עמודי חניה גמישים – מאמר השוואתי

תפקידם של עמודי חניה גמישים, הוא לתחום או לסמן שטחים. היתרון הברור והבולט בעמודים אלו, הוא כמובן הגמישות שלהם אשר מקנה להם עמידות בפני דריסת כלי רכב. אך מה קורה כאשר העמודים הגמישים אינם באיכות גבוהה? בפעמים רבות, ללקוח אין את היכולת להבדיל מהו עמוד איכותי ומהו עמוד באיכות נמוכה.

חשוב להבין שלמראית עין מרבית העמודים הגמישים נראים אותו דבר, אך כמו במשפט הידוע “אין להסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו” זה נכון במיוחד כשמדובר בעמודים גמישים. אז כאמור למראית עין כלפי חוץ עמוד גמיש נראה כמו עמוד גמיש. אפילו שמקפלים את העמוד במעמד המכירה ומראים כמה העמוד גמיש וחוזר לצורתו המקורית, אין זו הוכחה לטיב המוצר ולעמידותו בתנאי חוץ לתקופה ממושכת.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

עמודי חניה גמישים

אז בכל זאת איך יודעים שהעמוד הגמיש אותו מציעים לכם הוא איכותי?

  1. מחיר: אם חברה מסוימת הציעה לכם עמוד חניה גמיש במחיר X נניח 100 ₪ וחברה אחרת הציעה לכם מחיר Y, נניח 30 ₪, ראו הוזהרתם. מחירם של עמודי חניה גמישים איכותיים נא בין 150 ל 200 ₪. כמובן שקיימים גם עמודים במחירים אחרים החל מ 50 ₪, אך אין מדובר באותו המוצר!!!
  2. יצרן: וודאו שהעמוד אותו אתם רוכשים הוא של יצרן מוכר. ארבל שטראוס מייבאת את המותג EVELUX לישראל מזה מספר שנים. EVELUX הינה יצרנית מובילת דעה, ופיתוחיה הם מקור השראה וחיקוי ליצרנים מתחרים. העמודים הגמישים המקוריים של EVELUX!!! כל היתר הם חיקויים!!! בשוק הישראלי קיימים יבואנים שמהיאים מותגים כמו HUSTON ZEPELIN ועוד, שמחירים נמוך משמעותית וכמובן שהאיכות בהתאם.
  3. חומר גלם: עמוד גמיש איכותי יהיה עשוי מפוליאוריטן טהור!!! תבקשו לראות אסמכתא מהיבואן שאכן מוכרים לכם כזה. אנו יודעים לספר שהעמודים המתחרים של עמודים שאינם מיוצרים על ידי EVELUX אינם עשויים פוליאוריטן טהור אלא מכילים אחוז מסוים של פוליאוריטן והיתר זה חומרים אחרים… המחיר? בהתאם כמובן.
  4. משקל: בעולם הפלסטיק מה שמשפיע על איכות המוצר הוא לא רק חומר הגלם אלא גם המשקל של המוצר (בהנחה ומדובר בחומרי גלם זהים כמובן) עמוד מחומר גלם איכותי במשקל גבוה יהיה יקר יותר מעמוד מחומר גלם זהה במשקל נמוך יותר בהתאמה.

דוגמאות לעמודי חניה גמישים של המתחרים

סרטוני הדגמה לעמידות עמודים גמישים והתקנתם

נגן וידאו אודות עמידות עמודים גמישים
נגן וידאו אודות התקנת עמודים גמישים

אז מה אנחנו מציעים?

ראשית, אין להתפתות למחיר. במידה ואתם מחפשים עמוד גמיש איכותי, כאמור המוצרים הזולים בשוק הם באיכות נמוכה!!! היצרן EVELUX אותו חברתנו מייבאת לישראל מכירה היטב את התחרות העולמית והחיקויים שבשוק ומיהרה לתת מענה למוצרים שהעתיקו ממנה. המענה מתבטא בסדרות שונות של עמודים גמישים שונים, לפי חומרי גלם ומשקל.

הצעתנו הטובה ביותר היא שתשוו תפוח לתפוח כי יש הרבה “פירות” שם בחוץ ואתם בקלות יכולים לרכוש תפוח רקוב…

חברתנו יודעת להציע 4 רמות של עמודים גמישים מהרמה הנמוכה ביותר ועד למוצרי פרימיום.

מבין המוצרים ניתן למצוא עמודים גמישים מסדרת הפרימיום האיכותית ביותר, אחריה מגיעה סדרת ה ECONOMY המציגה עמודים איכותיים במחיר משתלם ולבסוף את סדרת העמודים המוזלים המכילה 2 דגמים המקבילים למוצרים של היבואנים / היצרנים המתחרים.

בתמונות מטה תוכלו להתרשם מעמודים של יבואן מתחרה שמחירם נמוך, אך את האיכות אתם יכולים לאמוד בעצמכם.

בכל שאלה ועזרה הנוגעת לעמודי פלסטיק לחניה אנחנו כאן כדי לייעץ. אנו מתחייבים להציע לכם את המוצר המתאים לכם ביותר ובמחיר המשתלם ביותר. רק שלא תעשו סלט פירות

ארבל שטראוס משוקת מגוון רחב של עמודים גמישים לחניה, אם אתם שואלים מה הכי טוב, אז ללא ספק עמודים גמישים “פרימיום” הם הסוג המומלץ ביותר. רוצים עוד מידע על עמודים גמישים? כנסו לאתר.

שאלת המחיר תלויה בסוג העמוד ובכמות הרכישה. לקבלת מידע נוסף, כנסו לאתר או צרו אתנו קשר.

כן בהחלט. לארבל שטראוס יש צוותי התקנות ואנו מבצעים התקנות בכל הארץ.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

ארבל שטראוס