מסמרות נגישות

בהתאם לחוק הנגישות, בכל מקום הפתוח לציבור בו קיימת סכנה כגון גרם מדרגות או שינוי גובה, ישנה חובה להתקין משטחי אזהרה דמוי גבשושיות לפני המפגע וזאת עבור לקויי ראיה כדי שירגישו באמצעות כפות הרגליים שלהם או מקל הנחייה, שהם מתקרבים לאזור הדורש יתר תשומת לב.

קיימים סוגים שונים של משטחי אזהרה מחומרים שונים כגון משטחי גומי, PVC, בטון, פלסטיק ומתכות שונות, אשר המשותף לכולן הוא שהן חייבות לעמוד במידות (גובה, רוחב ומרחק) ע”פ תקן הנגישות.

מסמרות נגישות, בשונה ממשטחי אזהרה אחרים כפי שמפורטים מעלה הן סוג של כפתורים בדידים קטנים בקוטר של 2.5 ס”מ (ישן מידות דומות) שאותן מתקינים על פני השטח בדפוס מסוים (בדרך כלל באמצעות שבלונה ייעודית) שיוצר משטח אזהרה.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

סוגי מסמרות נגישות

  • מק"ט
    מק"ט 8002A
  • דגם נירוסטה חרוט להדבקה כולל ניגודי
  • מק"ט
    מק"ט 8002
  • דגם ניקל חרוט לקידוח ונעיצה
  • תקן יש
  • מק"ט
    מק"ט 8003
  • דגם פליז חרוט לקידוח ונעיצה
  • תקן יש

ארבל שטראוס משווקת 4 דגמים עיקריים של כפתורי אזהרה המחולקים ל 2 קבוצות:

  1. כפתורי אזהרה מנירוסטה
  2. כפתורי אזהרה מפליז

בתוך 2 הקבוצות הנ”ל ניתן לבחור מבין מסמרות נגישות להתקנה בהדבקה או מסמרות נגישות להתקנה ע”י קידוח במשטח ונעיצה. כל ארבעת הדגמים מתאימים לתקן הנגישות.

המראה הויזואלי של משטח העשוי מסמרות הוא הרבה יותר אסתטי ויוקרתי מאשר משטח אזהרה מגומי, פלסטיק או בטון. המסמרות עמידות וחזקות במיוחד. כאשר מדובר במסמרות שמתקינים בקידוח ונעיצה, הן עמידות אף יותר ואין סכנת קילוף כמו שיש למשטח מגומי שמודבק לרצפה. השימוש במסמרות נגישות משמש בעיקר בתוך מבנים או במקומות בהם נותנים חשיבות עליונה לאסתטיות.

נגן וידאו אודות מסמרות נגישות

מסמרות נגישות – רכישה והתקנה

ניתן לרכוש מאיתנו את המסמרות בתוספת התקנה, וניתן גם לרכוש אותן ולהתקין לבד. על מנת לבצע התקנה מדוייקת ואיכותית מומלץ גם לרכוש גם שבלונה ייעודית להדבקה או קידוח. השבלנות שאנו משווקים הן בגודל 59*59 ובהן יש 100 חורים (10*10) כך בעזרת השבלונה תוכלו לסמן לקדוח או להדביק את המסמרות בצורה ישרה, פשוטה ונוחה מאוד.

כפי שציינו בתחילת המאמר, התקנת מסמרות / כפתורי אזהרה או משטחי אזהרה לעיוורים הן בגדר חובה וזאת בעקבות חוק שוויון זכויות לאנשים בעלי מוגבלויות וחוק הנגישות. כל מקום אשר נותן שירות לציבור, חובה עליו להיות נגיש לאנשים עם מוגבלויות. כמובן שהמסמרות שאותן אנו משווקים בארבל שטראוס עומדות בתקן הנגישות הישראלי.

כמו כן, תוכלו למצוא אצלנו עוד מגוון פתרונות נגישות לנכים כמו פסים מובילים, משטחי אזהרה ועוד.

נגן וידאו אודות מסמרות נגישות

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

ארבל שטראוס