עמודי תור עם רצועה לשמירה על ארגון וסדר

כישראלים, בוודאי יצא לכם לשמוע לא פעם את המשפט: “אני, רק שאלה”! בין אם זה בתור בבנק, בדואר או בכל דלפק קבלה באשר הוא, הישראלים פשוט לא אוהבים לעמוד בתור! לכן, השמירה הברורה על התור היא דבר חשוב מאין כמוהו ליצירת סדר וניהול נכון של התורים. לצד מוצרים שונים לשמירה על תורים כגון, שילוט, סדרנים, מכונות להנפקת מספרים סידוריים, צגי וידאו וחיווי קולי מומלץ להשתמש גם בעמודי תור.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

אז מהו בעצם עמוד תור?

עמודי תור הם בעצם עמודים בעלי משקולת בבסיסם, אשר ניתן להזיזם ממקום למקום וכן וסדר אותם בתוואי התור הנדרש ליצירת “שביל” בו אנו רוצים שהאנשים יעמדו בתור בצורה מסודרת. בראש העמוד, מותקנת רצועה נגללת (באמצעות קפיץ) אשר באמצעותה ניתן לחבר בין העמודים ליצירת התוואי הרצוי. במידת הצורך באם רוצים לפתוח פתח למעבר בין עמודים, ניתן לבצע זאת בקלות ובמהירות. לעמודים מראה נקי ויוקרתי בציפוי ניקל מה שמאפשר את הצבתם במקומות מכובדים כגון, בתי מלון, שדות תעופה, בנקים ועוד…

עמודי תור – למי זה מיועד?

בין אם אתם מארגנים אירוע גדול בו יש צורך בכניסת קהל מסודרת למקום, או גישה לקופות או דוכני שירות ובין אם אתם גוף המקבל קהל על בסיס קבוע, ניהול התורים יעשה בצורה טובה יותר אם תשמשו בעמודי תור. מספר עמודי התור הנדרשים מותנים באורך התור הרצוי ובמספר התורים הנדרשים. אורך הרצועה המסופקת עם עמודי התור הינו 1.6 מטר ולכן המרווח המומלץ בין עמוד לעמוד הוא לא יותר מ 1.5 מטר וזאת כדי לא ליצור עומס על הרצועה.
את עמודי התור ניתן להציב על כל משטח, יציב ומפולס, והם מתאימים לשימוש בעיקר במקומות סגורים (לא לשימוש חיצוני). במידה ורוצים להשתמש בעמודי תור במקומות החשופים לפגעי מזג האוויר, ניתן להשתמש בעמודים עם משקולת וחיבור לשרשרת, העמידים בכל תנאי מזג אוויר. העמודים קלים לשינוע, תפעולם פשוט ואיכותם גבוהה, כך שניתן לעשות בהם שימוש לאורך שנים.

לסיכום

אם אתם זקוקים מסיבה כלשהי לנהל תור מסודר וברור, אין ספק שעמוד תור נירוסטה הוא הפתרון הנכון עבורכם. בחברת ארבל שטראוס תוכלו לרכוש עמוד תור ומוצרי בטיחות רבים נוספים באיכות ללא פשרות. למידע נוסף אתם מוזמנים לפנות לאחד מנציגי השירות שלנו שישמחו לענות על כל שאלה באדיבות ומקצועיות.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

ארבל שטראוס