אור מיטל קרובי

ראיון אישי עם אור מיטל קרובי – אשת מכירות

אור היא אומנם עובדת חדשה בחברה, אך נראה שהלקוחות ממש מחבבים אותה והיא מקבלת קומפלימנטים רבים. לקחנו את אור לראיון קצר

אור, כמה זמן את עובדת בחברה?

שמונה חודשים.

מה הגדרת תפקידך?

מנהלת תיקי לקוחות.

עם כמה לקוחות את עובדת?

בתיק הלקוחות שלי יש כ-1000 לקוחות, כאשר ביום יום אני מתנהלת מול כ-50 לקוחות ביום.

מה המוצר שאת הכי אוהבת למכור?

אני אוהבת למכור מחברי אינטרקלמפ. הלקוחות מאוד מעניינים אותי. את רואה כל מיני סקיצות שאנשים בונים בעזרת המחברים וזה ממש מגניב. הליווי בבנייה של מוצר חדש, זה מאוד מעניין.

אלו מוצרים יש בארבל שטראוס שהם פחות מוכרים, אבל את מאמינה שהלקוחות צריכים להכיר יותר?

מגיני קירות ומגיני פינה. זה מוצר ממש טוב וחשוב בעיקר לחניות פרטיות צפופות. הרבה אנשים שרוכשים שומרי חניה, רוכשים גם מגיני פינה לשמירה על הפינות בחניה שלהם מפני פגיעת הרכב.

מהו סוג הלקוחות המועדף עליך?

אני אוהבת לעבוד עם חברות גדולות ותאגידים. יש להם צורך יותר מגוון במוצרים שלנו. ההתנהלות מולם ברורה יותר. הצעות המחיר מורכבות יותר וזה נותן לי הזדמנות לעבוד ולמכור את כל קשת המוצרים שלנו.

מה הייתה המכירה הכי מורכבת שעשית?

זו דווקא הייתה מכירה בסכום לא גבוה, אבל הייתה מורכבות מבחינת ההתקנה. הייתה לנו המון אינטרקציה חוזרת עם הלקוח כדי לספק לו את מיטב הפתרונות, ולשמחתי הרבה, באמת נתנו לו מענה לצורך שלו והמכירה וההתקנה יצאו לדרך והתנהלו בצורה מושלמת.

מה את אוהבת בעבודה בארבל שטראוס?

אני אוהבת את האתגר, את הגיוון, את השוני בלקוחות. האמת, יש לי לקוחות מגניבים ממש! אני אוהבת לדבר עם הלקוחות בגובה העיניים ואני הרבה פעמים נכנסת לשיחה ארוכה עם לקוחות, מעבר למכירה עצמה. זה גם עוזר לי במכירה וגם נותן לי הרבה עניין בעבודה.

איפה את רואה את עצמך בעוד שנה מהיום?

לא יודעת… אני רוצה להתקדם מבחינת קריירה, אולי לצאת ללמוד משהו, לעבור דירה… בקיצור, אני רוצה להתפתח בכל הכיוונים וכן אני רואה עצמי מתפתחת בחברה.

ליצירת קשר עם אור מיטל קרובי:

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

ארבל שטראוס