וידאו אודות איך אורזים שומר חניה

לסיכום

אם אתם עדיין מתלבטים, אם גם אתם זקוקים לשומר חניה, פנו לאחד מנציגי השירות והמכירה שלנו שישמחו לסייע ולענות על כל שאלה באדיבות ובמקצועיות.

שומר החניה העמיד ביותר הוא שומר חניה ישראלי העשוי מחומרים איכותיים, עמידים וחזקים במיוחד בהשוואה למוצרים אחרים בשוק. למידע נוסף על שומר חניה ישראלי כנסו לאתר.

ארבל שטראוס משווקת 3 סוגים של שומרי חניה. למחיר ופרטים נוספים על שומרי חניה כנסו לאתר.

בוודאי. לארבל שטראוס יש צוותי התקנות ואנו מבצעים התקנות בכל הארץ.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ארבל שטראוס