מחסום לחניה – מה כן ומה לא!

מחסום לחניה

כחברה המוכרת מחסומי חניה משנת 2007, אנו מרשים לעצמנו לחשוב שכבר ראינו הכל, בכל הקשור למחסומי חניה. בין אם מדובר במוצרים מכאניים, רגל אחת, 3 רגליים, צירים משונים, מסילות, מנעולים פנימיים, מנעולים חיצוניים, המצאות חשמליות, סולאריות, דיגיטליות, סלולאריות, תוצרת סין / טורקיה / ארה”ב, הכל עבר לנו תחת היד בשלב כזה או אחר. כיום, יש לנו ניסיון רב בתחום ובמאמר זה נשמח לספק לכם אינפורמציה מתוך הניסיון הרב שלנו.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

אז נתחיל ממה לא, או בעצם נסביר בצורה אובייקטיבית למה לא...

מחסום לחניה פרסה בעל נקודת עיגון רוחבית

מחסום זה הופיע בישראל בשנת 2016 והוא בעצם חיקוי המתיימר להתחרות במחסום החניה בעל 3 רגליים. למראית עין נראה שמדובר במוצר עמיד ואיכותי, אך למוצר זה חיסרון אחד משמעותי והוא שיטת העיגון שלו לקרקע. החיבור של מחסום חניה זה מתבצע רק באמצעות 3 ברגים שזהו חסרון משמעותי, אך גרוע מכך היא נקודות ואופן העיגון. שיטת העיגון הנפרסת לרוחב, נותנת מענה רק לפגיעה צידית בעוד שמרבית הפגיעות של שומרי החניה מתבצעות מהחזית. במקרה של פגיעת רכב מהחזית במחסום החניה, אין כל חיזוק אחורי המבטיח את הישארות המחסום במקומו, אפילו לא במקרה של וונדליזם מינימאלי כגון בעיטה לדוגמא. נכון שכל עוד אף אחד לא נוגע במחסום החניה כאשר הוא מותקן היטב, לא יקרה לו כלום, אבל מרבית מחסומי החניה סובלים מפגיעות מעת לעת ומחסום זה “ייפול” בקלות בכל פגיעה גם עם היא קלה שתפגע בו מהחזית ולכן מוצר זה, על אף מחירו המפתה, אינו מומלץ.

מחסום לחניה בעל רגל אחת

דגם זה הוא אולי הוותיק ביותר ולחברתנו ניסיון היסטורי רב עם דגמים שונים שלו, בעיקר מיובאים. במוצר זה. קשת המוצרים והמחירים רחבה במיוחד ונראה שיש אין ספור דגמים. מבלי להיכנס לעלויות, חשוב לשים לב למספר חסרונות:

  1. בראש ובראשונה, עוד יותר מהדגם הקודם, שומר חניה בעל רגל אחת הוא הפגיע ביותר 360 מעלות מפני פגיעות. נקודת האחיזה של שומר חניה בעל רגל אחת היא נקודתית ובודדת דבר המשאיר את כל הכוח במקרה של פגיעה, לחסדי ברגי העיגון או למשטח אליו שומר החניה מבוטן (לעיתים נהוג להתקין דגם זה ביציקת בטון).
  2. מנגנון הנעילה – מוצרים אלו לרוב יהיו מצויידים במנגנון נעילה אוטומטי. ברמת התפעול, מנגנון נעילה אוטומטי הוא נוח במיוחד אבל במבחן התוצאה, המנגנונים האלה, בעיקר במוצרים הזולים יותר פשוט לא מחזיקים מעמד. במקרה של תקלה, כמעט בלתי אפשרי להשיג חלקי חילוף ונדרשת החלפה של המוצר כולו.
  3. איכות החומרים: המוצרים היקרים יותר לרוב לא “יסבלו” מייצור באמצעות חומרי גלם “גרועים” אבל אלו הזולים, מפתיעים בעובי דופן נמוך במיוחד, פלטות עיגון חלשות ומנעולים ברמה נמוכה במיוחד.
  4. אופן ההתקנה: התקנתם של הדגמים ביציקת בטון, לרוב תהיה מסובכת ויקרה.

מחסמים חשמליים למיניהם

מחסומי חניה חשמליים הם אולי המוצר הכי בעייתי הנמכר בתחום. על פניו, זהו המוצר הנוח ביותר לשימוש. לחיצה קטנה על הכפתור והמחסום נפתח ונסגר. בפועל התמונה שונה לגמרי… קיימים בשוק מגוון דגמים, חלקם אף במחירים מפתים במיוחד! כאשר המחסום חדש, ביום קיץ, הכל עובד. הבעיות מתחילות לרוב לאחר תקופת שימוש קצרה. מוצר חשמלי בעל מנגנונים אלקטרוניים, סוללה / פאנל סולארי לצד מנוע חשמלי וגלגלי שיניים עדינים, כל אלה פגיעים במיוחד. פגיעה ולו הקלה ביותר, לרוב תגרום לנזק בלתי הפיך למנגנון המכני, כנ”ל לגבי דריסה או פגיעה של רכב. האלקטרוניקה לא מספיק עמידה, מחסום החניה מותקן על גבי רצפת החניה וחשוף לתנאי מזג אוויר הכרוכים בשמש, גשם ולכלוך מזיקים לרכיבים הרגישם ומוצאים את המחסום מכלל שימוש. בשורה התחתונה מחסום חניה חשמלי הוא מוצר לא אמין ולא מומלץ.

מה כן?

נכון, אנחנו לא אובייקטיבים, כי מתוך הניסיון שלנו פיתחנו מוצר שפשוט עובד! אנו משווקים מחסום חניה פרטית בעל 3 רגליים, שהעיקרון העומד מאחוריו הוא הנדסה בסיסית על בסיס מה שאין לא מתקלקל!

  1. אופן העיגון לקרקע מתבצע על ידי 6 ברגים! יותר מכל מוצר אחר בתחום.
  2. מחסם החניה שלנו הוא בעל 3 רגליים המאפשרות פיזור מיטבי של האנרגיה במקרים של פגיעה, לא משנה מאיזה כיוון! דבר ההופך אותו למחסום החניה היציב והעמיד ביותר בשוק!
  3. היעדר מנגנונים מכאניים מסובכים: המחסום שלנו הוא מוצר פשוט ביותר! אין מקום לתקלות. בסופו של יום זה ברזל מאסיבי, עם צירים מרותכים ומנעול חיצוני. אין מה שיתקלקל!

ועכשיו את האמת כולה

אין בעולם מחסום חניה בלתי שביר! אנו נוהגים לומר ללקוחותינו שהפתרון היחידי לשמירה על חניה הוא שומר עם אקדח וגם זה לא 100%. כל מוצר המותקן בחזית חניה, פגיע ברמה כזו או אחרת. במרבית המקרים בקרב בין רכב למחסום חניה, המנצח יהיה הרכב, וההבדלים בין כל מחסומי החניה הם כמה נזק ייגרם לרכב וכמה נזק ייגרם למחסום. הדגמים שאינם מומלצים כפי שמפורטים כנ”ל, יגרמו נזק קל במיוחד (אם בכלל) במקרה של פגיעה, וכן במקרה של וונדליזם הם חשופים, פגיעים וניתנים לפגיעה בקלות יחסית ולכן הם לא מומלצים. מחסום החניה אותו אנו משווקים (בעל 3 רגליים) הוא פרי פיתוח ישראלי ונוצר מתוך ניסיון של שנים רבות וזאת לאחר שכאמור, עברנו מוצרים רבים ודגמי פיתוח שונים עד שהגענו למוצר המוגמר אותו אנו מוכרים בתוצורתו הנוכחית משנת 2010 בהצלחה מרובה עם כמעט 0 תקלות. כיום אנו מציעים 2 דגמים של מחסומי חניה העובדים על אותו עיקרון הנדסי של 3 רגליים. אחד מיוצר בישראל והשני מיובא. שני הדגמים מוצלחים במיוחד ונמכרים על ידינו במחיר משתלם במיוחד. קיימים חיקויים בשוק באיכות נמוכה יותר ולכן חשוב לבדוק היטב מה קונים ואצל מי קונים.

לסיכום

אם כבר החלטתם לרכוש מחסום לחניה, חשוב שתהיו מודעים למגרעות של המוצרים המוצעים בשוק. אנו מקווים שבמאמר זה הצלחנו לשפוך מעט אור ולהסביר מה לא מומלץ כי במקרה של שומרי חניה, מה לא חשוב לא פחות מ מה כן. למידע נוסף והסברים נוספים צרו קשר עם צוות המכירות המיומן שלנו שישמח לעמוד לרשותכם.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ארבל שטראוס