שימוש בפסי האטה כאמצעי למניעת החלקה בחניונים

כחברה המתמחה בייבוא ושיווק של פסי האטה לחניונים, בכל חורף עם בוא הגשמים אנו מקבלים שטף של טלפונים מבעלי חניונים מוטרדים, בעקבות ריבוי תאונות בחניון, כתוצאה מבלימת פתע והחלקה של רכבים בחניון.

כיום בחניונים חדשים בעיקר, נוצר מאין סטנדרט חדש של רצפות אפוקסי בחניונים. סביר להניח שכל נהג בישראל נתקל בסוג רצפה שכזה בחניון, אשר מקנה לחניון מראה נקי ויוקרתי בשונה מרצפות החניון הישנות העשויות בטון מוחלק. ציפוי האפוקסי הינו סוג של צבע, המיושם על גבי רצפת הבטון המוחלק, האוטם את נקבוביות הבטון ויוצר משטח אטום וחלק, ממש כמו רהיט בבית. הבעיה הנלוות למראה הנקי והיוקרתי הזה, היא פני המשטח החלקים, אשר בשילוב עם מעט גשם, נהיים חלקים ביותר עבור צמיגי המכוניות ולכן הם מגדילים את מרחק הבלימה / עצירה של הרכבים בחניון.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

סוגי פסי האטה

פסי האטה כאמצעי למניעת החלקה בחניונים

מרבית התאונות בחניון, הנגרמות כתוצאה מהחלקת רכבים, נובעות מהשילוב של מהירות נסיעה מהירה בחניון, ריבוי רכבים, צמתים ושדה ראיה מצומצם, המביא נהגים לבלום בלימות פתע רבות.

כל עוד רצפת החניון היא רצפה רגילה, או רצפת אפוקסי יבשה, הרכב בולם במרחק קצר ויעיל והתאונות נמנעות. כאמור, כאשר רצפת אפוקסי נרטבת, היא הופכת למשטח החלקה של ממש ומאריכה משמעותית את מרחק הבלימה.

כדי למנוע החלקה של כלי הרכב בעת בלימה בחניון ישנן 2 אפשרויות נפוצות:
האפשרות הראשונה היא הגברת החיכוך בין צמיגי הרכב לרצפת החניון על ידי פיזור “אגרגט” בשילוב עם אפוקסי, היוצר אפקט של נייר ליטוש, בעל מקדם חיכוך גבוה, בהחלט יפתור את הבעיה ולכן נעשה שימוש נרחב בשיטה זו בעיקר בשיפועים בחניון, אבל מצד שני, שימוש בשיטה זו יאבד את האפקט הנקי והיוקרתי של רצפת החניון.

האפשרות השנייה, היא הורדת מהירות הנסיעה של הרכבים בחניון, כך שאפילו עם המשטח חלק, מהירות נסיעה נמוכה תקטין משמעותית את מרחק הבלימה. הדרך היעילה, המהירה והזולה ביותר להאטת כלי רכב בחניון, היא התקנה של פסי האטה מפלסטיק על רצפת החניון, בעיקר לפני צמתים בהם נדרשת האטה ועצירה וכן התקנת פסי האטה מפלסטיק, בישרות בהם נהגים עלולים לפתח מהירות נסיעה מהירה יחסית. לקוחות אשר הגיעו אלינו עם בעיה של ריבוי תאונות כתוצאה מהחלקה, מדווחים על שיפור ניכר והפחתה משמעותית בכמות וחומרת התאונות. בנוסף, ההתקנה של פסי ההאטה בחניון, מגבירה את הבטיחות בחניון לא רק בתנאים רטובים, שכן מהירות נסיעה נמוכה בחניונים בכל תנאי ומזג אוויר, הינה הכרחית להגברת הבטיחות ושמירה על הולכי הרגל וסביבת החניון.

התקנה של פסי האטה בחניון, מהוה פתרון יעיל ואיכותי לצמצום ומניעה של תאונות. ההתקנה פשוטה ומהירה ובהחלט משתלמת לבעלי החניון בכדי להפוך את סביבתו לבטוחה יותר.

סרטוני הדגמה לפסי האטה ועמידותם המשווקים בחברת ארבל שטראוס

נגן וידאו אודות פסי האטה מפלסטיק באישור מכון התקנים
נגן וידאו

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

ארבל שטראוס