הנגשה לנכים

המרחב הציבורי בישראל אינו סלחני כלפי בעלי מוגבלויות. נכים הנעים על כסאות גלגלים, מוגבלי תנועה ועיוורים, כל אלו מתקשים לנוע בבטחה במרחב הציבורי. חוק שוויון הזכויות לבעלי מוגבלויות, נועד להגן ולהקל על אנשים אלו ככל האפשר, על מנת שיוכלו לנוע בסביבה בנוחות, לחיות בעצמאות מרבית ובכבוד. חוק זה מחייב הנגשה לנכים בכל מקום ציבורי ואף במקומות פרטיים. אז איך אתה, כבעל עסק, יכול לדאוג ולוודא שהעסק שלך מותאם לחוק הנגישות? בחברת ארבל שטראוס אנו משווקים מגוון רחב של פתרונות נגישות לנכים.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

הנגשה לנכים - פס מוביל

תפקידו של פס מוביל הוא לסייע להולך רגל בעל מוגבלויות ראייה לצעוד במסלול מסוים בצורה בטוחה. מדובר ביריעה העשויה פוליאוריטן שעליה מובנים פסים מוגבהים יותר אשר אותם ניתן להרגיש בעזרת כף הרגל או בעזרת מקל הנחייה. ארבל שטראוס משווקת פס מוביל במידה של 30X60 ס”מ והוא מגיע בשלושה צבעים שחור / לבן / צהוב. בתחתית הפס המוביל ישנו דבק בוטילי דו צדדי ואיכותי לכן ניתן להדביק את הפס המוביל על גבי כל משטח חלק. בנוסף הפס המוביל עמיד בתנאי פנים, חוץ ובכל תנאי מזג האוויר. את הפסים המובילים לרוב נראה על מדרכות בקרבת מעברי חצייה או בכניסה לבניין עד למעלית או עד לדלפק הקבלה. מוצר נוסף שאנו משווקים והוא מוצר משלים לפס מוביל הוא משטח אזהרה.

הנגשה לנכים - משטח אזהרה

משטחי אזהרה לעיוורים לרוב נתקין בקצהו של שביל אשר בנוי מפס מוביל או לפני כל סכנה בדרך כגון מעבר חציה או שפת גרם מדרגות. תפקידו של משטח האזהרה הוא להתריע להולך הרגל שהוא מתקרב למקום שעליו לנקוט משנה זהירות. בדומה לפס מוביל, גם משטח האזהרה שארבל שטראוס משווקת עשוי פוליאוריטן. מידותיו של משטח האזהרה הוא 60X60 ס”מ. בצידו העליון של המשטח אזהרה מובנות גבשושיות קטנות שאותן הולך הרגל ירגיש כאשר יעמוד על המשטח. מצידו התחתון קיים אותו דבק בוטילי דו צדדי שקיים גם בפס המוביל, מה שהופך גם את משטחי האזהרה שאנו משווקים לעמידים לתנאי פנים, חוץ ולכל מזג אוויר שהוא.

סרטוני הדגמה של פסים מובילים וכפתורי אזהרה

נגן וידאו אודות פסים מובילים ממתכת
נגן וידאו אודות מסמרות נגישות

לסיכום

לחברתנו יש עוד מגוון פתרונות נגישות לנכים כגון כפתורי אזהרה, פסים נגד החלקה ועוד. חשוב לציין שכל מוצרי ההנגשה לנכים שאותם אנו משווקים נבדקו ואושרו על ידי מכון התקנים וכמובן שעומדים בתקנים של חוק הנגישות. למידע נוסף על מוצרים אלו, או מוצרי הנגשה לנכים אחרים, אנא צרו עמנו קשר ואחד מנציגי המכירות המקצועיים שלנו ישמחו לחזור אליכם ולייעץ לכם .

ארבל שטראוס משווקת מגוון פתרונות להנגשה כגון פסים מובילים, משטחי אזהרה, כפתורי אזהרה. לפרטים נוספים על מוצרי נגישות של ארבל שטראוס כנסו לאתר.

כן. בישראל קיים חוק שוויון זכויות שמטרתו היא לאפשר לבעלי המגבלויות והנכים לנוע חופשי בסביבה ציבורית כמו כל אדם אחר. לפרטים נוספים על הנגשה לנכים במקומות ציבוריים כנסו לאתר.

בהחלט כן. כל סוגי הפסים המובילים נמצאים כאן באתר.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

ארבל שטראוס