זה אחד הדברים שאני יותר אוהבת בעבודה שלי, התקשורת מול מספר רב של גורמים בחברה. אני כמו חוט מקשר, מפני שלמשל, אם לאחד מאנשי המכירות יש לקוח או לקוחה עם זמן מוגדר ספיציפית לקבלת המשלוח, או כשיש משלוח דחוף שחייב לצאת היום, גם כשהשעה של המשלוחים הסתיימה, אז כמובן התקשורת היא ביני לבין אנשי המכירות. עוד מחלקה מולה אני בתקשורת תמידית, היא מחלקת הנהלת החשבונות, מול דניאלה. דניאלה צריכה לקבל את התשובות שלה, על מה יצאו חשבוניות? מתי מתקבלים הצ’קים? למה התשלום הוא לתאריך כזה ולא כזה? אני ממש האמצע של כל התהליכים בחברה. אני אולי נראית רגועה, אבל אופי התפקיד שלי מצריך תקשורת רצופה עם המון גורמים במקביל.