מראה פנורמית מחיר מול תועלת

למראה פנורמית יתרונות רבים, בין אם היא מותקנת בחנות ובכך עוזרת בניהול החנות ועד למראה פנורמית לכביש שמותקנת בצומת מסוכן שיכולה לסייע בהצלת חיי אדם. במאמר זה נדון בשאלה שנשאלת לא פעם, מראה פנורמית מחיר מול תועלת. נדון בכל היתרונות של מראה פנורמית ומקומות מומלצים להתקנת המראות. אך תחילה בואו נסביר מה הן מראות פנורמיות.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מה זו מראה פנורמית?

ובכן, מראה פנורמית היא מראה שחזיתה קמורה. בזכות החזית הקמורה, המראה מגדילה את שדה הראייה ובכך ניתן לראות שטחים מתים שלא ייראו לעין בלעדיה. העיקרון של המראה הפנורמית היא ככל שהמראה גדולה יותר, כך שדה הראייה שישתקף בה יהיה גדול יותר.

מראה פנורמית מחיר ויתרונות

למראה הפנורמית יתרונות רבים, בייחוד כשעולה השאלה מראה פנורמית מחיר מול תועלת.

  1. מראה פנורמית מגדילה את שדה הראייה ובכך יכולה למנוע תאונות דרכים ולהציל חיים.
  2. מראה פנורמית ניתנת להתקנה בקלות על גבי עמוד או קיר.
  3. מראה פנורמית ניתנת לכיוונון בקלות ובמהירות לצורך חשיפת שטח מת באופן אופטימאלי.
  4. מראה פנורמית יוצרת הרתעה כאשר היא מותקנת בחנות ובכך מרתיעה לקוחות מלגנוב סחורה.
  5. עלות מול תועלת, מראה פנורמית הינה מוצר בטיחות במחיר נמוך יחסית המגביר את הבטיחות בצורה משמעותית.
מראה פנורמית מחיר

היכן מומלץ להתקין מראות פנורמיות?

המקומות בהם מומלץ להתקין מראות פנורמיות מתחלקים לשנים. חוץ ופנים.

בתנאי חוץ, יעילות של מראה פנורמית יכולה להביא תועלת במספר מקרים:

בצמתים מסוכנים – בהם קיימת הסתרה של שדה הראיה, התקנת מראה פנורמית לכביש תסייע לנהג להיכנס לצומת בבטחה ולראות מעבר לשטח המוסתר, אם מגיע רכב מכיוון אחר.

בסיבובים חדים או באזור שמוסתר על ידי קיר או צמחיה – במקרים כאלה, מראה פנורמית תסייע לנהג וליתר המשתמשים בדרך לראות מעבר להסתרה הנגרמת על ידי תנאי הסביבה.

ביציאה מחניונים – יציאה מחניון או מחניה פרטית יכולה להיות מורכבת ומסוכנת במידה וקיימת הסתרה של התנועה בכביש או על המדרכה. התקנה של מראה פנורמית תשקף לנהג את המתרחש בדרך ותסייע לו לצאת משטח החניה בצורה בטוחה יותר.

בתנאי פנים מראה פנורמית מועילה לא פחות, אז היכן ניתן להשתמש במראה פנורמית בשטחים סגורים או מקורים?

בתוך חניונים – בתוך חניון מראה פנורמית יכולה למנוע תאונות ופגיעה בהולכי רגל, שכן חניונים מטבעם הם צפופים בשל כמות גדולה של כלי רכב בתוך דרכים קטנות וצרות. לא פעם קורה בתוך חניון ששדה הראיה מוגבל, דבר העלול לגרום לתאונה.

חנויות – מראה הפנורמית לחנות גם היא מרחיבה את שדה הראייה ובכך מסייעת לעובדי החנות לדוגמא בלקוח שזקוק לעזרה באחד המעברים ואף ניסיון גניבת סחורה מהחנות

מסדרונות בתי חולים – שימוש במראה פנורמית בצמתים שבמסדרונות בתי חולים תמנע התנגשות בין הולכי רגל וכן מיטות חולים המובלים במסדרונות העמוסים.

סרטוני הדגמה לסוגי מראות פנורמיות והתקנתם

נגן וידאו אודות מראה פנורמית
נגן וידאו אודות התקנת מראה פנורמית

לסיכום

כשנשאלת השאלה מראה פנורמית מחיר מול תועלת, אין ספק שהתועלת גדולה, בייחוד כשמדובר בהצלת חיי אדם. לעוד פרטים על מראות פנורמיות שאנו משווקים הנכם מוזמנים להשאיר פרטים ונציג שלנו ישמח לחזור אליכם.

ארבל שטראוס משווקת 4 סוגים שונים של מראות פנורמיות. המחיר משתנה בהתאם לחומר גלם ממנה עשויה המראה ולקוטר לפרטים נוספים על סוגי המראות ומחירים כנסו לאתר.

המראה העמידה ביתור היום הנמכרת בישראל היא מראה פנורמית מסוג “אקריליק” לפרטים נוספים על סוגי מראות פנורמיות כנסו לאתר.

בתוך חנות, אם הכוונה היא למניעת גניבות, ניתן להתקין כל מראה פנורמית או מראה כדורית בהתאם לגודל שניתן להתקין בחנות. ככלל, ככל שמראה גדולה יותר, כך היא תכסה שטח רחב יותר. והעצמים המשתקפים בה יהיו ברורים יותר. מראה פנורמית קוטר 45 ומראה כדורית קוטר 40, הן המראות הנפוצות ביותר לשימוש הנ”ל.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

ארבל שטראוס