סוגים שונים של מראה פנורמית גדולה

מהי מראה פנורמית גדולה? אם אתם שואלים את עצמכם את השאלה הזאת. במאמר הזה תמצאו את האינפורמציה המלאה. חברת ארבל שטראוס מתמחה בייבוא ושיווק של מוצרי בטיחות. מבין מוצרי הבטיחות אותם אנו משווקים ניתן למצוא את המגוון הגדול והמקיף ביותר בישראל של מראות פנורמיות מחומרים שונים ובקשת רחבה של קטרים ומחירים, בהתאמה מדוייקת לצרכים שלכם. המבחר כולל מראות פנורמיות מחומר אקריליק, מראות כדוריות ומראות פנורמיות מפוליקרבונט. אז בין אם יש לכם צורך במראה פנורמית לחניון, למרכז מסחרי או צריכים מראה פנורמית לכביש, אצלנו תוכלו למצוא את המראה המתאימה לכם.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

סוגי מראות פנורמיות

מראה פנורמית גדולה מאקריליק

מראה פנורמית עגולה מחומר אקריליק אותה אנו מייבאים ומשווקים, הינה המראה הפנורמית הטובה בעולם. מסגרת המראה צבעונית ובולטת בצבעים אדום לבן ומסופקת עם תושבת ייעודית להתקנה על גבי קיר או עמוד, ללא צורך במתאם נוסף (בשונה מדגמים אחרים) המראה מתאימה לשימוש במרחבים חיצוניים ופנימיים כאחד. מדובר במוצר בטיחות איכותי ומתקדם תוצרת יצרנית מוצרי הבטיחות המובילה בעולם – EVELUX – חזית המראה עשויה כאמור מחומר אקריליק המציג שקיפות מעולה כמעט כמו זכוכית ועמידות רבה בפני פגעי מזג אוויר החל מרוחות עזות ועד קרינת שמש חזקה. זאת עבור המראה והמסגרת כאחד. המראות מוצעות עם אחריות ל- 3 שנים!!! ובקטרים של 60 ושל 80 ס”מ. כמו כן ניתן לבחור גם במראות פנורמיות מרובעות בעלות מפרט ועמידות זהים.

מראה פנורמית גדולה מפוליקרבונט

בנוסף אנו גם מייבאים מראה פנורמית גדולה העשויה פוליקרבונט. מראה זו מתאימה בעיקר לשימוש במקומות בהם אין חשיפה ישירה לשמש והיא מסופקת עם אחריות לתקופה של שנה. המראה מסופקת עם תושבת להתקנה על עמוד והיא קלת משקל ופשוטה להתקנה. המראות מוצעות במגוון קטרים של 45, 60, 80 ו- 100 ס”מ עבור מחירים נוחים במיוחד.

מראה כדורית

חברתנו מייבאת ומשווקת גם מראות כדוריות ב-2 קטרים – 45 ו 90 ס”מ. המראות הכדוריות אותן אנו משווקים מתאימות לשימוש במקומות בהם אין חשיפה לשמש וכן בעת ההתקנה יש לנהוג בהן בזהירות שכן הם יחסית שבירות. מראות כדוריות אלו מוצעות בצורה של חצי כדור ומתאימות לכיסוי של 360 מעלות וכך תורמות להגדלת טווח ראיה וכיסוי שטחים מתים. ניתן להתקין מראה כדורית על גבי קיר או תקרה.

סרטוני הדגמה לסוגי מראות פנורמיות והתקנתם

נגן וידאו
נגן וידאו

הזמנת מראה פנורמית גדולה

להזמנת מראה פנורמית גדולה עגולה או כדורית איכותית במיוחד ובמחיר משתלם, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם אחד מנציגי השירות והמכירות שלנו.

מראה פנורמית מדגם אקריליק היא המראה הפנורמית האיכותית והעמידה ביותר הנמכרת בישראל. לפרטים נוספים כנסו לאתר.

מראה פנורמית גדולה העשויה פוליקרבונט, מתאימה בעיקר לשימוש במקומות בהם אין חשיפה ישירה לשמש. לפרטים נוספים כנסו לאתר.

ההבדל העיקי בין המראות הוא החומר ממנו הן עשויות. להבדלים נוספים בין המראות ניתן לעיין במאמר בשם “סוגים שונים של מראה פנורמית גדולה”.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

ארבל שטראוס