עמוד חניה מתקפל גמיש לתיחום שטחים בחניונים

כאשר אנו חושבים על תיחום שטח בחניון לצורך: סימון נתיבים להולכי רגל, הפרדה בין נתיבים, סימון פתחי מחסנים, או לתיחום חניית רכב שירות או חניית אופנועים, לרוב נשתמש בעמוד חניה מתקפל גמיש. קיימים מגוון עמודים גמישים בגבהים שונים ובאיכויות שונות בהתאמה לכל צורך.

החומר האלסטי ממנו עשוי העמוד הגמיש (פוליאוריטן), הופך אותו לאידיאלי לשימושים רבים וזאת מפני שהעמודים עמידים בפני דריסה – כלומר לא נגרם להם נזק לאחר דריסת רכב והם אינם גורמים נזק לרכב הדורס או למשטח עליהם הם מותקנים. בנוסף צבעם ניגודי ובולט והם מצויידים במחזירי אור, דבר המבטיח שהם יבלטו בכל תנאי ראות. בנוסף, עמודים גמישים עמידים בכל תנאי מזג אוויר.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

יתרונות השימוש בעמוד חניה מתקפל גמיש

שלא כמו עמודי חסימה או עמודי סימון ניידים, עמוד חניה מתקפל גמיש מאפשר דריסה שלו על ידי רכבים בעת הצורך. החשיבות בתכונות הגמישות של העמוד הגמיש באה לידי ביטוי כאשר אנו בוחנים את צורכי החניון לדוגמא:

בואו ניקח מקרה בו אנו מעוניינים לתחום שטח של חניית רכב שירות בחניון. אנו לא נרצה עמודי סימון ניידים, שכן הם ניתנים להזזה ועל כן אינם מבטיחים את שמירת החנייה. וכן סימון תא חניה בעמודי חסימה קשיחים גם הוא לא אידיאלי שכן רכבים עלולים להתנגש בהם ולגרום נזק לעמודים ולרכב עצמו. סימון תא החניה של רכב השירות על ידי עמודים גמישים יבטיח סימון ברור שהאזור המסומן מיועד לחניית רכב החירום מבלי שיהיה סיכוי שמי מהרכבים בחניון יפגע מעמודים שאינם גמישים.

דוגמא נוספת לשימוש בעמודים גמישים לתיחום הוא בחניית אופנועים ואופניים. רגליהם של רוכבי אופניים ואופנועים חשופות. שימוש בעמודי חסימה קשיחים אומנם יעיל מבחינת תיחום שטח החניה המוגדר לאופנועים אך בעת כניסת רוכב אופנוע או אופניים לשטח, רגליו עלולות להיפגע מעמוד החסימה הקשיח. באם שטח החניה לאופנועים יתוחם בעמודים גמישים גם אם רוכב האופנוע פגע בטעות ברגלו בעמוד החסימה, לא יגרם לו כל נזק שכן העמוד יתקפל ויחזור למקומו.

כמו מרבית מוצרי הבטיחות אותם חברתנו משווקת, באמצעות מתאם ייעודי או בחלק מהדגמים באמצעות תבריג אינטגרלי בראש עמוד חניה מתקפל גמיש ניתן להרכיב מוצרים בטיחות נלווים כגון שרשרת פלסטיק, שילוט מודולרי, נצנץ סולרי ועוד…

התקנה ותחזוקה

התקנת עמוד גמיש הינה קלה ופשוטה:

  1. יש למקם את העמוד במיקום הרצוי ולקדוח דרך החורים שבבסיס העמוד חורי סימון.
  2. יש להזיז את העמוד ולקדוח בקוטר המתאים בהתאם לאביזר החיבור הנבחר.
  3. יש לנקות את אבק הקידוח, למקם את העמוד מעל החורים, להכניס את אביזר החיבור הנבחר דרך החורים ולהדק את העמוד למקומו.
  4. חברתנו גם מספקת שירותי התקנה בתשלום במידת הצורך.

לא אחת עולה השאלה, האם ניתן להשתמש בעמוד גמיש בתור מחסום חניה, כלומר להעמיד אותו בכניסה לחניה ושרכב ידרוס אותו בכניסה והיציאה מהחניה.
התשובה היא חד משמעית לא! חשוב להבין, שעמוד חניה גמיש מתקפל אינו מיועד ואינו עמיד בפני דריסות חוזרות ונשנות על בסיס יומיומי. מצב של דריסה יומיומית מכוונת, יקצר משמעותית את אורך חייו של העמוד. בנוסף, אין להישען על העמוד, שכן הוא גמיש ואינו יכול להחזיק כובד ומשקל הנשענים כנגדו, לכן מומלץ תמיד ליידע ע”י שלט מתאים כי אין להישען על העמוד.

סרטוני הדגמה לעמידות עמודים גמישים והתקנתם

נגן וידאו אודות עמידות עמודים גמישים
נגן וידאו אודות התקנת עמודים גמישים

לסיכום

לעמוד הגמיש יתרונות רבים בשימוש בחניונים וללא ספק זהו מוצר בטיחות הכרחי לשמירה על הסדר, כמו גם על נראות החניון.
אצלנו בארבל שטראוס תוכלו למצוא מגוון רחב של עמודים גמישים המיועדים למגוון צרכים. תוכלו להתייעץ עם אחד מאנשי המכירות שלנו שישמחו לייעץ ולהמליץ על המוצר הנכון ביותר עבורכם.

ארבל שטראוס משוקת מגוון רחב של עמודים מתקפלים גמישים לחניה. אם אתם שואל מה הכי מתאים לחניה, אז ללא ספק עמודים גמישים מסוג “פרימיום” הם הסוג המומלץ ביותר. רוצים עוד מידע על עמודים גמישים, כנסו לאתר.

ארבל שטראוס משווקת מגוון רחב של עמודי חניה גמישים, מחיר של עמוד חניה מתקפל גמיש משתנה בהתאם לחומר הגלם ממנו עשוי העמוד, כמו גם כמות ההזמנה. למחירים ומידע נוסף כנסו לאתר.

בוודאי. לארבל שטראוס יש צוותי התקנות ואנו מבצעים התקנות בכל הארץ.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

ארבל שטראוס