סוגי מראות פנורמיות לחניונים ולצמתים

בעיקרון, כל המראות הפנורמיות מורכבות מ 3 חלקים: תושבת המראה = החלק המחבר את המראה לקיר או לעמוד. חזית המראה = החלק בו העצמים משתקפים . וגב המראה = שזהו בעצם החלק האמצעי של המראה המחבר בין חזית המראה לתושבת.
לכל אחד מחלקי המראה חשיבות מכרעת שאיכותו נמדדת ע”י פרמטרים שעיקרם הם עמידות המראה בתנאי מזג האוויר ואיכותם.
לדוגמא:
תושבת המראה הינה החלק האחראי לקיבוע וכיוונון המראה בזווית הנכונה. תושבת שאינה איכותית וחזקה תגרום לכן שהמראה תצא מהכיוון שלה במצבים של רוחות עזות.
חזית המראה: חזית המראה היא החלק החשוב ביותר במראה, שכן היא זאת המשקפת את העצמים בדרך. חזית מראה שעשויה מחומר שאינו עמיד בפגעי השמש, תצהיב ותעכיר ולא תעשה את עבודתה.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מראות פנורמיות לחניונים ולצמתים הינם מוצר בטיחות המיועד לחשיפה של שטחים מתים בעיקר בצמתים אבל מתאים לשימוש בכל מקום בו נדרשת חשיפה של שטח מת כגון: מחסנים לוגיסטיים, מפעלים וחנויות.
המבנה הקמור של חזית המראה, הוא זה המאפשר את השתקפותם של העצמים במראה בזווית של קצת יותר מ 90 מעלות.
בנוסף קיימות גם מראות כדוריות העושות פעולה דומה, אך בשונה מהמראות הפנורמיות הרגילות, מראות כדוריות מאפשרות השתקפות של 360 מעלות בתלייה מהתקרה, או 180 מעלות בהתקנה על קיר.

ההבדל בין דגמי מראות פנורמיות לחניונים ולצמתים

חברתנו משווקת 2 דגמים של מראות פנורמיות:

מראות פנורמיות לחניונים שחזיתן עשויה פוליקרבונט המתאימות בעיקר לשימוש בחניונים מקורים או במקומות בהן המראה לא תהיה חשופה לשמש, ומראות פנורמיות אקריליות המתאימות להתקנה בכל תנאי מזג אוויר לרבות שמש ישירה ועמידות גבוהה ברוחות עזות.

מראות אקריליות

מראות אקריליות תוצרת EVELUX הם המראות האיכותיות ביותר הנמכרות בישראל. את המראות האקריליות ניתן לרכוש ב 2 קטרים – 100 / 60 ס”מ.
2 הדגמים מסופקים עם אחריות לתקופה של 3 שנים!!!
חזית המראה עשויה חומר פלסטי מסוג אקריליק (ACRYLIC) עמיד במיוחד אשר אינו מתעוות, מעכיר או מצהיב גם לאחר שנים של חשיפה לשמש. מסגרת חזית המראה מגיעה בצבע לבן אדום לסירוגין כדי להדגיש את מיקומה של המראה וכן כדי להקנות לה מראה יוקרתי יותר.
בנוסף, מראות פנורמיות מדגם אקריליק מגיעות עם תושבת מתכת איכותית וחזקה במיוחד, המתאימה להתקנה על גבי קיר או עמוד עגול בקוטר של בין 50 ל 75 מ”מ.
התושבת המסופקת, עמידה ברוחות עזות ולכן מראות אלה מתאימות להתקנה במקומות בהם מנשבות רוחות ערות. כמו כן, את התושבת קל מאוד לכוון למצב אופטימלי של המראה.
גוף המראה עשוי פוליפורפילן איכותי, השומר על צבעו לאורך שנים רבות, גם לאחר חשיפה ממושכת לשמש, כך שהמראה תמיד נראית טוב בכל תנאי ולאורך זמן. מראות אקריליק הם ללא ספק הבחירה המומלצת ללקוחותינו, למרות שמחירן גבוה במעט, איכותן הגבוהה שווה את המחיר.

מראות פוליקרבונט

מראות פנורמיות לחניון העשויות פוליקרבונט, הינן מראות המומלצות לשימוש בעיקר בחניונים מקורים ובמקומות בהן אין חשיפה ישירה לקרני השמש. מראות פנורמיות העשויות פוליקרבונט מיוצרות בסין ומגיעות ב 4 קטרים – 45 / 60 / 80 ו 100 ס”מ. כל המראות מסופקות עם תושבת להתקנה על גבי עמוד וכדי להתקין את המראות על גבי קיר יש לרכוש מתאם בנפרד. יש לשים לב שהתושבת המסופקת עם המראה אינה מאסיבית במיוחד ולכן במקומות בהם מנשבות רוחות ערות, המראות הללו פחות מומלצות.
חזית המראה עשויה פוליקרבונט גמיש, עמיד באופן יחסי בפני וונדליזם קל אך אינו עמיד פני שבירה!
כמו כן פוליקרבונט אינו עמיד לאורך זמן בחשיפה לקרני השמש וייתכן שחזית המראה תצהיב או תעכיר לאחר שימוש ממושך. גב המראה עשוי פוליפורפילן שאינו עמיד לחשיפה לקרני השמש שכן הוא משנה את צבעו ודוהה לאורך לאחר שימוש ממושך.
מראות מסוג פוליקרבונט הינן מראות איכותיות אבל מומלצות רק כאשר מדובר בהתקנה שאינה חשופה לשמש. מחירן נמוך בהתאם והם מהוות תמורה טובה לעלותן, שוב, במידה ומדובר בהתקנה שאינה חשופה לפגעי מזג האוויר. מראות פוליקרבונט מסופקות עם אחריות לתקופה של שנה אחת.

מראות כדוריות

מראות כדוריות, כשמן כן הן. מדובר במראה בצורת חצי כדור, המשקפת סביבה ב 360 מעלות כאשר היא מותקנת ע”ג תקרה ו ב 180 מעלות כאשר הן מותקנות על גבי קיר.
מראות כדוריות מסופקות ב 2 קטרים 40 ו 90 ס”מ ומיועדות להתקנה על גבי משטחים ישרים (תקרה או קיר). מראות כדוריות מתאימות להתקנה רק במקומות ללא חשיפה לשמש שכן הן רגישות ביותר לקרני השמש ומצהיבות באופן משמעותי תוך זמן קצר בחשיפה לשמש. את המראות הכדוריות מתקינים באמצעות חורים אינטגרליים בשולי המראה.

סרטוני הדגמה לסוגי מראות פנורמיות והתקנתם

נגן וידאו אודות מראה פנורמית
נגן וידאו אודות התקנת מראה פנורמית

לסיכום

בעת בחירת מראות פנורמיות לחניונים ולצמתים יש להביא בחשבון שני גורמים עיקריים:
1. קוטר המראה – ככל שהמראה גדולה יותר כך העצמים בה ברורים וחדים יותר וכן היא מתאימה להתקנה למרחקים גדולים יחסית מהעצמים אותם היא צריכה לשקף.
2. סביבת ההתקנה – למקומות עם רוחות עזות וחשיפה לשמש מומלצות מראות אקריליות על גבי מראות פנורמיות פוליקרבונט.

ישנם ארבעה גדלים שונים. ניתן להיכנס לאתר למידע על כל המראות והגדלים.

ארבל שטראוס משווקת 4 סוגים שונים של מראות פנורמיות. המחיר משתנה בהתאם לחומר גלם ממנה עשויה המראה ולקוטר. לפרטים נוספים על סוגי המראות ומחירים כנסו לאתר.

בוודאי. לארבל שטראוס יש צוותי התקנות ואנו מבצעים התקנות בכל הארץ.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

ארבל שטראוס