שטיחי גומי לרצפה – לא מה שחשבתם!

שטיחי גומי לרצפה – לא מה שחשבתם!

כשאנו חושבים על מוצר כמו שטיחי גומי לרצפה, לרוב נדמיין מרבדי גומי הנפרסים לאורך בריכות למניעת החלקה, שטיחי גומי בחדרי מדרגות, שטיחי גומי במסעדות, מאחורי ברים, או סתם שטיחים מגומי מעוטר הפרוסים בבתים לקישוט. ובכן, בחברת ארבל שטראוס תוכלו למצוא שטיחי גומי לרצפה בעלי ערך מוסף, שמטרתם אינה לצורך קישוט או מניעת החלקה בלבד, אלא לשימוש כמצע ארגונומי המונע עייפות ומקל על כאבים הנגרמים כתוצאה מעמידה ממושכת.

 

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

כולם עוברים למצב עמידה!

מעמק הסיליקון ועד לעמק הירדן, מפעלים ומקומות עבודה רבים קיבלו את המלצות משרדי הבריאות השונים בעולם המבשרים כי עבודה בעמידה מגדילה את תפוקת העובד ותורמת לאיכות חייו.


הטרנד שהתחיל בחברות היי-טק מתוחכמות כמו גוגל ואפל, בהן עודדו אנשים ליצירתיות וביקשו מהם לשלב עמידה והליכה תוך כדי עבודה, התגלה כהכרח של ממש. מחקרים ההולכים אחורה עד לאמצע המאה הקודמת, מוכיחים כי שילוב של עמידה והליכה תוך כדי עבודה ממושכת, מקטינה את הסיכון להתקפי לב ותורמת לתפוקת העובד.


אז היתרונות הברורים של עמידה תוך כדי עבודה מובנים. מה לגבי החסרונות?

מה עם אותם עובדים כגון עובדי פס ייצור, עובדי מטבח או שומרים שמכורך עבודתם הם חייבים לעמוד, למשך זמן ממושך ורק מעוניינים לשבת ולו רק לרגע?


עמידה והליכה ממושכים ונעילת נעליים אשר אינן מותאמות לכך, עלולים לגרום לבעיות גב, עייפות ושחיקה בטווח הארוך.
אז איך בכל זאת נגן על העובדים מנזקים ארוכי תווך תוך כדי יישום הנחיות השמירה על בריאותם קצרת התווך ותפוקתם? התשובה הקצרה היא ‘שטיחי גומי לרצפה’, התשובה הארוכה, בפסקה הבאה.

שימוש בשטיחי גומי לרצפה

שטיחי גומי לרצפה, הנקראים גם משטחים להקלת עייפות, הם משטחים עשויים מחומר “ניטריל” (NITRIL). המשטחים האלו הם למעשה מרבד כריות ארגונומיות אשר הדריכה עליהן מקלה את הלחץ על הברכיים, הגב והצוואר וכן מסייעת בהמרצת מחזור הדם ומסייעת במניעת היווצרות כאבים והפחתת עייפות.

השימוש במשטחים פשוט וקל, כל שיש לעשות הוא להניחם לאורך מסלול הליכתם או עמידתם של העובדים וליהנות מהידיעה שדאגתם לרווחת העובדים ולרווחת העסק.

לסיכום

המידע המוגש במאמר זה הוא קצה קצהו של מידע מעמיק הנשען על מחקרים רחבים ומקיפים הנפרסים לאורך למעלה משבעה עשורים. בייבוא מוצר זה, שמה לעצמה חברת ‘ארבל שטראוס‘ לדגש, להביא ולשלב בין מוצריה גם מוצרים המעודדים בריאות וחדשנות. אנו גאים להיות חברה המתאימה את עצמה לרוח ההתחדשות והבריאות הנושבת בכל מקום.

לשאלות על מוצר זה, כמו גם על מגוון המוצרים הנוספים שלנו, אתם מוזמנים לפנות לאחד מנציגי המכירות שלנו.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

ארבל שטראוס