מחסום חניה אישי לשמירה על מקום החניה

מחסום חניה אישי

תכנון החניה בערים הצפופות לרוב אינו עולה בקנה אחד עם נפח התנועה היומיומית המתנקזת בעיר, ולכן, מצוקת החניה מורגשת ומהווה בעיה של ממש. אנשים המגיעים למקום עבודתם או אפילו לביתם הרבה פעמים מגיעים להחנות את רכבם בחנייה שרשומה על שמם בטאבו ואף מסומנת בשלט כחניה פרטית ומגלים כי היא נתפסה ע”י רכב אחר שאינו מורשה להחנות בחניה שהתעלם באופן טוטאלי מהשילוט האוסר על החנייה.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מחסום חניה אישי – למי זה טוב?

הנתון המעניין ביותר אומר שהנהג הממוצע מחפש חניה בערים המרכזיות במשך 32 דקות בממוצע. עם נתונים בעייתיים כמו אלו שהוצגו לעיל, אין זה פלא שמצוקת הנהגים למציאת חניה, מביאה אותם לעיתים קרובות לחנות בחניות פרטיות בבניינים ואפילו בבתים פרטיים.

אם גם את/ה בעל/ת חניה פרטית בעיר מרכזית, או אפילו במושב או קיבוץ, לבטח נתקלת בבעיה זו, ולכן, מחסום חניה אישי, הוא הפתרון האידיאלי לשמירה ולווידוא שרכב זר לא יחנה בחניה הפרטית שלך.

למה מחסום חניה אישי?

מחסום חניה אישי, הינו מוצר פשוט להתקנה ולתפעול ויעילותו במניעת כניסת רכבים זרים לחניה היא ברורה ומוכחת. המחסום מותקן בחלק החיצוני של תא החניה (מתחת לפגוש הרכב), כאשר הוא מעוגן לקרקע וננעל בעזרת מנעול תליה.

כאשר מחסום החניה שוכב במצב פתוח, מתאפשרת כניסה של הרכב לחניה. בעת יציאת הרכב מהחניה כל שיש לעשות הוא לפתוח את המנעול, להרים את המחסום למצב עומד ולנעול את המנעול.

את מחסום החניה ניתן להתקין ע”ג כל משטח סלול כגון אספלט, בטון או אבן משתלבת בקלות ובמהירות.

מחסום חניה אישי הינו מוצר בעלות נוחה והוא עמיד ונשמר לאורך שנים.

מחסום החניה אותו חברת ארבל שטראוס מספקת הינו מוצר כחול לבן שפותח על ידינו מתוך ניסיון של שנים עם דגמים שונים ומשונים שמכרנו במהלך השנים. מחסום החניה שלנו מצוייד ב 3 רגליים המקנות לו יציבות ועמידות גבוהה. בנוסף, נעילת המחסום מתבצעת ע”י מנעול תליה פשוט אשר ניתן לרכוש בכל חנות כלי עבודה, כך במקרה של נזק למנעול כתוצאה מוונדליזם או כל דבר אחר, ניתן פשוט לחתוך את המנעול ולהתקין מנעול אחר במקום, ללא צורך בטכנאי או מנעולן, זאת בניגוד למחסומי חניה אחרים בעלי מנגנוני נעילה פנימיים מורכבים.

מה עוד צריך לדעת על מחסום חניה?

על אף יעילותו הברורה בשמירה על מקום החניה, מחסום חניה אינו מהווה אמצעי מיגון מפני גניבה אפשרית של הרכב, שכן התקנה מומלצת של מחסום חניה היא בתוך תא החניה מתחת לפגוש הרכב ולא מחוץ לתא החניה. במקרה של התקנת שומר חניה מחוץ לתא החניה הוא אולי יסייע קלות במניעת גניבה אך הוא יפריע לכניסת הרכב לחניה ויהיה חשוף לפגיעת רכבים בדרך. בנוסף עמידותו של מחסום החניה בוונדליזם מוגבלת שכן דריסה שלו אומנם תגרום נזק לרכב אך גם תזיק למחסום וייתכן שתידרש החלפה שלו או לכל הפחות התקנה מחדש.

סרטוני הדגמה להתקנת מחסום חניה אישי ואריזתו

נגן וידאו אודות התקנת שומר חניה
נגן וידאו אודות איך אורזים שומר חניה

לסיכום

אם בבעלותכם מקום חניה פרטי או בבית העסק, אין ספק שמחסום חניה הוא השקעה בטוחה לשמירה על שטח החניה פנוי מרכבים זרים. בחברת ארבל שטראוס המתמחה בשיווק ציוד לחניונים, נשמח לעמוד לשירותכם בייעוץ, מכירה והתקנת המוצר במהירות וביעילות.

שאלת המחיר תלויה בדגם של המחסום ובכמות הרכישה. למידע נוסף כנסו לאתר או צרו אתנו קשר.

ללא ספק, מחסום החניה האישי המומלץ ביותר הוא הישראלי. מחסום זה הוא עשוי מחומרים איכותיים, עמידים וחזקים במיוחד בהשוואה למוצרים אחרים.

בוודאי. לארבל שטראוס יש צוותי התקנות ואנו מבצעים התקנות בכל הארץ.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ארבל שטראוס