פסי האטה מפלסטיק מחיר, איכות ומה שביניהם

באופן כללי, כשמדובר ברכישת מוצר בין אם הוא לעסק או לבית בין אם הוא זול או יקר ההתלבטות תמיד קיימת. כאשר מדובר בבטיחות התפשרות על מחיר עלולה להיות לא משתלמת אך גם מסוכנת.
במאמר זה נדון בשאלה פסי האטה מפלסטיק מחיר או איכות ונביא מספר דוגמאות למקרים בהם לקוחות שילמו עבור פסי האטה מפלסטיק מחיר משתלם ונהנים מהמוצר שנים רבות אל מול לקוחות אשר התפשרו על המחיר ומתמודדים עם פסי האטה שהתפרקו להם לאחר תקופת שימוש קצרה.

כדי להבין את ההבדלים בין סוגי פסי ההאטה תחילה נסביר מה הם פסי האטה מפלסטיק. (או בשמו המוכר יותר , במפר). בעבר פסי האטה היחידים שיוצרו היו עשויים מבטון, אספלט או גומי. פסי האטה מפלסטיק הם בעצם דור מעודכן ואיכותי יותר של הפסים המודולריים העשויים גומי המיועדים להפחתת מהירות בעיקר בחניונים ומפעלים.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

סוגי פסי האטה

כאמור הפסים המודולריים אשר היו מוכרים בשוק היו פסי האטה העשויים גומי ממוחזר, המוכרים בשם פסי האטה EPDM, והיו מיוצרים על ידי ספקים שונים בעיקר סינים ומיובאים לישראל על ידי ספקים שונים. עם התקדמות תעשיית הפלסטיק בעולם לצד זמינות חומרי גלם איכותיים, שיפור תהליכי יצור והוזלתם נכנסה לתחום יצרנית מוצרי הבטיחות הענקית EVELUX והחלה ביצור המוני של פסי האטה מפלסטיק ושיווקם בעולם. עם השנים היצרן שיפר את חומרי הגלם ועמידות המוצר הסופי דבר שהפך את פסי האטה מפלסטיק למוצר מוביל בתחום. כמו בכל תחום כשיצרן אחד מצליח קמים אחריו כמו פטריות אחרי הגשם חיקויים זולים באיכות נמוכה.

אז שלמתם עבור פס האטה מפלסטיק מחיר זול והתפרק לכם לאחר זמן קצר? אנחנו לא מתפלאים
בשוק הישראלי קיימים יבואנים המייבאים פסי האטה מפלסטיק מיצרנים שונים ומשונים להם אין ניסיון וידע עתיר שנים וכן ניסיון בתנאי מזג האוויר והשימוש הישראלי והתוצאות בשטח מדברות בעד עצמן. לקוחות רבים המגיעים אלינו לאחר ששילמו על פסי האטה מפלסטיק מחיר זול עם תמונות וחלקי מוצרים שבורים כדי שנסייע להם במציאת פתרון חלופי ואיכותי עבור הצרכים שלהם בשטח.

פסי האטה מפלסטיק מחיר מול איכות

חברתנו מייבאת משנת 2008 מגוון פסי האטה מפלסטיק מדגמים שונים לפי מהירות נסיעה ועומסי תנועה משתנים. כל פסי האטה מפלסטיק אותם אנו משווקים מסופקים עם אחריות לתקופה של לא פחות משלוש שנים וכן אנו יכולים לדווח על פסי האטה שמותקנים במקומות עמוסי תנועה כבר מעל חמש שנים ועדין מתפקדים בצורה מושלמת. לאור הניסיון שרכשנו במהלך השנים אנו יודעים שיש לנו את היכולת ואת המוצרים המתאימים לכם ביותר כך שלקוח מגיע לאחר שנכווה ממוצר נחות ימצא אצלנו פתרון מתאים במחיר אטרקטיבי.

ניסיון ושירות מבחינתנו הם לא רק סיסמא אלא אבני הדרך והעקרונות עליהם חברתנו מושתת. נשמח להעמיד לרשותכם את הניסיון והמוצרים האיכותיים שלנו. צוות המשרד וסוכני השטח ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין.

סרטוני הדגמה לפסי האטה ועמידותם המשווקים בחברת ארבל שטראוס

נגן וידאו אודות פסי האטה מפלסטיק באישור מכון התקנים
נגן וידאו

ארבל שטראוס משווקת מגוון פסי האטה מודולריים העשויים מחומרים תרמופלאסטיים (PVC, PCC ) והמתאימים להגבלת מהירות נסיעה מ-10 ועד 50 קמ”ש.

המחיר של פס האטה משתנה בהתאם למהירות האטת הרכב. כמו כן המחיר משתנה בהתאם לארץ הייצור וחומר הגלם ממנו עשוי פס ההאטה. להצעת מחיר כנסו לאתר.

קל… ברור שפס האטה מפלסטיק עדיף. למידע נוסף כנסו לאתר.

מרבית פסי ההאטה המשווקים אצלנו, מגיעים עם 3 שנות אחריות.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

ארבל שטראוס