השוואה בין גדרות פלסטיק הנמכרים בישראל

השוואה בין גדרות פלסטיק הנמכרים בישראל

השוואה בין מחסומי פלסטיק. ישנם מספר סוגים של מחסומים הנמכרים בישראל. לאור שאלות רבות הנשאלות בנושא, החלטנו לרכז עבורכם את כל המידע הרלוונטי הקיים בהשוואה בין המחסומים.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

סוגי מחסומים

סרטון הדגמה של מחסום פלסטיק של ארבל שטראוס

נגן וידאו אודות מחסום פלסטיק

לסיכום

אנו בטוחים ב 100% שהמוצר שלנו איכותי וטוב יותר מכל מוצר אחר בשוק ונהיה מוכנים להעמידו במבחן התוצאה בהתחשב בכל הפרמטרים הנ”ל.

ארבל שטראוס משווקת 2 סוגים עיקריים של גדרות פלסטיק. 1. מחסום פלסטיק 100X150 ס”מ במשקל 12.5 ק”ג 2. מחסום ניו ג’רזי 400X600X1000 במשקל 20 ק”ג. לפרטים נוספים על מחסומי פלסטיק של ארבל שטראוס כנסו לאתר.

כן. גדר פלסטיק 100X150 שמשקלו 12.5 ק”ג ניתן להוסיף גראפיקה על גבי הגדר בהתאמה אישית. כמו כן קיימים מגוון מוצרי בטיחות אשר ניתן להוסיף על גדרות פלסטיק המשווקים ע”י ארבל שטראוס. למחיר ופרטים נוספים כנסו לאתר.

לא. גדרות פלסטיק לשנו הם לרכישה בלבד.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מחסום ניו-ג’רזי מפלסטיק או גדר פלסטיק

מחסום ניו ג’רזי מפלסטיק או גדר פלסטיק

הצורך במחסומים ניידים קיים במקומות רבים, אם זה באזורי עבודה לסימון מפגעים או שטחים, באזורים בהם יש לתחום מעבר הולכי רגל, באזורים בהם מתבצעת עבודה עם חשמל, בחניונים, בקניונים ובאירועים פרטיים. בכל מקום כזה, ידרש לרוב שימוש במחסומים ניידים. עכשיו נשאלת השאלה: איזה מחסום נייד עדיף? מחסום ניו ג’רזי או מחסום פלסטיק? הרי שני המחסומים מבצעים את אותה עבודה, אז מה בכל זאת ההבדל אתם שואלים? המאמר הבא הוא עבורכם.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

סוגי מחסומים

מחסום ניו ג'רזי מפלסטיק – יתרונות וחסרונות ולמי זה מתאים

מחסום ניו ג’רזי מפלסטיק הוא מחסום בגודל 400X600X1000 בצבע אדום בולט ובמשקל 20 ק”ג. המחסום עשוי מחומר PPC-PVC והאחריות על המוצר היא לשלוש שנים.
זהו מחסום שניתן לערום ולשנע בקלות ולכן הוא מתאים לשימוש כאשר יש צורך במספר רב של מחסומים. בנוסף, בשל משקלו, הוא נחשב למחסום יציב במיוחד ונוח לשימוש במרחבים פתוחים, לרבות באזורים בהם יש רוחות חזקות.
מחסום זה מגיע עם חיבורי זכר/נקבה אינטגרליים המאפשרים את חיבור המחסומים האחד לשני ובכך ניתן ליצור מחסום ארוך ורצוף. זה מתאים למצבים בהם יש צורך לתחום אזור בצורה ברורה ולמנוע מעבר הולכי רגל או רכבים.
מחסום ניו ג’רזי הוא מחסום רחב יחסית לגדר פלסטיק ולכן לא מומלץ לשימוש באזורים בהם ישנה מגבלת מקום.
מחסום ניו ג’רזי מפלסטיק עמיד בכל תנאי מזג האוויר, לרבות שמש ישירה וגשם.

גדר פלסטיק – יתרונות וחסרונות ולמי זה מתאים

גדר פלסטיק היא מחסום בגודל 1500X1000 בצבע אדום בולט ומחזירי אור להגברת בנראות. משקל המחסום הוא 12 ק”ג. עובי גדר הפלסטיק הוא חמישה ס”מ. המחסום עשוי פלסטיק קשיח ואילו רגלי המחסום עשויות יציקת PVC להגברת היציבות. האחריות על המוצר היא לשנה בלבד.
גם את גדר הפלסטיק ניתן לערום ולשנע בקלות, יחד עם זאת, בניגוד למחסום ניו ג’רזי, משקל גדר הפלסטיק נמוך יותר, ולכן השימוש בה נכון יותר לאזורים מקורים כמו קניונים, חניונים תת קרקעיים וכדומה.
לגדר פלסטיק ניתן לחבר קליפסים המאפשרים שרשור של מספר בלתי מוגבל של מחסומים זה לזה, לחד עם זאת, בניגוד למחסום ניו ג’רזי, חיבור מסוג זה אינו רציף. היתרון בשימוש מסוג זה הוא היכולת ליצור תיחום שאינו ישר ואף לתחום אזורים על גבי משטחים בגבהים שונים.
בראש כל גדר פלסטיק ניתן להבריג מוצרים נלווים כמו שלטים או תמרורים.
מחיר גדר פלסטיק נמוך במעט ממחיר מחסום ניו ג’רזי.
גדר פלסטיק עמידה בכל תנאי מזג האוויר.

סרטון הדגמה של מחסום פלסטיק של ארבל שטראוס

נגן וידאו אודות מחסום פלסטיק

לסיכום

אנחנו לא יכולים ואין לנו כוונה להעדיף מחסום זה על אחר וזאת מפני שבחברת ארבל שטראוס שמים דגש על גיוון כדי לנסות ולענות על צורכי כל הלקוחות שלנו. למידע נוסף או שאלות, אתם מוזמנים לפנות לאחד מנציגי המכירות שלנו.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

ארבל שטראוס