עמודים גמישים לחניה – שאלות ותשובות

עמודים גמישים לחניה, ריכזנו את מיטב השאלות ששאלתם וענינו עליהם בצורה המפורטת ביותר, כך שתוכלו לקבל את כל המידע הדרוש להחליט איזה עמוד גמיש מתאים לצרכים שלכם.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

עמודים גמישים לחניה – שאלות ותשובות

שאלה שנשאלת רבות, היא השאלה האם עמוד גמיש יכול לשמש כמחסום חניה?

אז התשובה המהירה היא – לא. וההסבר הוא פשוט למדיי, על אף שעמוד גמיש לחניה עמיד בפני דריסה, הוא אינו מיועד לדריסה יומיומית של כלי רכב. מצב זה יקצר משמעותית את אורך חייו של העמוד הגמיש ויוציא אותו מכלל שימוש. ישנם פתרונות טובים בהרבה לחסימת החניה והם מפורטים באתר במאמרים רבים, דוגמת המאמר ‘מחסום חניה אישי’.

שאלה נוספת היא שאלה כללית אך מעניינת: מה ניתן לסמן בעזרת עמודים גמישים לחניה?

אז בגדול, תפקידם של העמודים הגמישים, הוא סימון ותיחום שטחים והשימוש בהם רב ומגוון, החל מסימון שבילי הולכי רגל, הפרדה בין תנועת הולכי רגל לבין תנועת רכבים או מלגזות באזורי מפעלים, תיחום איי תנועה בחניונים או על מדרכות, תיחום שטחי חניה ועוד…

לקוחות רבים מתעניינים ושואלים, האם ניתן לרכוש עמודים גמישים בצבעים שונים מהצבעים המוצגים באתר.

התשובה היא כן. כל העמודים הגמישים המוצגים באתר (בצבע כתום ושחור) נמצאים אצלנו במלאי. בהזמנה כמותית מרוכזת, ניתן לרכוש גם עמודים גמישים בצבע צהוב או לבן.

כשמשתמשים בעמודים גמישים כחלק מציוד בטיחות לחניונים, חשוב מאוד לדעת, איזה עמוד גמיש הוא העמיד ביותר ולפני רכישה, צריך להגדיר את השימוש הרצוי בעמוד.

תשובה: באם מדובר בעמוד שמשמש לסימון בלבד ולא קיימת לו סכנה של דריסה ניתן להשתמש בעמוד סימון גמיש פשוט מדגם 300109. באם קיימת סכנה של דריסה מועטה, ניתן להשתמש בעמוד גמיש מפוליאוריטן דגם ECONOMY מק”ט 12281 ואם מדובר בעמוד בעל סיכון דריסה גבוה, מומלץ להשתמש בעמוד גמיש האיכותי ביותר מדגם 12212. בנוסף קיימים עמודים בגבהים אחרים ויש לבחור את הגובה המתאים בהתאם לצרכים בשטח. יש להביא בחשבון שככל שהעמוד גבוה יותר כך עמידותו בדריסה תהיה פחותה.

ושאלה אחרונה המתקשרת לחניונים, ולהתקנת עמודים גמישים בהם הינה, באיזה גובה של עמוד גמיש כדאי לבחור?

התשובה היא שהגובה המומלץ לסימון חניות בחניון, הוא 75 ס”מ. וזאת משום שגובה זה של עמוד ניתן לראיה ברורה גם מתוך תא הנהג ברכב.

סרטוני הדגמה לעמידות עמודים גמישים והתקנתם

נגן וידאו אודות עמידות עמודים גמישים
נגן וידאו אודות התקנת עמודים גמישים

לסיכום

ענינו על מגוון שאלות שנציגי המכירות שלנו נתקלים בהם ביומיום, יחד עם זאת, אם יש לכם שאלה נוספת שלא נענתה כאן, אתם מוזמנים לפנות לנציגי המכירות שלנו ולקבל מענה מקצועי ואדיב.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

עמוד גמיש המומלץ ביותר לחניה הוא מסוג “פרימיום” עמודי פרימיום מבית EVELUX אשר מיובאים באופן בלעדי ע”י ארבל שטראוס. לפרטים נוספים על עמודים גמישים לחניה כנוס לאתר.

כן בהחלט. עמוד גמיש מסדרת פרימיום שהוא גם המומלץ ביותר מגיע עם אחריות לשנה.

וודאי. באתר תוכלו למצוא הוראות התקנה למרבית המוצרים, לרבות לעמודי פלסטיק לחניה.

ארבל שטראוס