ישנם מספר פרמטרים למורכבות העבודה, לדוגמה: כאשר לקוח לא זמין ונהג עם משאית חוסם את הכביש ואני מתעקשת לספק את הסחורה ללקוח.
מורכבות נוספת, כאשר נהג מגיע והלקוח מבקש לשנות את ההזמנה או לשנות מיקום אספקה מסיבה כזאת או אחרת.
ישנם סוגים של הזמנות שהתשלום הוא במועד קבלת הסחורה ולעיתים הצ’קים אינם מוכנים בעת הגעתו של הנהג וכיו”ב.
בכל המקרים המורכבים אני מנסה לפתור זאת עצמאית במחלקה שלנו בגישור בין הנהג ללקוח. במידת הצורך אם אני לא מצליחה, אני מערבת את אנשי המכירות, על מנת לפתור את הסוגייה בצורה מהירה והטובה ביותר עבור הלקוח.
כשלקוח מרוצה, הוא חוזר שוב ושוב ואף מביא לקוחות נוספים. זו המטרה וזו רמת השירות במחלקת לוגיסטיקה.
חשוב לי לציין שתקלות כמעט ואינן קורות. במרבית המקרים כל המשלוחים מבוצעים בצורה חלקה ולשביעות רצון הלקוח ואף חוזרים אלינו ומודים על השירות המהיר, האדיבות, הסבלנות והסובלנות.
שמשלוח עובר חלק מנקודה א לנקודה ב וכולם מרוצים סימן שהצלחנו!
אני תמיד משתדלת לעשות את עבודתי במקצוענות, שירותיות ואדיבות, לשם מילוי דרישת הלקוח ולשביעות רצונו המלאה.