טליה אבידן

ראיון אישי עם טליה אבידן - מתאמת הפצת משלוחים ללקוחות

ישבנו לשיחה עם טליה שלנו, כדי להבין קצת יותר מה תפקידה בחברה וכדי לתת גם לכם הזדמנות להכיר אותה.

טליה, מתי התחלת לעבוד בחברה?

התחלתי לעבוד בחברה ביולי 2019

מה הגדרת התפקיד שלך?

מתאמת משלוחים ולוגיסטיקה. אני אחראית על כל נושא הפצת הזמנות ללקוחות, איסוף סחורה מספקים וטיפול בלקוחות שמגיעים למשרד לאיסוף עצמי של סחורה.

כל סחורה שיש להפיץ ללקוח באמצעות משלוח או לקוח שמגיע לאסוף סחורה היא באחריותי. אני אחראית כל ההליך החל מהזמנת איסוף הסחורה, הפקת הברקוד למשלוח, העברת ההזמנה למחסן ובמידה ויש תקלות, אני מתפעלת אותם בזמן אמת. בנוסף, לקוחות שמגיעים למשרד לאסוף סחורה, מגיעים אלי ואני מטפלת בהם עד שהם יוצאים עם ההזמנה במלואה לשביעות רצונם.

מלבד הטיפול בהפצה, אני אחראית על איסוף שקים מהלקוחות, הקלדה ומעקב אחר אישורי תשלום, טיפול רוחבי במערכות מסחר אלקטרוני, ניפנדו וסטורנקסט והזמנת איסוף סחורות מספקים שלנו. כל מה שקשור בהנעת סחורות בתוך הארץ עובר דרכי.

מה המורכבות הכי גדולה בעבודה שלך?

ישנם מספר פרמטרים למורכבות העבודה, לדוגמה: כאשר לקוח לא זמין ונהג עם משאית חוסם את הכביש ואני מתעקשת לספק את הסחורה ללקוח.

מורכבות נוספת, כאשר נהג מגיע והלקוח מבקש לשנות את ההזמנה או לשנות מיקום אספקה מסיבה כזאת או אחרת.

ישנם סוגים של הזמנות שהתשלום הוא במועד קבלת הסחורה ולעיתים הצ’קים אינם מוכנים בעת הגעתו של הנהג וכיו”ב.

בכל המקרים המורכבים אני מנסה לפתור זאת עצמאית במחלקה שלנו בגישור בין הנהג ללקוח. במידת הצורך אם אני לא מצליחה, אני מערבת את אנשי המכירות, על מנת לפתור את הסוגייה בצורה מהירה והטובה ביותר עבור הלקוח.

כשלקוח מרוצה, הוא חוזר שוב ושוב ואף מביא לקוחות נוספים. זו המטרה וזו רמת השירות במחלקת לוגיסטיקה.

חשוב לי לציין שתקלות כמעט ואינן קורות. במרבית המקרים כל המשלוחים מבוצעים בצורה חלקה ולשביעות רצון הלקוח ואף חוזרים אלינו ומודים על השירות המהיר, האדיבות, הסבלנות והסובלנות.

שמשלוח עובר חלק מנקודה א לנקודה ב וכולם מרוצים סימן שהצלחנו!

אני תמיד משתדלת לעשות את עבודתי במקצוענות, שירותיות ואדיבות, לשם מילוי דרישת הלקוח ולשביעות רצונו המלאה.

מול מי את עובדת בתוך החברה?

אני עובדת מול מנהלי החברה, כל אנשי המכירות, מחלקת הנה”ח וכמובן מחלקת לוגיסטיקה.

מה את אוהבת בעבודה שלך?

העבודה שלי דינמית כל יום לא דומה למשנהו מתחילים את היום ולא תמיד יודעים איך יסתיים. האחריות שלי לפתור את הבעיות און ליין במקום בצורה מקצועית אדיבה ולשביעות רצון הלקוח.

עם איזה רקע את מגיעה לתחום הזה?

הגעתי מתחום של שיווק בינלאומי (MARCOM) ומשאבי אנוש.

אני יכולה לומר היום בלב שלם שאני אוהבת את העבודה שלי, את האנשים, המקום עצמו מרגיש כמו משפחה.

במיוחד בימים טרופים אלו שאנו נמצאים בהם היום, הדברים הללו אינם מובנים מאליהם ובכלל, בעיני זה חשוב מאוד ונותן מוטיבציה להתקדם ולצמוח בחברה עצמה ולתרום להצלחתה, בעיקר כאשר מקבלים הערכה מהממונים.

ליצירת קשר עם טליה אבידן:

אימייל : dist@arbelstrauss.com 
טלפון : 04-9113499 שלוחה 2

רונית שליין

ראיון אישי עם רונית שליין – מתאמת לוגיסטית

ישבנו עם רונית לראיון קצר, כדי להכיר לכם אותה טוב יותר, והרי התוצאה 🙂

רונית, כמה זמן את עובדת בחברה?

אני עובדת בחברה 3.5 שנים בערך.

מה הגדרת תפקידך?

בהגדרת התפקיד שלי, אני מתאמת לוגיסטית, שזה אומר שאני אחראית על כל נושא ההתקנות בחברה, החל מהגעת ההזמנה ממחלקת המכירות אלינו, למחלקת לוגיסטיקה, ועד להתקנה בפועל לשביעות רצון הלקוח.

כמה התקנות את מתאמת ביום?

אני מוציאה בממוצע ביום, שניים או שלושה צוותי התקנה. יחד עם זאת, זה מורכב, יכולה לצאת התקנה אחת שתופסת את כל היום, יכולות לצאת התקנות סימולטניות שמתבצעות בכמה מוקדים, התקנות של חצי שעה והתקנות שנמשכות ארבעה ימים, אז הממוצע הוא לא מחייב ומשתנה ברמה היומית כמעט.

מה המורכבות הכי גדולה בעבודה שלך?

המורכבות הגדולה ביותר קורית כאשר הלקוח מבטל הזמנה במעמד קבלת הסחורה. אני יכולה לומר שזה נדיר וכמעט לא קורה, לרוב, ההתקנות מבוצעות בצורה חלקה. אז לעיתים אני נתקלת במצב כזה וזה דורש התייחסות מורכבת יותר.

ומה עושים במצב כזה?

באותו רגע מערבים את כל הנוגעים בדבר, על מנת שנוכל לפתור את הבעיה בצורה המקצועית והטובה ביותר, כך שבסופו של דבר, הלקוח יהיה מרוצה. זה אומר שנוצר קשר עם מחלקת המכירות, הלוגיסטיקה, הנהלת החשבונות וכן, גם עמרי ועפרי מעורבים בזה במידת הצורך.

מול מי את עובדת בתוך החברה?

אני עובדת מול כל אנשי המכירות, כל המתקינים, מחלקת לוגיסטיקה ומחלקת הנהלת חשבונות.

מה את אוהבת בעבודה שלך?

העבודה שלי מציבה בפניי כל יום אתגר חדש. אני מתחילה את היום ולא יודעת איך הוא יסתיים. העבודה היא אונליין, הכל קורה בזמן אמת, והאחריות שלי, היא לדאוג שהכל יעבוד כמו שצריך.

עם איזה רקע את מגיעה לתחום הזה?

לפני שהגעתי לארבל שטראוס, לא עסקתי בתחום הזה בכלל, אבל, אני יכולה לומר בלב שלם, שאני אוהבת את העבודה שלי. אני מוצאת בה סיפוק, עניין והערכה, ואלו דברים שאינם מובנים מאיליהם.

ליצירת קשר עם רונית שליין:

ronit@arbelstrauss.com

04-9113418 שלוחה 2

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

אופק אלמוג

ראיון אישי עם אופק אלמוג – אחראית הפצה, משלוחים ואסופים עצמיים

ישבנו עם אופק לראיון קצר, כדי להכיר לכם אותה טוב יותר, והרי התוצאה 🙂

אופק, כמה זמן את עובדת בחברה?

אני עובדת בחברה תשעה חודשים.

מה הגדרת תפקידך?

אחראית על המשלוחים בחברה, מחבילות ועד משטחים, אחראית על הלקוחות שבאים לאסוף עצמאית את הסחורה, מכינה את החשבוניות…

כמה משלוחים ביום עוברים דרכך?

הרבה מאוד! חלק ניכר מהלקוחות שלנו מקבלים את הסחורה במשלוח. נכון, יש גם איסופים עצמיים, אבל לרוב, אחרי שהלקוח מזמין את המוצר, הוא נארז ונשלח על ידינו במשלוח.

יש הבדל בין סוגי המשלוחים?

כן, משלוח גדול הוא בדרך כלל משלוח מהיום למחר, על אף שאנחנו מתחייבים על שישה ימי עסקים, אנחנו נוהגים להעביר הזמנות גדולות במהירות רבה יותר וזה דורש זמינות יותר גבוהה של מקבלי הסחורה ושלנו, במקרה הזה, האחריות שלי היא על הדאגה לזמינות הלקוח, לתשלום, לתקשורת בין חברת השליחויות למקבל הסחורה. הקשר והסנכרון בין כל הגורמים הוא קריטי כדי למזער תקלות ובעיות.

מה המורכבות הכי גדולה בעבודה שלך?

זה תלוי, יש דברים לכאורה פשוטים כמו לקוח שלא עונה, אבל לעיתים הלקוח לא עונה מספר ימים ואז זה עלול ליצור בעיות. לעיתים אני נתקלת במצבים בהם הסחורה הולכת לאיבוד והלקוח מתקשר ושואל איפה הסחורה…

ומה עושים במצב כזה?

קודם כל אני יוצרת קשר מול חברת השליחויות, הם מחפשים אצלם עד שמתקבלת תשובה “איבדנו” או “מצאנו”. במקרים האלו אני מערבת את מנהלי החברה שקובעים איך מתקדמים קדימה. לשמחתי, זה לא קורה הרבה, אבל זה בהחלט משהו שיכול לקרות ואז, תפקידי הוא לטפל בזה במהירות וביעילות ככל שניתן.

מול מי את עובדת בתוך החברה?

זה אחד הדברים שאני יותר אוהבת בעבודה שלי, התקשורת מול מספר רב של גורמים בחברה. אני כמו חוט מקשר, מפני שלמשל, אם לאחד מאנשי המכירות יש לקוח או לקוחה עם זמן מוגדר ספיציפית לקבלת המשלוח, או כשיש משלוח דחוף שחייב לצאת היום, גם כשהשעה של המשלוחים הסתיימה, אז כמובן התקשורת היא ביני לבין אנשי המכירות. עוד מחלקה מולה אני בתקשורת תמידית, היא מחלקת הנהלת החשבונות, מול דניאלה. דניאלה צריכה לקבל את התשובות שלה, על מה יצאו חשבוניות? מתי מתקבלים הצ’קים? למה התשלום הוא לתאריך כזה ולא כזה? אני ממש האמצע של כל התהליכים בחברה. אני אולי נראית רגועה, אבל אופי התפקיד שלי מצריך תקשורת רצופה עם המון גורמים במקביל.

אופק, איפה את רואה את עצמך בעוד שנה?

אני רואה את עצמי ממשיכה לעסוק בחברה בתחום בו אני עוסקת היום, רק עם יותר אחריות.

ליצירת קשר עם אופק אלמוג:

אופק אלמוג 04-9113444 שלוחה 1 ofek@arbelstrauss.com

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

עינב כהן

ראיון אישי עם עינב כהן – מחלקת הנהלת חשבונות, גבייה

ישבנו עם עינב לראיון קצר, כדי להכיר לכם אותה טוב יותר, והרי התוצאה 🙂

עינב, כמה זמן את עובדת בחברה?

אני עובדת בארבל שטראוס קרוב לשנתיים.

מה הגדרת תפקידך?

אני עוסקת בגבייה, אני צריכה לוודא שהחשבונית הגיעה ללקוח, לבדוק מה סטטוס החשבונית, לבדוק שזמן הפירעון תואם ועוד… בעצם אני אחראית על כל מה שקורה מרגע הפקת החשבונית ועד לתשלום הסופי.

עם כמה לקוחות את עובדת?

אני עובדת עם רוב לקוחות החברה. כל אותם לקוחות שמשלמים לנו לא במעמד קבלת הסחורה. אלו שמשלמים בעת קבלת הסחורה, עוברים דרך מחלקת לוגיסטיקה.

מה סוג הלקוחות המועדף עליך?

כל הלקוחות הגדולים. אלו לקוחות שאני מתעכדנת בסטטוס חשבונית שלהם מול פורטל (ניפנדו או סוטרנקס) וכך כל ההתנהלות של סטטוס חשבונית ותשלום החשבונית נעשה ישירות מול הפורטל וזה מאוד מסודר ומעודכן וכך אין צורך לדבר עם הלקוחות.

מה המורכבות הכי גדולה בעבודה שלך?

להיות במעקב אחרי כל המשלוחים / צ’קים. “להציק” ללקוחות שיאשרו את החשבוניות.

מה את אוהבת בעבודה שלך?

אני מאוד אוהבת את העבודה בארבל שטראוס, בעיקר בזכות האנשים, האווירה, ואת דניאלה, המנהלת שלי. אני כל בוקר מגיעה לעבודה עם חיוך על הפנים.

עם איזה רקע את מגיעה לתחום הזה?

לא הגעתי לארבל שטראוס עם רקע בהנהלת חשבונות. לפני כן עבדתי בשירות לקוחות ובעבודות אדמינסטרטיביות, כשהגעתי דניאלה העבירה לי חפיפה ולימדה אותי כל דבר ממש מהבסיס שלו.

עינב, איפה את רואה את עצמך בעוד שנה?

אני רואה את עצמי פה, בארבל שטראוס, צמודה לדניאלה ממשיכה להגיע כל בוקר עם חיוך.

ליצירת קשר עם עינב כהן:

einav@arbelstrauss.com

04-9113418 שלוחה 3

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

שרון פרס

ראיון אישי עם שרון פרס – אשת המכירות הוותיקה של ארבל שטראוס

ישבנו עם שרון לראיון קצר, כדי להכיר לכם אותה טוב יותר, והרי התוצאה 🙂

שרון, כמה זמן את עובדת בחברה?

התחלתי לעבוד בחברה בשנת 2012, כאשר הייתי מהעובדות הראשונות בחברה. באותה תקופה היינו חברה קטנה, כמעט רק אני, עמרי ועפרי במשרד קטן בחיבת ציון. היום המצב שונה, אנחנו כבר הרבה יותר עובדים, אבל אני עדיין מרגישה שזה כמו משפחה כאן…

מה הגדרת תפקידך?

שיווק ומכירות.

עם כמה לקוחות את עובדת?

המון! אני חושבת שיש לי את אחד מתיקי הלקוחות הגדולים במשרד, בגלל הוותק שיש לי. יש לי גם לקוחות מזדמנים וגם לקוחות קבועים. תיק לקוחות מאוד גדול ומגוון.

מה המוצר שאת הכי אוהבת למכור?

פסי האטה ושומרי חניה. שומר חניה, מפני שהמכירה שלהם היא יחסית פשוטה, מפני שביחס לשוק, המוצר הוא באמת טוב והמחיר שלנו מאוד אטרקטיבי. זה נחמד כי זו מכירה קלה שתמיד הלקוחות יוצאים מרוצים! אין יותר מידי מקום להסתבכויות…
בנוסף, אני מאוד אוהבת למכור פסי האטה כי זה מאתגר יותר. זו מכירה יותר מורכבת, כי קיים צורך לעבור עם הלקוח תהליך ארוך יותר, של אפיון המוצר וכמויות ולעיתים אף עולה צורך לשלוח סוכן שטח לסיור ואז אנו עובדים בשיתוף של המשרד וסוכני השטח.

אלו מוצרים יש בארבל שטראוס שהם פחות מוכרים, אבל את מאמינה שהלקוחות צריכים להכיר יותר?

את הביתנים לשומר כמובן. זה מוצר חדש אצלנו שעדיין לא מוכר לחלק ניכר מחוג לקוחותינו. אני רואה התקדמות כל חודש וזה מאוד מספק. משיחות עם לקוחות אני מבינה שהמחירים שלנו מאוד אטרקטיביים ביחס לרמת האיכות הגבוהה של הביתנים וכן ביחס למתחרים.

מהו סוג הלקוחות המועדף עליך?

הלקוחות הקבועים שלי. הלקוחות הקבועים שלי ואני נמצאים ברמה של מעבר ליחסי מוכר – לקוח, זה כבר ברמה החברית. חלקם לקוחות של 6 שנים! יחס חם ואישי זה משהו שמושרש אצלנו בחברה וכצוות אנו דואגים לשמר.

מה הייתה המכירה הכי מורכבת שעשית?

הייתה לי מכירה מאוד מורכבת של 100 מטר פס האטה אשר ממש הייתי צריכה להילחם עליה. הלקוח היה לקוח מזדמן שהגיע אלינו דרך האינטרנט עם צרכים מאוד ספציפיים. בתהליך המכירה הרגשתי מספר פעמים שאני מאבדת אותו לטובת הצעות זולות שקיבל ממתחרים, אך לא וויתרתי. הכיף הגדול היה שבסופו של תהליך הוא קנה ממני אפילו שההצעה שנתנו הייתה יותר גבוהה. אני בטוחה שהוא רכש ממני כי קיבל יחס אישי ומקצועי והוא הרגיש שיש על מי לסמוך! כיום הלקוח הפך להיות לקוח קבוע.

מה את אוהבת בעבודה בארבל שטראוס?

קודם כל, שאחרי 6 שנים, אני עדיין קמה בבוקר וכיף לי לבוא לעבודה וזה לא משהו מובן מאליו. חוץ מזה, הדינמיות. כל יום הוא יום אחר ושונה מקודמו, עם אתגרים אחרים ופתרונות אחרים ולמידה. אני כל הזמן לומדת פה.

איפה את רואה את עצמך בעוד שנה מהיום?

עדיין בארבל שטראוס, עם עוד תחומי אחריות, כי מה לעשות, מכירות זה תחום שוחק. אני מדמיינת שבעוד כמה שנים, החברה תגדל ויהיה צורך במחלקת הדרכה ואני אעביר את כל העובדים החדשים התלמדות. אני מצפה לגדול ולצמוח עם החברה, כי מה לעשות, אני מרגישה שארבל שטראוס היא גם הבייבי שלי, במובן מסוים גדלתי והתפתחתי יחד עם החברה ואני מקווה להמשיך בדרך הזאת עוד שנים רבות.

ליצירת קשר עם שרון פרס:

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

אמיר דניאל

ראיון אישי עם אמיר דניאל – איש מכירות שטח בארבל שטראוס

ישבנו עם אמיר לראיון קצר, כדי להכיר לכם אותו טוב יותר, והרי התוצאה 🙂

אמיר, כמה זמן אתה עובד בחברה?

אני עובד בחברה מינואר 2014.

מה הגדרת תפקידך?

אני סוכן שטח המתמחה בלקוחות עסקיים.

עם כמה לקוחות אתה עובד?

תיק הלקוחות של מונה כ-80 לקוחות, ביניהן חברות גדולות בעלות מספר אתרים וכן לקוחות עסקיים, מפעלים ומרכזים לוגיסטיים.

מה המוצר הכי נמכר אצלך?

ללא ספק, המוצר שאני מוכר הכי הרבה הוא פסי האטה, וזאת הרבה בגלל אופי הלקוחות איתם אני עובד. ללקוחות עסקיים לרוב יהיה צורך במוצרים הבסיסיים שלנו כמו מראות פנורמיות, מעצורי חניה, עמודים גמישים ועוד, אבל ללא ספק, פסי האטה על כל גווניהם נמכרים אצלי הכי הרבה.

מה המוצר שאתה הכי אוהב למכור?

האמת היא שאין לי העדפה מיוחדת, אני אוהב לדעת שאני נותן פתרונות טובים ללקוח, זה חשוב לי יותר מלמכור מוצר מסוים. אם הלקוח מציג בעיה ואני יודע לפתור לו אותה ואני גם יודע לייצר איזה ערך מוסף כמו הצלת חיי אדם או ערך כספי כמו מניעת נזקים בחברה, זה מהווה מבחינתי סיפוק.

אלו מוצרים יש בארבל שטראוס שהם פחות מוכרים, אבל אתה מאמין שהלקוחות צריכים להכיר יותר?

אינטרקלמפ, השימוש במחברי אינטרקלמפ אינו מוכר בשוק הישראלי וזה חבל מפני שמחברי אינטרקלמפ יכולים להוות פתרון לכל כך הרבה דברים. מוצר נוסף הוא כמובן SLOW STOP שהכנסנו לארץ ולדעתי אין היום פתרון יעיל, חזק ומהימן יותר מעמודי ההגנה האלו כפתרון להגנה על מכשור וחיי אדם במר”לוגים ובמפעלים.

מהו סוג הלקוחות המועדף עליך?

ללא ספק, סוג הלקוחות המועדף עליי הוא העסקי והמסחרי. לא שחלילה אני לא נהנה לעבוד עם המגזר הפרטי, אבל הלקוח העסקי לרוב ידע להציג נכון יותר את הצרכים שלו ויהיה פתוח להקשיב לפתרונות המוצעים לו וידע להעריך את הפתרון המוצע לו. זה מחזיר אותי לשאלה ששאלת על המוצר שאני הכי אוהב למכור, אני חושב שמה שאמרתי שם עונה גם על הסיבה בגללה אני מעדיף לעבוד עם לקוחות עסקיים.

מה הייתה המכירה הכי מורכבת שעשית?

במכירה יש המון סוגים של מורכבויות. מכירה של שומרי חניה לוועד בית יכולה להיות מורכבת כמו מכירה של 180 מעצורי חניה לבעל חניון, יחד עם זאת, הדבר שאני מוצא שהוא הכי מורכב הוא להציג באופן ברור שלא משתמע לשני פנים מה היתרון התחרותי שלנו שלא ניתן להשיג אותו במקומות אחרים – זה הדבר הכי מסובך! אם הצלחת להשיג את זה, לרוב, הצלחת לסגור את העסקה. בחברה אנחנו מדברם על זה המון, איך אנחנו עושים את זה? ע”י ייבוא מוצרים מאוד טובים? ע”י מתן שירות מנצח? תקשורת עם הלקוחות דרך ניוזלטרים מעניינים? אני חושב שבסופו של יום, אנחנו משלבים בין כל הדברים הללו וזה באמת נותן לנו יתרון משמעותי מול כל המתחרים.

מה היתרון האישי שלך כנציג מכירות שטח בארבל שטראוס?

אני לא רואה יתרון בולט שלי מול סוכני מכירות שטח אחרים למעט הניסיון. הניסיון פשוט מלמד אותך להתמודד עם הרבה מצבים שונים וסוגי לקוחות מגוונים. ניסיון מביא לצבירת ידע וזה הפקטור המשמעותי.

מה אתה אוהב בעבודה בארבל שטראוס?

במילה אחת – דינאמיות! היום למשל התחלתי בשטח בפגישות ואני אסיים אותו במשרדי החברה בעבודה משרדית, מחר יש לי יום שבו אני מלווה התקנות בשטח, בשבוע הבא יהיו לי עוד ימים בהם אני אשלב בין התקנות לפגישות למשרד, זו דינאמיות שאני אוהב. מלבד זאת, הדינאמיות מתבטאת גם במוצרים עצמם, אני יכול למכור מראות פנורמיות ופסי האטה לוועד בית בבניין רב קומות ומשם אני אסע לחברה גדולה ואבצע עסקה משמעותית מבחינה כספית ואסיים במכירת ניקוי חניונים לחניון במרכז. מנעד העבודות הוא מאוד מאוד רחב, כשהמכנה המשותף הוא כמובן ארבל שטראוס.

איפה אתה רואה את עצמך בעוד שנה מהיום?

עובד בארבל שטראוס, מגדיל את תיק הלקוחות שלי ומתקדם ביחד עם החברה להגדיל את שוק הפתרונות המוצעים בחברה שלנו.

ליצירת קשר עם אמיר דניאל:

אמיר דניאל 054-7717880 amir@arbelstrauss.com

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

ארבל שטראוס