עמודי פלסטיק לחניה

עמודי פלסטיק לחניה הם בעצם עמודים גמישים העשויים מחומר פלסטיק גמיש המיועדים להתקנה בחניונים לצורך סימון ותיחום כאשר לעמודים אלו יתרון בגמישותם היודעת לספוג דריסות ופגיעות מבלי שיגרם נזק לעמוד או לרכב הפוגע.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מבולבלים? לא יודעים באיזה עמוד לבחור?

התשובה היא שאין תשובה אחת חד משמעית. כפי שהוסבר לכל סדרה היתרונות שלה. לפני בחירת עמוד גמיש לחניון ראשית יש להגדיר את הגובה הנדרש ולהבין את כמות החשיפה של העמוד לפגיעות. באם דרגת הפגיעות הצפויה היא גבוהה אז סדרת הפרימיום תהיה המומלצת ביותר ובהתאמה ככל שדרגת הפגיעות הצפויה תהיה נמוכה יותר, כך ניתן יהיה “להתפשר” על עמידות העמוד ולחסוך בעלויות. בכל מקרה צוות המכירות המנוסה שלנו וסוכני השטח ישמחו לעזור לכם לאפיין את המוצר המתאים לכם ביותר.

מהם הדגמים של עמודי פלסטיק לחניה

חברת ארבל שטראוס משווקת סוגים ודגמים שונים של עמודי פלסטיק לחניה השונים זה מזה בעמידותם, מידותיהם ויכולת הספיגה שלהם אל מול פגיעות ודריסות.

כל עמודי הפלסטיק לחניה אותם חברתנו משווקת הם בעלי מחזירי אור ולהגברת נראותם בתנאי חשיכה ובנוסף בראש העמודים ניתן להוסיף אבירי בטיחות כגון תמרורים, שרשרת פלסטיק או נצנץ סולארי באמצעות תבריג אינטגרלי הנמצא בראש העמוד (בדגמים מסוימים) או באמצעות מתאם ייעודי.

סדרת הפרימיום – העמודים בסדרה זו הינם העמודים האיכותיים והעמידים ביותר בקטגוריה וגם בהשוואה למוצרים מתחרים של יצרנים אחרים. העמודים עשויים תרכובת פוליאוריטן טהור המקנה להם את עמידותם וגמישותם. בסדרה זו ניתן לבחור מבין ארבע גבהים 30 – 45 – 75 – 100 ס”מ. כדי להתקין על עמודים אלו אביזרי בטיחות נוספים יש להשתמש במתאם.

סדרת האקונומי – סדרה זו היא מציעה עמודים גמישים באיכות טובה ובמחיר אטרקטיבי. חומר הגלם מהם עשויים העמודים בסדרה זו זהה לסדרת הפרימיום וההבדל העיקר הוא בכמות חומר הגלם (המשקל) לעמודים גמישים אלו דופן דקה יותר וכן בסיס קטן במעט ולכן מחירם נמוך יותר מבלי להתפשר הרבה באיכות. יתרון נוסף לעמודים אלו הוא בזה שהם מצוידים בתבריג אינטגרלי בראשם לצורך אביזרי בטיחות נוספים מבלי שיידרש לכך מתאם בעלות נוספת. בסדרה זו ניתן לבחור מבין 2 גבהים 45 – 75 ס”מ.

עמודים מוזלים – סדרת עמודי פלסטיק לחניה מוזלים יוצרה כדי לתת מענה ללקוחות המחפשים מוצר זול ובעיקר כדי להתמודד עם התחרות בשוק המציעה עמודים גמישים במחירים נמוכים. כאמור ניתן למצוא בשוק עמודים גמישים שנראים איכותיים במחיר נמוך אך מחירם הנמוך נובע בעיקר משימוש בחומרי גלם נחותים המשפיעים על עמידות העמוד לאורך זמן. על פי כן באם העמוד הגמיש אשר ברצונכם לרכוש אינו מיועד להתקנה במקום בו קיימת תנועה ערה, הבחירה בעמוד פלסטיק לחניה מסדרה זו יכולה להתאים. בסדרה זו ניתן לבחור מבין 2 גבהים 45 – 75 ס”מ וכן גם העמודים בסדרה זו מצוידים בתבריג אינטגרלי להתקנת אביזרי בטיחות בראשם.

סרטוני הדגמה לעמידות עמודים גמישים והתקנתם

נגן וידאו אודות עמידות עמודים גמישים
נגן וידאו אודות התקנת עמודים גמישים

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

ארבל שטראוס משוקת מגוון רחב של עמודי פלסטיק לחניה, אם אתם שואל מה הכי מתאים לחניה, אז ללא ספק עמודי פלסטיק מסוג “פרימיום” הם הסוג המומלץ ביותר. רוצים עוד מידע על עמודי פלסטיק לחניה כנסו לאתר.

כן בהחלט. עמוד פלסטיק לחניה מסדרת פרימיום שהוא גם המומלץ ביותר מגיע עם אחריות לשנה.

בוודאי. באתר תוכלו למצוא הוראות התקנה למרבית המוצרים, לרבות לעמודי פלסטיק לחניה.

ארבל שטראוס