כיצד השימוש בציוד בטיחות לחניונים תורם להגברת הבטיחות בחניון

כשזה נוגע לציוד בטיחות לחניונים, חברת ארבל שטראוס היא הכתובת למגוון הגדול ביותר של מוצרי הבטיחות. ציוד בטיחות לחניונים הוא לא פחות ממציל חיים, ולכן, חברתנו משקיעה את מירב המאמצים לייבא את המוצרים האיכותיים, העמידים והטובים ביותר בשוק העולמי!

במאמר זה נסקור מספר מוצרי בטיחות לחניונים שהשימוש בהם יתרום להגברת הבטיחות בחניון.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

ציוד בטיחות לחניונים והשימושים בהם

מפרידי נתיבים – מוצר זה הנקרא גם מפרידי תנועה, כשמו כן הוא, משמש להפרדת נתיבים בהם ישנו צורך להפריד בין נתיבי תנועה, לרוב דו כיווניים, או כדי ליצור הפרדה מכאנית בין תנועת כלי רכב לתנועת הולכי רגל בחניון. מפרידי נתיבים אותם חברת ארבל שטראוס מספקת, מגיעים במספר דגמים בהתאם לצרכים בשטח. מפרידי נתיבים מורכבים לרוב מבסיס המפריד אותו מחברים למיסעה ועליו ניתן להתקין עמודים גמישים מוגבהים מהמיסעה או פלפים בהתאם לדגם.
מפריד נתיבים באורך של 120 ס”מ ללא תוספת דגם 12202, מפריד נתיבים באורך של 120 ס”מ עם פלפ נמוך דגם 12203, מפריד נתיבים באורך של 120 ס”מ עם פלפ גבוה 12204, מפריד נתיבים באורך של 100 ס”מ עמיד במיוחד ללא תוספת דגם 12262, מפריד נתיבים באורך של 100 ס”מ עמיד במיוחד עם עמוד גמיש נמוך 12270, מפריד נתיבים באורך של 100 ס”מ עמיד במיוחד עם עמוד גמיש נמוך 12268.

פסי האטה – זהו מוצר בטיחות מהמעלה הראשונה, כשמדובר בבטיחות רכבים והולכי רגל ובכל הנוגע למוצרי בטיחות לחניונים. פס ההאטה משמש גם להאטת תנועה באזורים כמו בתי ספר, כניסה ליישובים, בסמוך לגינות ציבוריות, שטחים תפעוליים ועוד מקומות בהם יש צורך להאט ולהגביל משמעותית את מהירות הנסיעה.
מוצר מציל חיים זה, משווק בחברתנו במגוון דגמים, חומרי גלם ואיכויות שונות בהתאם לעומסי התנועה בחניון, כאשר פס האטה מגומי הינו הפס עם העמידות הנמוכה ביותר, פס האטה מפלסטיק איכותי ביותר עם אחריות לתקופה של 3 שנים ומתאים למרבית היישומים ופס האטה מ PVC המיועד לעומסי תנועה קיצוניים ומסופק עם אחריות לתקופה של 5 שנים!!!

שלטי לד לחניונים – כחלק מחבילת ציוד בטיחות לחניון ניתן גם לשפר ולשדרג את נראות שלטי האזהרה בחניון, בעיקר בקרבת צמתים ומעברי חציה וזאת כדי להבליט אותם עבור הנהגים והמשתמשים בחניון ולסמן להם על “האזור המסוכן” אליו הם מגיעים. ניתן לבחור מבין 2 סוגים של שלטי לד. שלטי לד סולאריים המופעלים באמצעות סוללה הנטענת מאנרגיית השמש (שלטים אלו מתאימים רק לחניונים פתוחים ולא לחניונים מקורים), או שלטי לד המופעלים על ידי מערכת החשמל של החניון 220V. התקנת שלטי לד בחניון תורמת תרומה משמעותית להגברת הבטיחות בחניון ומניעת תאונות.

לסיכום

חברת ארבל שטראוס מקפידה להתעדכן בכל הטכנולוגיות והמוצרים הקשורים לבטיחות בחניונים. המוצרים הנמנים במאמר זה הם רק קצה המזלג של קשת המוצרים אותה חברתנו מציעה ללקוחותיה. צוות המכירות המנוסה שלנו ישמח להיפגש ולהתאים את מוצר הבטיחות הנכון ביותר עבורכם בהתאמה מדויקת לצרכים ולתקציב.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

ארבל שטראוס