יתרונות מראה פנורמית לחנות בהשוואה למערכת מצלמות במעגל סגור

בעלי חנויות, בוודאי נתקלתם לא פעם במצב בו שדה הראיה שלכם על המעברים השונים בחנות מוגבל. כבעלי חנות אתם רוצים שתהיה לכם שליטה על כל החנות והסיבות מגוונות: לקוח שנזקק לעזרה, בעיה נקודתית באחד המעברים וכמובן חשש מגניבות.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מה הפתרון?

כמובן שישנם את האמצעים הטכנולוגיים כגון מצלמות אבטחה במעגל סגור הנותנות פתרון מלא, אך מחירם גבוה…
פתרון במחיר ריאלי יותר הוא התקנה של מראות פנורמיות ומראות כדוריות.
מראה כדורית תאפשר זווית ראיה של 360 מעלות המאפשרת לכם צפייה על המעברים מכל נקודה בחנות ומראה פנורמית לחנות מאפשרת שדה ראיה של 90 מעלות והתקנתה מומלצת בעיקר באזורי הקופות או בפינות נסתרות.

מראה פנורמית לחנות – יתרונות

לשימוש במראה פנורמית לחנות יתרונות רבים:

ראשית, כאמור בהיבט של מחיר עלות לצד תועלת שכן מחיר יחדה של מראה הינו זול משמעותי ממחיר מצלמה, שלא לדבר על עלות מערכת ההקלטה, חיווט חשמל והתקנה. כמובן שהתקנת מראה פנורמית לחנות, אינה דורשת חשמל בהשוואה למצלמות.

הרתעה – סביר להניח שאדם הזומם לגנוב דבר מחנות, יירתע, כאשר יראה שבמקום מותקנות מראות פנורמיות לחנות, שכן אולי מישהו צופה בו.

קלות התקנה – כדי להתקין מראה פנורמית בחנות אין צורך בהכשרה מיוחדת. ההתקנה מתבצעת בקלות ובמהירות על גבי קיר או עמוד הממוקם בחנות.

מגוון גדלים – ניתן לבחור מבין 4 גדלים שונים של מראות פנורמיות לחנות: 45 ס”מ / 60 ס”מ / 80 ס”מ / 100 ס”מ, כאשר הגודל המומלץ והפופולרי ביותר לחנויות הינו 45 ס”מ ו 60 ס”מ. כאשר מדובר במראה כדורית לחנות ניתן לבחור מבין 40 ס”מ ו 90 ס”מ.

כיסוי רחב במחיר נמוך – שוב ההיבט הכלכלי משחק תפקיד. לדוגמא: במחיר עלות של 3 מצלמות אבטחה ניתן להתקין 6 מראות פנורמיות לחנות או יותר.

סרטוני הדגמה לסוגי מראות פנורמיות והתקנתם

נגן וידאו אודות מראה פנורמית
נגן וידאו אודות התקנת מראה פנורמית

מראה פנורמית לחנות – לא מה שחשבתם

אז חשבתם שמראה פנורמית מיועדת רק לצמתים או להתקנה בתוך הרכב בלבד? לא כך הדבר. השימוש במראה פנורמית לחנות הוא יעיל ונוח ומאפשר צפייה רציפה על אזורי החנות השונים מבלי להוציא כספים רבים על מצלמות ומערכות משוכללות.
התקנת מראה פנורמית לחנות היא פשוטה ומהירה וניתן להציבה במקומות אסטרטגיים בהם אין שדה ראיה מספק. מראה פנורמית לחנות היא מראה גלויה ובולטת אשר יוצרת הן הרתעה במקרה של גניבות והן מאפשרת ללקוח ליצור קשר עין עם עובדי החנות במקרה הצורך ומהווה אלטרנטיבה איכותית ונותנת פתרון מלא במחיר שפוי.

ארבל שטראוס משווקת 4 סוגים שונים של מראות פנורמיות. המחיר משתנה בהתאם לחומר גלם ממנה עשויה המראה ולקוטר. לפרטים נוספים על סוגי המראות ומחירים כנסו לאתר.

ניתן לבחור מבין 4 גדלים שונים של מראות פנורמיות לחנות: החל מקוטר של 45 ס”מ ועד לקוטר של 100 ס”מ וכאשר מדובר במראה כדורית לתיקרה ניתן לבחור 90 ס”מ או 40 ס”מ. לפרטים נוספים על מראות השונות כנסו לאתר.

בהחלט. יש לנו מראה פנורמית לשימוש פנים וצבעה שחור.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

ארבל שטראוס