עמוד נחום תקום – שימושים ויתרונות

עמוד נחום תקום המכונה בשפה המקצועית עמוד גמיש, או עמודון גמיש, הינו עמוד גמיש המיועד לסימון ותיחום שטחים.
היתרון המובהק של עמוד גמיש הוא ביכולת שלו להידרס פעמים רבות על ידי רכבים מבלי שיגרם לו נזק ובלי לגרום נזק לרכב הדורס.
קיימים דגמים רבים של עמודים גמישים מחומרי גלם, מידות וצבעים שונים. במאמר זה נסקור עמודים גמישים העשויים פוליאוריתן מתוצרת EVELUX.
פוליאוריתן (TPU) הינו חומר עמיד במיוחד, המאפשר לעמוד להתקפל ולחזור לצורתו המקורית מבלי לפגום באיכותו ובעמידותו של העמוד הגמיש.
מרבית דגמי העמודים הגמישים מגיעים בצבע כתום וכן מצוידים במחזירי אור (גמישים) תכונה אשר מקנה להם נראות גבוהה בכל תנאי תאורה ומזג אוויר ולכן הם מומלצים להתקנה באזורים תפעוליים, חניונים וחניות פרטיות.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

עמוד נחום תקום – דוגמאות לשימושים

סימון שבילים להולכי רגל במפעלים – במפעלים רבים לצורך הגברת הבטיחות במפעל שמים דגש רב על הפרדת תנועת הולכי הרגל לבין תנועת המלגזות ויתר הכלים הנוסעים במפעל. ניתן לסמן שבילים להולכי רגל באמצעות צביעה של קו הפרדה, אבל קו הפרדה לרוב אינו בולט מספיק. כדי להדגיש את ההפרדה בין שטח השביל המיועד להולכי רגל ניתן להתקין עמודים גמישים במרווחים של 1 – 2 מטר לאורך קו ההפרדה המסומן ובכך להבליט את תוואי השביל.

תיחום סלחני של איי תנועה ומדרכות אסורות לחניה – לרוב, בעיקר בחניונים ועל מדרכות בעלי החניון מעוניינים שלא יחנו על המדרכות ואיי התנועה בחניון וזה כדי למנוע את חסימתם וכדי להטיח את זרימת התנועה והסדר בחניון. אחד הדרכים המקובלות למניעת חניה על מדרכות היא שימוש בעמודי חסימה. הבעיה עם עמודי חסימה היא שהם מתעקמים בעת פגיעת רכב וגם גורמים נזק לרכב ולא תמיד בעלי החניון מעוניינים “להעמיס” קשיים וסכנות בחניון העלולים לגרום נזק לרכבים. כדי להימנע מנזקים אבל כן למנוע חניה, ניתן להתקין עמודים גמישים כדי לסמן את השטח האסור לחניה ובנוסף ניתן גם להוסיף שרשרת ולחבר בין העמודים (כפי שמופיע בתמונה למטה)

יתרונות נוספים לעמוד נחום תקום

עמידות בדריסה – עמודי נחום תקום מפוליאורטין תוצרת EVELUX הם העמודים הגמישים האיכותיים ביותר בישראל. לא כל עמוד גמיש מסוגל לספוג דריסות ישירות חוזרות ונשנות. השילוב של מבנה העמוד דמוי אקורדיון בשילוב עם חומר גלם איכותי מבטיחים את הישרדות העמוד גם בתנאים קשים במיוחד. היזהרו מחיקויים!!!
עמידות בכל תנאי מזג אוויר – חומר הגלם ממנו מיוצרים העמודים הגמישים אותם חברתנו משווקת מחוזק בתוספים “אנטי UV” המקנים לו עמידות בכל תנאי מזג אוויר לרבות שמש ישירה אשר גורמת לדהייתם של העמודים הגמישים המתחרים.
התקנה – התקנת עמוד גמיש הינה קלה ופשוטה ויכולה להתבצע על גבי כל משטח סלול כגון: בטון, אספלט או אבל משתלבת באמצעות ברגים ייעודיים בקלות ובמהירות.
תמורה למחיר – כפי שצויין בתחילת המאמר, בשוק קיימים דגמים רבים וכן מחירים רבים של עמודי נחום תקום. חברת ארבל שטראוס הינה היבואן הבלעדי לישראל של חברת EVELUX. אל תתפתו לרכוש מוצרים מקבילים זולים שכן עמודים אלה אינם עמידים כמו העמודים אותם אנו משווקים.
תקן – עמודי נחום תקום תוצרת EVELUX מאושרים בתקן EN13422+A1 14..0.30.4.42.00/TSE-64862 שהוא התקן האירופאי הרלוונטי לעמודים מסוג זה.

סרטוני הדגמה לעמידות עמודים גמישים והתקנתם

נגן וידאו אודות עמידות עמודים גמישים
נגן וידאו אודות התקנת עמודים גמישים

לסיכום

לעמוד גמיש נחום תקום יתרונות רבים וכן הוא מתאים למגוון יישומים. חשוב להקפיד על רכישת עמוד גמיש מתאים ואיכותי ולא להתפתות לרכוש מוצרים גמישים שכן הם לא עמידים ויהרסו תוך זמן קצר.
למידע נוסף על עמודים גמישים או מוצרי בטיחות נוספים, אתם מוזמנים ליצור קשר עם אנשי המכירות של חברת ארבל שטראוס לקבלת מידע מקצועי ואדיב.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

עמוד נחום תקום המומלץ ביותר הוא עמוד מסדרת PREMUM, של המותג EVELUX אשר מיובאת באופן בלעדי לישראל על ידי חברת ארבל שטראוס עוד משנת 2010. לפרטים נוספים על עמודים גמישים כנסו לאתר.

ארבל שטראוס משווקת מגוון רחב של עמודי נחום תקום, מחיר של עמוד משתנה בהתאם לחומר הגלם ממנו עשוי העמוד, כמו גם בהתאם כמות ההזמנה. למחירים ומידע נוסף כנסו לאתר.

בוודאי. לארבל שטראוס צוותי התקנות המתמחים בהתקנת כל המוצרים. ניתן להזמין התקנה לכל חלקי הארץ.

ארבל שטראוס