מחסום דוקרנים מחיר משתלם ואיכות חסרת פשרות

חברת ארבל שטראוס מייצרת, משווקת ומתקינה מחסום דוקרנים במחיר משתלם ובאיכות מעולה. אצלנו ניתן לבחור מבין 2 מחסומי דוקרנים. מחסום דוקרנים סטנדרטי המופעל באמצעות קפיצים ומחסום דוקרנים ללא קפיצים, עמיד במיוחד, פרי פיתוח החברה, המופעל באמצעות משקולות.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

תפקידו של מחסום דוקרנים

מחסום דוקרנים במחיר משתלם, כפי שאנו משווקים, הינו מוצר בטיחות המורכב ממערכות של שיני מתכת. הוא מיועד למנוע נסיעת כלי רכב בניגוד לכיוון התנועה המותר, על ידי גרימת נקר בגלגלי כלי הרכב. זאת בעוד שנסיעה בכיוון המותר אינה גורמת נזק לכלי הרכב העוברים על גבי המחסום. השימוש הנפוץ ביותר במחסומי דוקרנים הינו בכניסות ויציאות של חניונים, במניעת נסיעה נגד הכיוון ואי תשלום על זמן השהייה בחניון. מלבד זאת המחסומים משמשים עוד מגוון לקוחות, למשל מפעלים ומר”לוגים הרוצים להגביל את תנועת כלי הרכב לכיוון אחד בלבד.

כדאיות השימוש במחסום דוקרנים

במקרים רבים ישנה דרישה של המשטרה להציב מחסומי דוקרנים ביציאות מחניונים כדי למנוע נסיעה נגד כיוון התנועה אך מלבד החובה במקרים אלו, בחניונים רבים היציאות מהחניון אינן נמצאות בסמוך לכניסה בה נמצא שומר ובמקרים רבים, נהגים מנצלים זאת ונכנסים לחניון מנתיב היציאה. כמובן שמצב שכזה מסוכן אך מעבר לכך הוא גורם להפסדים לבעלי החניון. בנוסף התקנה של מחסום דוקרנים ביציאה מנתיבים חד סיטריים בתוך החניון עם כיוון הנסיעה, תמנע מנהגים “לקצר” את הדרך ולהיכנס באין כניסה (תופעה שכיחה מאוד בחניונים) ובכך תגביר את בטיחות המשתמשים בחניון ותמנע תאונות.

התקנת מחסום דוקרנים

אנו ממליצים להתקין מחסומי דוקרנים לאחר התייעצות עם מהנדס תנועה, אשר יסייע בבחירת הנקודות הטובות ביותר להתקנתם. ההתקנה נדרשת להיות במקומות שבהם תנועת כלי הרכב איטית, שאינו בסיבוב, שהמוצר בולט לעין, ועל גבי משטח ישר המונע פגיעות בגחון הרכב. (להכניס קישור להוראות התקנה ולהמלצות) יש לציין כי במקרים בהם תנועת הרכבים אינה מספיק איטית, מומלץ להתקין לפני המחסום שתי שורות של פסי האטה וזאת כדי למנוע את שחיקתם של מחסומי הדוקרנים ולהאריך את חיי המכלולים שלהם. אופן ההתקנה ותחזוקתם לאורך זמן של מחסומי הדוקרנים, חשובה לא פחות ממיקומם. התקנה נכונה תמנע את התנתקותם של הדוקרנים מהמשטח עליו הם מותקנים ותחזוקה שוטפת נכונה תאריך את חיי מכלולי הדוקרנים, תמנע תקלות ותקרים מיותרים בגלגלי רכבים. כמו כן, התקנת מחסום דוקרנים מחייבת בסימונו על ידי שלטים ותמרורים מתאימים. בכל מקרה יש לוודא ולאשר מול הגורמים המורשים את התקנתם של מחסומי הדוקרנים.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

ארבל שטראוס